Nee, alleen op de inrichting. Dan nog scheelt het welquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik op de radio dat er 30% korting op kastinrichting zit, maar weet niet of dat ook op kasten zelf van toepassing is.
Als die er al zouden zijn, komt je hele kraan een paar cm naar voren. Aangenomen dat die aansluitingen en leidingen weggewerkt zijn achter je tegels tenminste. Mochten je leidingen wel over het tegelwerk lopen, dan zou je dat kunnen aanpassen naar 15cm. Mooiste oplossing is gewoon een 12cm kraan te kopen.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, alleen op de inrichting. Dan nog scheelt het wel
...
Iets anders, we zitten naar deze te kijken:
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20342535/ de BROGRUND Regendouche. Die heeft een hartafstand van 15. Bij mijn nieuwe badkamer is er een afstand van 12.
Zouden er in de bouwmarkt verloopstukken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, niet echt een vraag voor hier.
Denk t wel.quote:Zouden er in de bouwmarkt verloopstukken zijn?
Klantenservice opgebeld net toen ik weer thuis was en de jongen aan de lijn vertelde dat ze in de vestiging beoordelen of het product omgeruild kan worden. Hij zei dat het in principe wel kan, maar ze kijken het na op beschadigingen e.d.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:30 schreef elamanilo het volgende:
Weet iemand of je bij Ikea een dekbed kunt terugbrengen/ruilen als het niet bevalt?
Vorige week kocht ik een dekbed, maar hij blijkt veel te warm voor ons. Ik zou hem graag ruilen voor de koeler variant, maar kan op de website niet vinden of dit mogelijk is.
Alvast dank!
Mijn keuken hangt er vol mee. Moest destijds ook nog een greepje hebben en toen ik er naar zocht (jaar geleden) stonden er nog best veel op marktplaats!quote:Op maandag 25 maart 2019 10:02 schreef Plumeria het volgende:
Long shot, maar is hier iemand die toevallig nog LINDSDAL handgrepen heeft liggen waar hij/zij niks meer mee doet? Je zou mij er erg blij mee maken. Gaat om deze:
[ afbeelding ]
Heb er zes nodig, maar elk handgreepje is er één
Die eerste advertentie had ik nog niet gezien, thanks!quote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[..]
Mijn keuken hangt er vol mee. Moest destijds ook nog een greepje hebben en toen ik er naar zocht (jaar geleden) stonden er nog best veel op marktplaats!
https://link.marktplaats.nl/m1388881606
6 stuks!!1!2! https://link.marktplaats.nl/m1378460353
Vanmiddag in Haarlem geweest en ik mocht het dekbed omruilen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Klantenservice opgebeld net toen ik weer thuis was en de jongen aan de lijn vertelde dat ze in de vestiging beoordelen of het product omgeruild kan worden. Hij zei dat het in principe wel kan, maar ze kijken het na op beschadigingen e.d.
Dus ik ga het dekbed gewoon meenemen (Haarlem) en dan zie ik ter plekke of ik het nog kan omruilen.
Nou maar hopen dat je niet in de overgang bentquote:Op maandag 25 maart 2019 16:10 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Vanmiddag in Haarlem geweest en ik mocht het dekbed omruilen.![]()
Ik heb nu de 'koeler' variant van hetzelfde dekbed meegenomen. Ga er vanuit dat we daar zonder opvliegers onder kunnen slapen.
Hehehehequote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je niet in de overgang bent
Vorig jaar was dit geen probleem.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:02 schreef Schild het volgende:
Volgens de IKEA website is de 30% korting op de Komplement kastinrichting alleen bij aankoop van een PAX kledingkast. Als ik er echter kastinrichting online wil bestellen zonder PAX kast krijg ik wel de korting..? Weet iemand of dit ook zo in de winkel is?
Bij ons werd dat gedaan inderdaad. Ik heb thuis zitten spelen met de paxplanner tot ik iets van een kast had die ons handig leek en in de winkel na laten kijken.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:58 schreef MevrouwKees het volgende:
ook nog een pax vraag: ik ben niet zo'n ster in zo'n ding samenstellen , kunnen ze je bij de Ikea vestiging daar ook mee helpen ?
Ikea gebruikt een extern bedrijf voor bezorgen van grote bestellingen, dus ik denk niet dat er verschil in zit vanuit waar je bestelt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:53 schreef pxl87 het volgende:
Wat is jullie ervaring met transport vanuit de winkel?
Ik wil een grote bestelling laten bezorgen. Dat kan ik online doen, dan wordt het volgende week vrijdag bezorgd. Ik kan er ook vanavond voor naar de winkel (alles is op voorraad bij de dichtstbijzijnde vestiging), dan is de kans wel aanwezig dat het zaterdag of zondag al bezorgd wordt right?
Volgens mij is het zo dat als je in de winkel bestelt, dan krijg je de voorraad uit de winkel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:53 schreef pxl87 het volgende:
Wat is jullie ervaring met transport vanuit de winkel?
Ik wil een grote bestelling laten bezorgen. Dat kan ik online doen, dan wordt het volgende week vrijdag bezorgd. Ik kan er ook vanavond voor naar de winkel (alles is op voorraad bij de dichtstbijzijnde vestiging), dan is de kans wel aanwezig dat het zaterdag of zondag al bezorgd wordt right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |