Dan is het toch nog steeds zonde van je geld achterafquote:Op woensdag 12 december 2018 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oxlade Chamberlain kost ook 40-50 miljoen met 0 rendement en een Wellbeck ook etc. Dat is voetbal 2018 Hans
Voor laatste half uur van de wedstrijd doelde ik meer opquote:Op woensdag 12 december 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben ze hard nodig voor De Graafschap-thuis
Daar ben ik het wel mee eens, boor dat geld had je een beest van een speler kunnen kopen die je 3x zoveel oplevert. Maar ja het is niet anders, blind is goed genoeg voor Ajax.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je verhaal klopt wel aardig maar toch is er te veel geld betaald voor Blind
Jij bent dom Hans. Dat is het minimale wat spelers kosten. Nog betere kosten dus NOG meer en dat kunnen ze of willen ze niet betalen.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:24 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds zonde van je geld achteraf
Jezus wat ben jij dom
he is coming homequote:Op woensdag 12 december 2018 21:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, boor dat geld had je een beest van een speler kunnen kopen die je 3x zoveel oplevert. Maar ja het is niet anders, blind is goed genoeg voor Ajax.
Grote bek wanneer ze winnenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Geen punten voor Nederland en jij roept ja kkdebiel
Muurtjes metselen kan die ook wel en asperges stekenquote:Op woensdag 12 december 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste speler van dit Bayern misschien wel, nouja Lewa ook maar die kan alleen scoren en verder niks
Zijn rendement is wel een probleem.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Van de beek kan gewoon niet scoren
Het beste aan Blind is hoe hij positie kiest. Ontzettend slimme speler alleen niet zon beste voetballer lolquote:Op woensdag 12 december 2018 21:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, boor dat geld had je een beest van een speler kunnen kopen die je 3x zoveel oplevert. Maar ja het is niet anders, blind is goed genoeg voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |