my bad, the mastersquote:
Ding ontsnapt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:20 schreef Faraday01 het volgende:
Lijkt erop dat Brecel in de decider door 2 missers ten onder gaat
Maakte sowieso te veel fouten en verkeerde shotkeuzes om op dit niveau mee weg te blijven komen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:20 schreef Faraday01 het volgende:
Lijkt erop dat Brecel in de decider door 2 missers ten onder gaat
Ik stel me daar toch iets anders bij voor dan ditquote:
twitter:jimmywhite147 twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 20:12:14Having another fun day at the @dafabet masters - come join us @Eurosport_UK for tonights action starting right now! ... it’s going to be a cracker ... I predict 4 centuries ! Tune in on eurosport or Eurosport player and join us now https://t.co/HzBDRfdOwk reageer retweet
Ja. Ze gaan binnenkort trouwenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Helaas niet kunnen zien. Heb ik iets gemist?
twitter:jimmywhite147 twitterde op zondag 20-01-2019 om 14:25:16My biggest rival! There will always be so much respect between us https://t.co/WRJt1MIMLn reageer retweet
De pots zijn goed; komt daarna helaas niet zo goed uit een paar keer achter elkaar. Speelt het daarna wel weer netjes veilig. Bij dat laatste liet Ronnie een paar steekjes vallen op het begin (en al een half uur geen bal meer gepotquote:
Ronnie komt niet eens aan de tafel.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:56 schreef Faraday01 het volgende:
Ronnie speelt tot nu toe slecht. Judd speelt goed en dan is het verschil groot
Ronnie op geen enkel moment het initiatief gehad; in dit frame laat hij Trump ook weer in de positie om het uit te spelen. Wel jammer om met 0-4 achter te komen.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ronnie komt niet eens aan de tafel.
Nu net in de derde frame maar met een paar ballen kom je er niet in.
Wel het leukste verloop dit want Ronnie zal zeker terug komen
Hij komt amper aan de tafel. Heeft 5, 6 ballen gehad maar nog niet 1x een serie kunnen maken.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:29 schreef dud0r het volgende:
Ik schakel net pas in. Speelt Ronnie de hele tijd al zo slecht?
Dan is Trump goed bezig. Zag net wel het pot percentage voorbij komen. 62% voor Ronnie. Dat is niet hoog.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij komt amper aan de tafel. Heeft 5, 6 ballen gehad maar nog niet 1x een serie kunnen maken.
Dus ja maar het is ook Trump die amper iets mist muv. de 3de frame.
57 zelfs. 95 voor Trumpquote:Op zondag 20 januari 2019 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is Trump goed bezig. Zag net wel het pot percentage voorbij komen. 62% voor Ronnie. Dat is niet hoog.
Dat is wel echt dramatisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |