abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 15:44:03 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183705250
En hier weer verder

Welkom in het Rondreizen door de VS topic *O* Omdat Amerika uit meer bestaat dan alleen de westkust en New York kun je terecht in dit topic voor tips en ervaringen voor en door mensen die een mooie reis door de VS maken. Overigens ben je ook welkom als je wel de geijkte paden bewandeld ;)

Nuttige linkjes:
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ <- ESTA aanvraag, verplicht voor reizen naar de VS
https://www.nps.gov/index.htm <- NPS, National Park Service

FOK!kers op rondreis

superkimmi: van 13 mei tm 3 juni. Los Angeles - San francisco - via de kust door naar Portland- via de columbia river, Boise en Twin Falls naar Yellowstone - via grand teton naar Salt Lake City.

Foto's van FOK!kers


Wolken


matthijst


Kirb


MaJo


Kyran


LTVDK
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183720263
Als alles mee zit in Augustus weer naar ZW Amerika voor een week of 3 :)

Weet iemand of de Werelddeal weken van KLM in januari ook directe vluchten aanbied richting Las Vegas, LA of SF?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_183722805
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als alles mee zit in Augustus weer naar ZW Amerika voor een week of 3 :)

Weet iemand of de Werelddeal weken van KLM in januari ook directe vluchten aanbied richting Las Vegas, LA of SF?
Vorige keer wel.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:25:50 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183729078
Zit te kijken voor Chicago, United is dan rechtstreeks 190 euro pp goedkoper dan KLM.
En geen gezeik met 20 euro pp per vlucht om een stoel te reserveren.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_183779461
For what it's worth: ik heb 1x een retour gedaan met United, maar vond het toch beduidend slechter dan KLM (of Delta). Eten was niet goed, en het entertainment heeft geen Nederlandse ondertiteling (staat wel aangegeven, maar dan is de film in het Koreaans :') )
pi_183779685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als alles mee zit in Augustus weer naar ZW Amerika voor een week of 3 :)

Weet iemand of de Werelddeal weken van KLM in januari ook directe vluchten aanbied richting Las Vegas, LA of SF?
Let er even op dat de Werelddeal weken soms tickets zonder ruimbagage zijn. Die kosten moet je er nog even bij tellen als je tenminste koffers meeneemt
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183779712
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:01 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Let er even op dat de Werelddeal weken soms tickets zonder ruimbagage zijn. Die kosten moet je er nog even bij tellen als je tenminste koffers meeneemt
Thanks.. weet sowieso niet of het gaat lukken zoals wij voor ogen hebben: zou graag vliegen op Las Vegas en retour vanaf SF of LA gaan..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_183779758
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Thanks.. weet sowieso niet of het gaat lukken zoals wij voor ogen hebben: zou graag vliegen op Las Vegas en retour vanaf SF of LA gaan..
Als je 's morgens vliegt op LA dan heb je 's middags nog de tijd om naar LV te rijden.
Het is een lange dag maar wel te doen weet ik uit eigen ervaring. Dan heb je misschien wat meer keuze in tickets.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  Redactie Frontpage maandag 17 december 2018 @ 09:21:19 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183779806
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 08:26 schreef MikelenniuM het volgende:
For what it's worth: ik heb 1x een retour gedaan met United, maar vond het toch beduidend slechter dan KLM (of Delta). Eten was niet goed, en het entertainment heeft geen Nederlandse ondertiteling (staat wel aangegeven, maar dan is de film in het Koreaans :') )
Ach kan erger, 2 jaar geleden had ik een vlucht met United, dat was een rammelende 747 met hangende beeldbuizen in het gangpad ipv dat je je eigen schermpje had :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183779968
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:13 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Als je 's morgens vliegt op LA dan heb je 's middags nog de tijd om naar LV te rijden.
Het is een lange dag maar wel te doen weet ik uit eigen ervaring. Dan heb je misschien wat meer keuze in tickets.
Best een goeie tip, ware het niet dat ik dat al eens (deels) gereden heb en ik - na zo'n lange vlucht - geen zin heb om daarna nog eens 5u de auto in te stappen voor een vrij saai stuk rijden door de woestijn richting LV.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 17 december 2018 @ 11:46:43 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183781735
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 08:26 schreef MikelenniuM het volgende:
For what it's worth: ik heb 1x een retour gedaan met United, maar vond het toch beduidend slechter dan KLM (of Delta). Eten was niet goed, en het entertainment heeft geen Nederlandse ondertiteling (staat wel aangegeven, maar dan is de film in het Koreaans :') )
Gevalletje pech?
Twee weken terug met United op en neer naar New York geweest, weinig mis mee.
Eten smaakgevoelig, ik vond t wel te doen.
Schermpjes werkten en ze hadden zelfs dat je via Wifi dezelfde films naar je iPad kon streamen (verder niet gebruikt, want Netflix).
Stoelen waren relaxt, want geen kastje onder de stoel voor me.

Net geboekt, retour naar Chicago. Bizar die kortingen met Expedia, snap niet hoe het zit.
700 euro korting als je een pakket boekt. Nou zal dat niet helemaal kloppen, maar 2,5 week auto plus 2x retour zit volgens mij al rond die 2590, en heb 2880 betaald inclusief 3 nachten in Trump International *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 17-12-2018 18:24:20 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator maandag 17 december 2018 @ 23:48:26 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183798872
Ik heb een paar keer met United gevlogen maar van mij hoeft het niet meer. Te weinig eten op lange vluchten, entertainment is verouderd, weinig beenruimte. Alleen de binnenlandse vlucht van Houston naar Vegas vond ik wel ok, veel meer beenruimte. Maar intercontinentaal? Liever niet meer :N
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183799707
De vlucht met United van Amsterdam naar Chicago vorig jaar vond ik ook wat karig met slecht eten, maar dit jaar vloog ik weer rechtstreeks met ze van Schiphol naar Houston met een nieuwere 777 en dat was één van de beste vluchten die ik ooit had in economy. Opvallend ruim, goede stoelen en uitgebreid snel werkend entertainment.
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:27:26 #14
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183799769
Raar, zie een post boven je :D
Edit, was voor Majo, gok dus ook op updaten van de bende.

Misschien zijn ze de bende aan het updaten?
Ben 1.87, kon goed liggen benen onder de stoel voor me.

Wilde rechtstreeks. Kon ook KLM, maar ging twee uur later heen en paar uur eerder terug. En KLM dat sneue gekut met betalen voor reserveren van een stoel tegenwoordig. Tenminste, dat doen ze naar Japan de laatste jaren :r

Entertainment in het vliegtuig gebruik ik al jaren niet meer (nu alleen ff dat video via wifi streamen op je ipad getest en dat werkte goed).
Haters everywhere but I don't really care.
pi_183800034
Entertainment via die app is wel handig inderdaad. Dan kan je ook meteen internettoegang kopen als je dat wil of zien wat een upgrade kost.
pi_184027515
Hoi!

Ik ga volgend jaar met een vriend voor een vrij korte tijd (2,5 week) reizen vanaf de westkust. We starten in San Francisco en eindigen in Denver. De route staat eigenlijk zo goed als vast, op 2 dagen na, waarover we allebei nou twijfelen wat het mooiste/leukste is om te doen.

Vanuit Grand Canyon (south rim) reizen we naar Jackson om vanuit daar Grand Teton en Yellowstone te bezoeken. Daartussen hebben we de keuze uit 2 opties, waar we nou niet echt uitkomen. Voor beide valt namelijk iets goeds te zeggen in deze. Het is of linksom of rechtsom;

Optie 1 (links)
Vanuit Grand Canyon reizen we naar Bryce canyon om daar 2 nachten te overnachten en 1 volle dag in het park te hebben. Vanuit daar reizen we via route 12 naar Jackson

Optie 2 (rechts)
We reizen naar monument valley en blijven daar 1 nacht. Volgende dag rijden we door naar Moab om vanuit daar Canyonlands en/of Arches NP te bezoeken.Volgende dag rijden we door naar Jackson.

Benieuwd hoe jullie erover denken. Wou oorspronkelijk optie 2 doen, maar dan zonder overnachting in Monument Valley. Maar met overnachting is de keuze lastiger, omdat je continue aan het rijden blijft zo en de dagen naar Jackson en verder worden al lange rij-dagen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:56:15 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184027636
Canyonlands >> Bryce. Mijn mening :)
En Moab is wat te doen i.t.t. de omgeving van Bryce.

Moab in 1 ruk naar Jackson is een heel end. En sommige delen zijn gewoon saai.

Wij zijn van Moab naar SLC gereden en dan via Logan UT en Bear Lake naar Jackson WY. Dat is 2 dagen autozitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door Hyperdude op 28-12-2018 13:02:45 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184027812
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Canyonlands >> Bryce. Mijn mening :)
En Moab is wat te doen i.t.t. de omgeving van Bryce.

Moab in 1 ruk naar Jackson is een heel end. En sommige delen zijn gewoon saai.

Wij zijn van Moab naar SLC gereden en dan via Logan UT en Bear Lake naar Jackson WY. Dat is 2 dagen autozitten.
Dat van Moab hoorde ik inderdaad ook al vaker :Y

Dat stuk rijden weten we en nemen we voor lief. Is een vrij krap schema en daar zitten een paar lange reisdagen bij, dit wordt er ééntje. Volgende dag rijden we door Grand Teton naar 1 van de eerste lodges in Yellowstone, dus wel wat compensatie.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 december 2018 @ 13:09:32 #19
269689 crew  Viv
pi_184027900
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Canyonlands >> Bryce. Mijn mening :)
Dit :Y

Wij hadden een Jeep gehuurd voor 2 dagen en daarmee o.a. de Shafer Trail gereden in Canyonlands, erg tof! O+

We hadden een B&B in Monticello, de volgende dag hebben we Monument Valley gedaan met dezelfde Jeep.

Bryce was leuk om een keer gezien te hebben. Ik moet wel zeggen dat we daar geen wandeling gemaakt hebben, en dat schijnt wel verschil te maken in de waardering voor het park.
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:16:36 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184028063
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat van Moab hoorde ik inderdaad ook al vaker :Y

Dat stuk rijden weten we en nemen we voor lief. Is een vrij krap schema en daar zitten een paar lange reisdagen bij, dit wordt er ééntje. Volgende dag rijden we door Grand Teton naar 1 van de eerste lodges in Yellowstone, dus wel wat compensatie.
Het is wel te doen maar niet ideaal.

Zou ook redelijk vroeg vertrekken en zorgen dat je niet in de schemering/donker hoeft te rijden. Nog nooit zoveel aangereden wild in de berm zien liggen als de laatste paar 100 km. vanuit het zuiden richting Jackson.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184028102
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:16 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Het is wel te doen maar niet ideaal.

Zou ook redelijk vroeg vertrekken en zorgen dat je niet in de schemering/donker hoeft te rijden. Nog nooit zoveel aangereden wild in de berm zien liggen als de laatste paar 100 km. vanuit het zuiden richting Jackson.
Rond juni zit je dan wel goed met ongeveer 14 uur aan (zon)licht overdag. Maar bedankt voor de tip :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:23:43 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184028262
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dit :Y

Wij hadden een Jeep gehuurd voor 2 dagen en daarmee o.a. de Shafer Trail gereden in Canyonlands, erg tof! O+
...
Hoi Vivi :W

Wij zijn daar met off-road motoren aan het stoeien geweest. Een jaar later vond je nog rood stof in je kleding.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage vrijdag 28 december 2018 @ 13:34:35 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184028510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:50 schreef franklop het volgende:
Hoi!

Ik ga volgend jaar met een vriend voor een vrij korte tijd (2,5 week) reizen vanaf de westkust. We starten in San Francisco en eindigen in Denver. De route staat eigenlijk zo goed als vast, op 2 dagen na, waarover we allebei nou twijfelen wat het mooiste/leukste is om te doen.

Vanuit Grand Canyon (south rim) reizen we naar Jackson om vanuit daar Grand Teton en Yellowstone te bezoeken. Daartussen hebben we de keuze uit 2 opties, waar we nou niet echt uitkomen. Voor beide valt namelijk iets goeds te zeggen in deze. Het is of linksom of rechtsom;

Optie 1 (links)
Vanuit Grand Canyon reizen we naar Bryce canyon om daar 2 nachten te overnachten en 1 volle dag in het park te hebben. Vanuit daar reizen we via route 12 naar Jackson

Optie 2 (rechts)
We reizen naar monument valley en blijven daar 1 nacht. Volgende dag rijden we door naar Moab om vanuit daar Canyonlands en/of Arches NP te bezoeken.Volgende dag rijden we door naar Jackson.

Benieuwd hoe jullie erover denken. Wou oorspronkelijk optie 2 doen, maar dan zonder overnachting in Monument Valley. Maar met overnachting is de keuze lastiger, omdat je continue aan het rijden blijft zo en de dagen naar Jackson en verder worden al lange rij-dagen.
Vorig jaar weer in Bryce geweest en vond ik een erg fijn park als je naar beneden toe loopt :Y. Canyonlands en Arches zijn ook beiden de moeite waard, waarschijnlijk ook een stuk rustiger en Moab is verder best een leuk dorp. Je zou ook nog een stukje verder kunnen rijden naar Grand Junction, al ligt dat wel wat van de route af. Monument Valley vond ik op zich leuk om een keer gezien te hebben, maar voor de rest niet echt veel te doen daar.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:48:47 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184028899
Voordeel van Bryce is wel dat je daarna over de UT-12 naar Escalante mag rijden.

Probeer de starttijd te embedden, maar dat werkt niet :( Vanaf 54.00 min Hell's Backbone ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_184029059
Ik vond Bryce wel enorm prachtig om in te wandelen (tussen al die gekleurde zuilen door O+ ) en de volgende keer sla ik dat park zeker niet over (liever verblijf ik dan wat korter bij de Grand Canyon of skippen we Monument Valley, als het moet) maar ik ben niet in de Canyonlands geweest dus ik kan moeilijk oordelen over wat dan mooier is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 december 2018 @ 14:02:41 #26
269689 crew  Viv
pi_184029323
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:23 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi Vivi :W

Wij zijn daar met off-road motoren aan het stoeien geweest. Een jaar later vond je nog rood stof in je kleding.
w/

Ik omschreef het destijds als een speeltuin voor volwassenen, iedereen reed daar met een enorme grijns rond. :D Behalve Jeeps en motoren waren er ook mountainbikes en een soort squads.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 28-12-2018 14:08:49 ]
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:11:29 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184029534
Canyonlands 2012 :)



How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:17:45 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184029722
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:11 schreef Hyperdude het volgende:
Canyonlands 2012 :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto, die bovenste :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184029968
Wordt al gelijk enthousiast van de beelden en verhalen van jullie zo :P

Bryce lijkt nu wel een voorsprong te gaan krijgen, te meer omdat we daar dan volledige dag zijn en mooie wandeling onderlangs kunnen maken.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184030752






En goed, niet echt bepaald aan Bryce gebonden, maar wel leuk; het stikt er echt gigantisch van chipmunks en andere (ground)squirrels :P


EDIT: jezus photobucket....... sorry voor dat watermerk hoor -O-
  Redactie Frontpage vrijdag 28 december 2018 @ 14:56:27 #31
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184030926
Ik heb zelfs een foto van Bryce op grootformaat (80x120) in de woonkamer hangen :+

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_184033128
2x in Bryce geweest, eerste keer in november was ok, tweede keer in juni heeft het m’n hart gestolen. Park was het toppunt van de vakantie toen:


In Moab in 2012 geweest en Canyonlands is ook heel erg mooi. Ik weet nog wel dat het toen buiten het seizoen was en erg rustig, op een gegeven moment dacht ik “stel dat ik nu ergens in val, dan vinden ze me nooit”. Paar weken laten kwam de film 127 Days uit... :X
Vlakbij zit ook nog Dead Horse Park, ook een aanrader daar.

Maar Monument Valley blijft toch wel een Bucket List dingetje als je er nog nooit ben geweest imo.

[ Bericht 53% gewijzigd door JayHovah op 28-12-2018 16:23:11 ]
pi_184033932
Om het moeilijker te maken, bij Bryce zou ik Zion nooit overslaan. Dat park heeft mijn hart gestolen (The Narrows, Angels Landing...)

Je zou ook de North Rim kunnen overwegen, dat is wat rustiger maar zeker niet minder mooi

[ Bericht 0% gewijzigd door GodsSon op 28-12-2018 20:16:16 ]
All management is Strategic Management.
pi_184034750
_O_ Bedankt allen voor de input.

Als we eruit zijn laat ik het nog wel weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:46 schreef GodsSon het volgende:

Je zou ook de North Rim kunnen overwegen, dat is wat rustiger maar zeker niet minder mooi
Reis technisch moeten we zuid doen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 december 2018 @ 19:45:00 #35
269689 crew  Viv
pi_184038955
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:46 schreef GodsSon het volgende:
Om het moeilijker te maken, bij Bryce zou ik Zit 'n nooit overslaan. Dat park heeft mijn hart gestolen (The Narrows, Angels Landing...)
Voor de duidelijkheid: Zion. ;)

Mee eens, het kost overigens wel een dag om deze trails te doen. Angels Landing vond ik er doodeng uitzien op YouTube, maar viel uiteindelijk heel erg mee! En eenmaal boven word je beloond met een prachtig uitzicht. O+
pi_184039990
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: Zion. ;)

Mee eens, het kost overigens wel een dag om deze trails te doen. Angels Landing vond ik er doodeng uitzien op YouTube, maar viel uiteindelijk heel erg mee! En eenmaal boven word je beloond met een prachtig uitzicht. O+
Thanks
Fijne autocorrect
All management is Strategic Management.
pi_184046144
Zion sowieso idd! Zion is na Yellowstone mijn absolute favoriete NP, Maar als Zion geen optie is, zou ik Canyonlands boven Bryce verkiezen. Al vond ik paardrijden in Bryce wel echt een van de hoogtepunten van de reis vanwege het echte westen gevoel.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 01:12:06 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184050286
Hoewel ik Bryce echt heel mooi vond zou ik zelf voor optie 2 gaan. Moab is een leuk stadje en Canyonlands was een van onze hoogtepunten, wat een gaaf park O+ Dead Horse Point SP kan ik ook aanraden, niet alleen omdat ik er ten huwelijk ben gevraagd ;) *;

Monument Valley is ook wel heel bijzonder om doorheen te rijden! Ik kan je dan een overnachting in Mexican Hat aanraden bij Mexican Hat Lodge. Daarbij zit het restaurant the Swinging Steak waar ze heerlijke steak op een schommelende BBQ maken :9

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 18-08-2021 15:54:56 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_184073555
Monument Valley is leuk voor een dag(deel), meer ook niet. Ga naar Bryce (en Zion)!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_184074890
Nogmaals bedankt allemaal! Om een volle dag in 1 der parken te kunnen doen hebben we gekozen voor de bryce route! Dank! O+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 30 december 2018 @ 00:35:01 #41
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184077002
1 volle dag Bryce slaat nergens op
pi_184077530
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:21 schreef franklop het volgende:
Nogmaals bedankt allemaal! Om een volle dag in 1 der parken te kunnen doen hebben we gekozen voor de bryce route! Dank! O+
Probeer ook de tijd te nemen voor HW12. Die vonden wij bijna met zo mooi als Bryce zelf.
pi_184080378
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 00:57 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Probeer ook de tijd te nemen voor HW12. Die vonden wij bijna met zo mooi als Bryce zelf.
Komt goed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184088975
Zijn hier ook mensen die wel eens een rondreis door Hawaii hebben gemaakt?
pi_184090038
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 00:35 schreef BeamofLight het volgende:
1 volle dag Bryce slaat nergens op
Kun je dat toelichten? Ik lees hierboven verschillende meningen. Is 1 volle dag te kort of te lang, en waarom dan?
pi_184090654
Als je zoals veel Amerikanen even uit je auto hopt, rondkijkt en dan weer terug de auto instapt dan is een volle dag wel langs ja. Als je echt wil wandelen, dan ben je zo een dag verder. (Tenminste, wij wel. Wij hebben een aardig aantal trails gelopen en wij staan ook om de 30 sec. stil om een eekhoorn op de foto te zetten enzo :D . )
pi_184091428
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 00:35 schreef BeamofLight het volgende:
1 volle dag Bryce slaat nergens op
omdat jij je niet een dag hebt kunnen vermaken daar slaat het nergens op? Wat een ongenuanceerde en zelfs domme opmerking :{w
pi_184113619
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:27 schreef Prego het volgende:

[..]

omdat jij je niet een dag hebt kunnen vermaken daar slaat het nergens op? Wat een ongenuanceerde en zelfs domme opmerking :{w
Het enige wat BoL hier brengt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 31 december 2018 @ 10:48:16 #49
269689 crew  Viv
pi_184115988
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:56 schreef Candaasje het volgende:
Als je zoals veel Amerikanen even uit je auto hopt, rondkijkt en dan weer terug de auto instapt dan is een volle dag wel langs ja. Als je echt wil wandelen, dan ben je zo een dag verder.
Dit. :Y Wij hadden helaas geen tijd om echt te wandelen, en zoals ik laatst zei zijn de mensen die dat wél gedaan hebben een stuk enthousiaster over Bryce.
  maandag 31 december 2018 @ 10:53:07 #50
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184116094
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 23:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een paar keer met United gevlogen maar van mij hoeft het niet meer. Te weinig eten op lange vluchten, entertainment is verouderd, weinig beenruimte. Alleen de binnenlandse vlucht van Houston naar Vegas vond ik wel ok, veel meer beenruimte. Maar intercontinentaal? Liever niet meer :N
Entertainment verouderd?
Op onze vlucht kon je via de app gewoon op je telefoon er op.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')