Oh dus niet, alleen volgens de twitster lijstenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:47 schreef MielMonteur het volgende:
Ow Even Flow nieuw erin is wel mooi
Zo fijn inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was net aan het kijken naar Sinnermangenot
Alle uitvallers zijn nog niets eens bekend....quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel binnenkomers zijn er nog niet gevonden?
Volgens mij nog 50+.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel binnenkomers zijn er nog niet gevonden?
Een aantal waren al genoemd, lijst in OP aangepast.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:11 schreef BasBasBas2 het volgende:
Ik tel 63 nieuwe binnenkomers en ong. 155 uittreders
Volgens mij waren deze nieuwe hier nog niet genoemd:
Tina Turner & Eros Ramazotti - Cose Della Vita
Rihanna, Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds
Peter Koelewijn - KL204 (Als ik god was)
Guus Meeuwis - Per Spoor (Kdeng Kdeng)
Coldplay - A Head Full of Dreams
Adele - Send My Love (To Your New Lover)
WAT!!!???quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
ERUIT:
1548 Winter In Hamburg Frank Boeijen Groep
Verder staat Ulatrvox er wel in.
OP aangepast.
Trouwens, ik zag net dat Barcelona van Freddie Mercury er ook in staat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een aantal waren al genoemd, lijst in OP aangepast.
Die stond er altijd al in en vrij hoog ook, en het is dit jaar het Montserrat effect daar ze onlangs is overleden.....quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Trouwens, ik zag net dat Barcelona van Freddie Mercury er ook in staat.![]()
Het Freddie effect!
Wat raar.... als ik op Mercury zoek in de top 2000 lijst van 2017 krijg ik 0 hits....quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:02 schreef pipster het volgende:
[..]
Die stond er altijd al in en vrij hoog ook, en het is dit jaar het Montserrat effect daar ze onlangs is overleden.....
31 december 04-05 uurquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:03 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat raar.... als ik op Mercury zoek in de top 2000 lijst van 2017 krijg ik 0 hits....
EDIT: nu wel..... laat maar![]()
Klopt, denk dat ze hier een daar nog wat hebben aangepast.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:04 schreef pipster het volgende:
Ik heb het idee dat er af en toe andere uitkomsten zijn dan gisteren bij die staatierin generator. Hammer to fall was een van de eerste die ik checkte en toen stond hij er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |