Ik vind het ook niet kunnen beetje smerig gedoe ook hou dat liever gewoon voor jezelf denk ik danquote:Op woensdag 12 december 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja walgelijk, ik doe niet aan die ding.
ik ookquote:
Zo jammer dat ze toen van Juventus wonnenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Haha United verliest van Valencia.
Beetje moeilijk als Karina mod isquote:Op woensdag 12 december 2018 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeten we een wat christelijker forum krijgen Roland, waar we gewoon optreden tegen dit soort vunzigheid?
Ach, aan Valencia in de achtste finales heb je ook niets.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze toen van Juventus wonnen
Gewoon in VBL, misschien JC als mod.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als Karina mod is
Valencia boeit me geen reet, maar ik zie Mourinho gewoon graag verliezen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, aan Valencia in de achtste finales heb je ook niets.
Ik vind het voor mij al allemaal te veel plus ik had nog ruzie vandaag met een meisje die ik date. Aziaten ook mrjaquote:Op woensdag 12 december 2018 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon in VBL, misschien JC als mod.
slaaplekker maatquote:Op donderdag 13 december 2018 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het voor mij al allemaal te veel plus ik had nog ruzie met die chick die ik date. Aziaten ook mrja
Ik ga slapen want ik heb stage morgen
Genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |