nounouquote:
Gelukkig doet die ook een hoop goed zoals spelers bezig houden en gaten trekkenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al weken is zijn rendement om te huilen.
Wordt ook zo gemakkelijk aan de kant gezet.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al weken is zijn rendement om te huilen.
via dale__cooperquote:Op woensdag 12 december 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Hebben statistisch grootste kans om City te loten zeker?
(25%)
Ooooh. Nou daar heb ik slechte ervaring mee. Stapte ooit bij me ouders de deur uit. Benedenwoning. Eerste stap gelijk kneiterhard onderuit 😂😂😂😂quote:
Hmmm, alsnog city het hoogst dus.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
via dale__cooper
[ afbeelding ]
Sindsdien is je Nederlands belabberd?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ooooh. Nou daar heb ik slechte ervaring mee. Stapte ooit bij me ouders de deur uit. Benedenwoning. Eerste stap gelijk kneiterhard onderuit 😂😂😂😂
Maar dat wordt weer beinvloed door de andere 3 clubs van die 4 e ndie zij kunnen loten.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, alsnog city het hoogst dus.
Ik ging van 25 procent uit om het simpele feit dat City maar 4 clubs kan loten, waaronder ajax.
Ligt er echt maar aan. Volgens mij trekken ze maandag gewoon een pot 1 ploeg en dan de bijbehorende potentiële tegenstanders.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, alsnog city het hoogst dus.
Ik ging van 25 procent uit om het simpele feit dat City maar 4 clubs kan loten, waaronder ajax.
En die blinde voorzetten zijn altijd zo vermoeiend.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt ook zo gemakkelijk aan de kant gezet.
Wat boeit datquote:Op woensdag 12 december 2018 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sindsdien is je Nederlands belabberd?
twitter:oilysailor twitterde op woensdag 12-12-2018 om 22:45:27Dusan Tadic and Southampton have both scored 15 goals this season reageer retweet
Voor mijn gevoel scoort Ajax ook zelden uit (hoge) voorzetten.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die blinde voorzetten zijn altijd zo vermoeiend.
Is Tadic nu topscorer van de CL?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:oilysailor twitterde op woensdag 12-12-2018 om 22:45:27Dusan Tadic and Southampton have both scored 15 goals this season reageer retweet
Omdat de bezetting voor het doel altijd ruk is.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel scoort Ajax ook zelden uit (hoge) voorzetten.
(geen leuk feitje).quote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
TREK GEEL HESJE AAN DANquote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Onzin om teams uit eigen land niet tegen elkaar te laten spelen na de groepsfase. Bullshit man
Dat is echt al jaren zo.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Onzin om teams uit eigen land niet tegen elkaar te laten spelen na de groepsfase. Bullshit man
Jep samen met lewaquote:Op woensdag 12 december 2018 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Tadic nu topscorer van de CL?
quote:
Ach ik vind internationale potjes wel leuker hoor, hou nooit zo van nationale duels in de CL eigenlijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Dan is het nog wel onzinnig
Dan zijn internationale potjes toch juist interessanter ipv weer een Liverpool - Man Utdquote:Op woensdag 12 december 2018 23:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk. Geld, kijkcijfers etceteragenot
wat?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Dat heeft René goed meegekregen omtrent Fekir. Vast zijn zoon weer die dat bijhoudt.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Dat heeft René goed meegekregen omtrent Fekir. Vast zijn zoon weer die dat bijhoudt.
Die lult hem de oren van zijn kop met al die feitjes.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het oneerlijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn internationale potjes toch juist interessanter ipv weer een Liverpool - Man Utd
Ja, klopt.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn internationale potjes toch juist interessanter ipv weer een Liverpool - Man Utd
Oh die transfersaga rond Fekir met L'pool.quote:
Nicky god goed ventjequote:Op woensdag 12 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lult hem de oren van zijn kop met al die feitjes.
René zijn reactie: "Is goed lieverd"
Lyongoden. Traoregod.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Lyon is echt een prachtige club, hoeveel talenten daar doorkomen is ook niet normaal.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Lyon is echt een prachtige club, hoeveel talenten daar doorkomen is ook niet normaal.
Dat is echt kansloos.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:47 schreef TLC het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)ompetities~a555fddc/
Het plan van de UEFA om in 2024 CL voetbal in t weekend te laten spelen met 4 poules met ieder 8 ploegen
Ferland Mendygod.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 12 december 2018 23:47 schreef TLC het volgende:
Het plan van de UEFA om in 2024 CL voetbal in t weekend te laten spelen met 4 poules met ieder 8 ploegen
Die onzin boycot ik.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:47 schreef TLC het volgende:
Nee ik doe dat morgen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Jr doe jij de toto nog vanavond?
Brommer maar verder mwa. Sterling idem. Waar zijn de 5 star skillers zoals Neymargod. Lekker akkatje doen op het veld genot.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond hem wel minder tegen Chelsea, maar verder is die echt o pde brommer ja.
Elke dag is wel beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 12 december 2018 23:49 schreef skysherrif het volgende:
Gaan we zo skribble, ove r20 minuten ofzo.
Ik ga zo onder de wol.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:49 schreef skysherrif het volgende:
Gaan we zo skribble, ove r20 minuten ofzo.
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elke dag is wel beetje teveel van het goede
Begrijpelijk maten. Andere keer is ook goed.quote:
Sane heeft veel meer dan alleen een brommer man...quote:Op woensdag 12 december 2018 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brommer maar verder mwa. Sterling idem. Waar zijn de 5 star skillers zoals Neymargod. Lekker akkatje doen op het veld genot.
Morgenavond kerstborrel. (en DARTS)quote:Op woensdag 12 december 2018 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijk maten. Andere keer is ook goed.
Maar morgenavond ga ik wel vroeg slapen ivm stagegenot
Oja, zal nog even die poule invullen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgenavond kerstborrel. (en DARTS)
Heeft ‘ie die gestolen?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sane heeft veel meer dan alleen een brommer man...
Wat ik zo mooi aan Sane vind, iets waarom ik ook graag naar Son kijk, zijn het aantal beenbewegingen die ze kunnen maken per x seconde, het aantal balcontacten. Daardoor constant de verdediger te snel af zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sane heeft veel meer dan alleen een brommer man...
Je moest eens weten hoeveel derdebeen bewegingen ik maak boh bohquote:Op woensdag 12 december 2018 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ik zo mooi aan Sane vind, iets waarom ik ook graag naar Son kijk, zijn het aantal beenbewegingen die ze kunnen maken per x seconde, het aantal balcontacten. Daardoor constant de verdediger te snel af zijn.
Messi is daar (mede ook door lengte) wel de meister in
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel derdebeen bewegingen ik maak boh boh
Ja walgelijk, ik doe niet aan die ding.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zie je wat een ordinaire posts weer JR
Moeten we een wat christelijker forum krijgen Roland, waar we gewoon optreden tegen dit soort vunzigheid?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zie je wat een ordinaire posts weer JR
Ik vind het ook niet kunnen beetje smerig gedoe ook hou dat liever gewoon voor jezelf denk ik danquote:Op woensdag 12 december 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja walgelijk, ik doe niet aan die ding.
ik ookquote:
Zo jammer dat ze toen van Juventus wonnenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Haha United verliest van Valencia.
Beetje moeilijk als Karina mod isquote:Op woensdag 12 december 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeten we een wat christelijker forum krijgen Roland, waar we gewoon optreden tegen dit soort vunzigheid?
Ach, aan Valencia in de achtste finales heb je ook niets.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze toen van Juventus wonnen
Gewoon in VBL, misschien JC als mod.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als Karina mod is
Valencia boeit me geen reet, maar ik zie Mourinho gewoon graag verliezen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, aan Valencia in de achtste finales heb je ook niets.
Ik vind het voor mij al allemaal te veel plus ik had nog ruzie vandaag met een meisje die ik date. Aziaten ook mrjaquote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon in VBL, misschien JC als mod.
slaaplekker maatquote:Op donderdag 13 december 2018 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het voor mij al allemaal te veel plus ik had nog ruzie met die chick die ik date. Aziaten ook mrja
Ik ga slapen want ik heb stage morgen
Genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |