Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 13 december 2018 01:07 schreef trollah het volgende:
[..]
Die zijn alleen amper actief
Ha wacht maar af. Met mij toppa welke binnenkort verschijnt krijg je t nog druk
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenquote:
nu moet het wel een parel worden ;$quote:Op donderdag 13 december 2018 01:09 schreef trollah het volgende:
[..]
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenkun je nagaan hoe belangrijk ik dit vind
Hahaha echt?quote:Op donderdag 13 december 2018 01:09 schreef trollah het volgende:
[..]
Heb vanavond tijdens pauze op werk nog stukje geschrvenenkun je nagaan hoe belangrijk ik dit vind
Jazekers. Verplichte pauze dus kan me maar beter nuttig makenquote:Op donderdag 13 december 2018 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha echt?![]()
Held ben je ook he
Ik kijk er naar uit. Hoge verwachtingen inmiddels !!quote:Op donderdag 13 december 2018 01:12 schreef trollah het volgende:
[..]
Jazekers. Verplichte pauze dus kan me maar beter nuttig maken
Deze kun je inlijsten!quote:Op donderdag 13 december 2018 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Hoge verwachtingen inmiddels !!
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig maar die mishandel ik als ze slaapt.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit ineens onder de blauwe plekken.
Heb niemand naast me gehad de laatste dagen dus denk niet dat dat het is.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dit ook regelmatig maar die mishandel ik als ze slaapt.
Echt een klap in je gezicht dat zo'n user denkt kans te maken om op dezelfde positie als jou te komen he.quote:
Niemand hout van taalnaziesquote:
Neequote:Op donderdag 13 december 2018 01:41 schreef trollah het volgende:
[..]
Heb jij geen mod ambities, naatje?
Ik bagger veel lieverquote:Op donderdag 13 december 2018 01:45 schreef trollah het volgende:
[..]
Je lijkt me ook wel een geschikte KLB mod
Alles op slot gooien.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:45 schreef trollah het volgende:
[..]
Je lijkt me ook wel een geschikte KLB mod
Lijkt me wel ja.quote:
Gewoon niet doen. Alleen maar slotjes en notes uitdelen. Dan worden ze echt #woest.quote:Op donderdag 13 december 2018 01:49 schreef Catkiller het volgende:
Wie zit er nu nog op te wachten om KLB te modden, elke dag jezelf in de KLB FB 'moeten' verantwoorden tegenover hetzelfde clubje circlejerkers die bagger openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |