abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7664642
Dit las ik vandaag in een vlaams tijdschrift en ik vind het wel nuttig om aan jullie mede te delen, vooral omdat er van de editie van vorig jaar bijzonder veel is uitgekomen (aanslagen Bali en op de Limburgia, sterfgevallen in engelse koninklijke familie, Prins Claus sterft, moord op Pim Fortyuyn,...)

Hier zijn ze dan (niet schrikken als je erin gelooft)
- Terroristische aanslagen op Amerika, Engeland, Duitsland, Frankrijk en...Nederland!
- Osama Bin Laden zit in Saoudi Arabië
- Aanslag op Osama Bin Laden (hij leeft dus nog) uit onverwachte hoek
- Veel kritiek op Bush in eigen land voor invasie Irak (hij krijgt rake klappen)
- !!!Grote vuurbol die vele mensenlevens zal kosten!!! (atoombom?)
- Duistere praktijken komen aan het licht in Irak
- Verscheidene Europese gekroonde hoofden zullen sterven in 2003 waaronder Koning Albert van België aan een hartkwaal
- Aanslag op Belgische politicus
- Problemen bij de belgische verkiezingen waar zelfs de koning zal moeten tussenkomen
- Paus sterft door vergiftiging en wordt opgevolgd door italiaan
- Economisch rampjaar behalve voor Havensector
- Grote doorbraak op medisch gebied die verscheidene levensbedreigende ziekten zal kunnen stoppen (kanker?)
- Proces Dutroux loopt vast (typisch belgisch, ik geef het toe)
- Talloze rellen

Dit was het dan, toch nog een gelukkig nieuwjaar

pi_7664724
Ik geloof der niets van...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_7664751
Ik ben meer geinteresseerd in de voorspellingen van vorig jaar eerlijk gezegd

Heb je een bron (tidjschrift ?) waar we kunnen lezen wat de voorspellingen voor afgelopen jaar waren en of die inderdaad allemaal zo nauwkeurig zijn.

Als dat zo is begin ik de voorspellingen voor dit jaar iets serieuzer te nemen.

pi_7664761
Welk tijdschrift en wie doet die voorspellingen ?
signature
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:55:56 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7664772
klinkt als een veelbelovend jaar, ik heb der zin in!!!!
pi_7664779
Sorry, maar in dat blad heeft vast iets gestaan als "een Nederlandse beroemdheid" wordt vermoord. En wordt er dus gezegd dat de moord op Fortuyn voorspeld was. Zo kan ik ook voorspellen.

Nu is er in de voorspelling sprake van "een grote vuurbol". Straks ontploft er in Rusland ergens een kerncentrale, en dan zegt men weer: "De ontploffing van de stjernuvicamich-centrale was voorspeld!".

Kortom: Veel voorspellingen zijn te vaag en net als bij horoscopen, zullen er altijd wel een deel "uitkomen". Het is een kwestie van geluk in hoeverre een voorspeller "gelijk" krijgt.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7664783
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:55 schreef Semjase het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de voorspellingen van vorig jaar eerlijk gezegd

Heb je een bron (tidjschrift ?) waar we kunnen lezen wat de voorspellingen voor afgelopen jaar waren en of die inderdaad allemaal zo nauwkeurig zijn.

Als dat zo is begin ik de voorspellingen voor dit jaar iets serieuzer te nemen.

Idd, die wil ik ook wel eens zien...
signature
pi_7664797
zou best kunnen dat het allemaal gaat kloppen maarreh.......ik ga er geen rekening mee lopen houden.
phol ende uuodan uorun zi holza, du uuar demo balderes uolun sin uos birenkit
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:57:22 #9
17698 nappel
raar menneke..
pi_7664801
Sjah, d'r zal d'r vast wel minstens 1 van uit komen...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:57:43 #10
1687 poep
praat geen poep
pi_7664809
wat zegt de paravisie dit jaar eik?
houdt van spannend...
pi_7664848
Hier verder graag : 2003 wordt slecht jaar

Slotje.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet