Welmoedt?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is altijd open als het gaat om privézaken tot de gezondheid van zijn vissen aan toe
Ik zal tijdens het kerstdiner eerst even toestemming vragen.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij een foto van je zus stuurt vertel ik jou iets over mijn privéleven dat niemand anders hier weet.
Nee, zo debiel ook nou weer nietquote:
Is er nu geen apart damestoernooi meer?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is al eens geweest in 2009 met Dobromyslova tegen de Nederlander Van Eijden. Ze verloor wel.
Ik ook. (sorry Rens) Bij Heerenveen zit vooral bejaard klapvolk en Cambuur is meer de rauwe volksclub.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK zit ik fout dus maar heb meer sympathie voor Cambuur dan voor SC Heerenveen
Bij Lakeside.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nu geen apart damestoernooi meer?
Dat is alleen op Lakeside. In ?2010? is er wel een PDC-vrouwenWK geweest maar dat is niet bijster succesvol geweest. Daarbij vindt Barry Hearn (PDC-voorzitter) dat het een open strijd moet zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nu geen apart damestoernooi meer?
Ik vond Heerenveen altijd wel een leuke club vroeger, maar dat kwam meer door de spelers en het aanvallende voetbal.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook wel een geinig concept.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is alleen op Lakeside. In ?2010? is er wel een PDC-vrouwenWK geweest maar dat is niet bijster succesvol geweest. Daarbij vindt Barry Hearn (PDC-voorzitter) dat het een open strijd moet zijn.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:53:31Jos B. heeft geen verklaring afgelegd voor zijn dna op de kleding van #Nicky. Volgens de rechtbank zijn er voldoende aanwijzingen voor het seksueel misbruik. reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:54:25De rechtbank houdt er ernstig rekening mee dat degene die hem misbruikte, ook zijn overlijden veroorzaakte. Vooral omdat #Nicky overduidelijk is neergelegd op de plek waar hij werd gevonden. reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:55:04De rechtbank ziet ook vluchtgevaar. Jos B. blijft vastzitten. #Nicky reageer retweet
#prayforjostwitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:55:45De zaak gaat verder op 8 maart om 10 uur. Weer met een pro formazitting. Kort na die zitting gaat Jos B. naar het Pieter Baan Centrum voor onderzoek naar zijn geestvermogens. #Nicky reageer retweet
Na de top-3 standaard leukste voetbal altijd onder Foppe en Verbeekquote:Op woensdag 12 december 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Heerenveen altijd wel een leuke club vroeger, maar dat kwam meer door de spelers en het aanvallende voetbal.
Peter kan zijn act weer tot 8 maart volhoudenquote:Op woensdag 12 december 2018 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:53:31Jos B. heeft geen verklaring afgelegd voor zijn dna op de kleding van #Nicky. Volgens de rechtbank zijn er voldoende aanwijzingen voor het seksueel misbruik. reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:54:25De rechtbank houdt er ernstig rekening mee dat degene die hem misbruikte, ook zijn overlijden veroorzaakte. Vooral omdat #Nicky overduidelijk is neergelegd op de plek waar hij werd gevonden. reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:55:04De rechtbank ziet ook vluchtgevaar. Jos B. blijft vastzitten. #Nicky reageer retweet
#prayforjostwitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:55:45De zaak gaat verder op 8 maart om 10 uur. Weer met een pro formazitting. Kort na die zitting gaat Jos B. naar het Pieter Baan Centrum voor onderzoek naar zijn geestvermogens. #Nicky reageer retweet
Jezus wat een tijd ertussen.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:45:26De vagina heeft een nieuwe naam: poenie https://t.co/Ilina5rypq reageer retweet
Cambuurgolfkar.gifquote:Op woensdag 12 december 2018 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speelden toen ook jaren achter elkaar Europees.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na de top-3 standaard leukste voetbal altijd onder Foppe en Verbeek
Ja, Fortuna uit.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cambuurgolfkar.gif
Zitten ze eigenlijk nog in de beker dit jaar?
Die hele zaak interesseert mij geen ene reet.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een tijd ertussen.
rare gedoe met dat volkslied, alleen Don Leo had daar een keer schijt aanquote:Op woensdag 12 december 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Heerenveen altijd wel een leuke club vroeger, maar dat kwam meer door de spelers en het aanvallende voetbal.
Ik noteer het evenquote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele zaak interesseert mij geen ene reet.
NOSquote:Op woensdag 12 december 2018 17:00 schreef GGMM het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 12-12-2018 om 16:45:26De vagina heeft een nieuwe naam: poenie https://t.co/Ilina5rypq reageer retweet
Mij ook niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef het even door aan Saskia, dan kan ze stoppen met twitteren.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe close het gaat zijn. Joyce, die tegen Dobromyslova speelt, maakt zijn debuut op het WK. Dobromyslova heeft wat dat betreft meer ervaring. Dekker kent het WK wel goed genoeg om met de druk om te gaan denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel een geinig concept.
Wel cult opzich.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
rare gedoe met dat volkslied, alleen Don Leo had daar een keer schijt aan
Gaat dat nieuwe stadion nog door?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik dit jaar zie en hoor van iedereen is Cambuur echt héél slecht.
Dat zijn ze al jaren toch? Maar wel cupfightersquote:Op woensdag 12 december 2018 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik dit jaar zie en hoor van iedereen is Cambuur echt héél slecht.
Dan weer wel, dan weer niet. Zit weinig schot in de zaak, een scholengemeenschap die een wezenlijk onderdeel van het plan is had zich laatst teruggetrokken maar nu praten ze weer.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat dat nieuwe stadion nog door?
Wel wat betere jaren gehad hoor.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zijn ze al jaren toch? Maar wel cupfighters
Italiëtaferelen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan weer wel, dan weer niet. Zit weinig schot in de zaak, een scholengemeenschap die een wezenlijk onderdeel van het plan is had zich laatst teruggetrokken maar nu praten ze weer.
dat begrijp ik nogquote:Op woensdag 12 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Maar it het noait wat weest en het sil noait wat wurre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |