quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
Clemens heb ik in de derde ronde. Karel Sedlacek zegt mij zo niks.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Verstandige mensen juichen voor Clemens.
Terwijl ik zelf een mini-bandwagon voor Karel Sedlacek heb.
GABRIEL CLEMENS. die naam mag u onthouden.quote:
Laten we het hier alleen over echte sport hebben, bvd.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nog even jongonssss! Zin an!!!
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staanquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Loting maandag?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Ik probeer me vooral op vanavond te concentrerenquote:
20% kans dat dat de loting van ajax wordtquote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?
Nou ja, als je bewust bent van het feit dat je niet over uitslagen moet beginnen verraadt zo'n opmerking ook al een hele hoop. Zou ik ook niet prettig vinden als ik de hele dag/avond alles ontweken heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Ik snap best dat ik tegen hem niet over uitslagen moet beginnen.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
Mani wacht op deze:quote:Op donderdag 13 december 2018 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijk
Ik geloof niet dat dit jouw been is, je hebt gewoon je arm in een schoen gestopt om niet dik over te komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
Linksboven. Na 45 minuten stond het 0-1 volgens het balkjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |