Nee.quote:
Bijna goed, het jaartal is fout, dat heeft te maken met Toine Z, ofwel Toine Zaagmans.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:19 schreef pipster het volgende:
Dan ga ik voor Mannish Boy van Muddy Waters, hou ik dat jaartal over 2014
Dát is inderdaad de insteek, maar niet in 2010.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:42 schreef Homdeck het volgende:
Heeft een keer nr 1000 gestaan dus. Gokje op 2010
Oh dus ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 14 december 2018 12:34 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb echt moeten googlen wie of wat Toine Zaagmans was. Echt werkelijk nog nooit gehoord van die uitdrukking. Snapte al geen klap van die hele vraag...
quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:34 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb echt moeten googlen wie of wat Toine Zaagmans was. Echt werkelijk nog nooit gehoord van die uitdrukking. Snapte al geen klap van die hele vraag...
Dacht dat 'Zaagmans' die de week doormidden zaagt op woensdag een bekende uitdrukking was. Zo zie je maar weer....quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh dus ik ben niet de enige![]()
Snap echt niks van de hele vraag
Ja, maar Toine nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat 'Zaagmans' die de week doormidden zaagt op woensdag een bekende uitdrukking was. Zo zie je maar weer....
Nee, maar 'omdat' ik dacht dat 'Zaagmans' wel erg bekend zou zijn werd het Toine. Z.quote:
Laat het denken maar over aan een paard, die heeft een groter hoofdquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, maar 'omdat' ik dacht dat 'Zaagmans' wel erg bekend zou zijn werd het Toine. Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |