Niet helemaal.Het moest Hou me vast zijn van Volumia, maar we kregen Afscheid. Hou me vast moest er toen ook nog tussen gepropt worden.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat de verkeerde versie van Afscheid werd ingestart. Moest van Volumia zijn maar we kregen Glennis Grace
Ik wil trouwens nog opmerken dat dit niet helemaal waar is. De eerste 4 edities kwamen zeker niet vanop zijn boot. Die waren vooraf opgenomen. Onder meer Frits Spits heeft de laatste uren weleens gepresenteerd en deed toen alsof we een Top 2000-berg beklommen op naar het paleis van koning Freddyquote:Op woensdag 12 december 2018 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist, de woonboot van Hans Schiffers, waar de 1e 10 edities zo'n beetje de lijst afgerond werd
Stand:
n00biedoobiedoo 1
Montagui 1
Chiappucci 1
ReibRekkel 1
Ik kan precies 0 presentatoren van het jeugdjournaal bedenkenquote:Op donderdag 13 december 2018 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ok:
De Top 2000 werd ooit gepresenteerd door een oud-presentator van het Jeugdjournaal die tegenwoordig volledig uit the picture verdwenen is. Wie was dit?
Robert ten Brink, Marga van Praag, eeeh.....quote:Op donderdag 13 december 2018 19:04 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik kan precies 0 presentatoren van het jeugdjournaal bedenken
Yes! Helemaal goedquote:Op donderdag 13 december 2018 19:10 schreef Homdeck het volgende:
Die gast die de ochtendshow presenteerde. Hans Smit?
n00biedoobiedoo 5quote:Op donderdag 13 december 2018 22:16 schreef MielMonteur het volgende:
Johnny Denver - Thank God Im A Country Boy!
n00biedoobiedoo 5quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:17 schreef pipster het volgende:
Still got the blues van Gary Moore in 2009.... Toine Z?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |