abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2018 @ 12:48:01 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680078

Ik heb commentaar gekregen van mijn baas dat deze mail niet goed/netjes zou zijn. Onderstreepte is waar de coach/baas over waren gevallen.

Het is een mail richting mijn coach, en ik werk op een klantenservice.

In mijn ogen is dit gewoon een nette mail. Taal en spelfouten daargelaten, ben ik benieuwd of dit ' aanvallend ' of ' commanderend ' overkomt.

Ben op zoek naar meningen van mensen die hier neutraal instaan, ik ben dat zelf duidelijk niet.

Alvast bedankt mede fokkers

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 12-12-2018 12:56:53 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183680162
Denk je dat het slim is om je volledige naam op FOK! te zetten?

En je kan natuurlijk ook vragen aan je coach/baas waarom zij denken dat het niet goed/netjes is.
De taalfouten zijn in ieder geval niet netjes.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183680224
Zinnen laten beginnen met Ik is niet zo netjes nee.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 12 december 2018 @ 12:53:24 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680239
Goede tip zal dat even aanpassen

En taalfouten daargelaten ben ik meer benieuwd naar de algehele toon van de mail en of het belerend/commanderend overkomt of iets dergelijks.
pi_183680291
Tja, beetje de standaarden van corresponderen zoals ik dat op school heb gehad.

- Een zin beginnen met “ik” is uit den boze. Sowieso moet je dat woord zoveel mogelijk vermijden.

- Aannames op deze manier zijn in een brief ook niet gewenst. Hiermee zet je iemand namelijk in de positie dat er geen andere mogelijkheid is. Je had beter voor kunnen stellen om die dag samen te gaan zitten en te vragen of dit uitkomt.

De lay-out en spelfouten daargelaten
pi_183680296
Ik zou niet zoveel aannemen maar juist aangeven wat er in jou optiek zou moeten gaan gebeuren.

Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine. :D
  woensdag 12 december 2018 @ 13:04:50 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680480
Het is trouwens een reactie op de vragen van haar wat mijn feedback punten zijn en dergelijke wat ik nu heb geleerd tot nu toe
  woensdag 12 december 2018 @ 13:45:51 #8
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183681217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:

Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine. :D
Dit.

Schrijf je Jeanine nu een brief over dat je hulp hebt gehad van Jeanine? En dat je de 'samengang' met Jeanine wilt verbeteren? :?

Beste MmaRsu,
Bij het maken van deze post heb ik veel gehad aan het topic van MmaRsu. Ik wil graag werken aan de samengang ( :? ) met MmaRsu.

Ik vind het maar een vage brief. En ik denk dat je er beter aan doet door allereerst in de brief een stukje context te herhalen. En vervolgens niet Jeanine te vertellen over Jeanine. En uiteraard taal-, spel- en stijlfouten eruit te halen. Maar ik val dan ook gelijk al over een enkele spelfout.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 12 december 2018 @ 13:48:41 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681273
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
pi_183681275
Ipv me, mij gebruiken.
Ik was hier...
pi_183681337
Gooi die brief weg, wat een drama.
Geen juist hoofdletter gebruik, interpunctie en aannamens.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 13:52:26 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 13:58:23 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681450
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail

Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden

Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.

Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
pi_183681458
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?

Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
graag verwijderen
  woensdag 12 december 2018 @ 13:59:33 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef fyah het volgende:
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?

Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.

Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
pi_183681482
maak de zinnen eens af.. ik weet niet over welke processen jij het hebt
vermijd negatieve uitlatingen in een zin.. dus schrijf niks over stroeve samenwerkingen

is dit een POP?
pi_183681485
In de eerste alinea zeg je dat je inhoudelijke kennis hebt opgedaan en daarnaast ook inhoudelijke kennis hebt opgedaan. Verder heb ik niet gelezen om eerlijk te zijn :@
pi_183681491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail

Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden

Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.

Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
Nee hoor, de toon van de mail is perfect neutraal voor de werkvloer. Zo iemand wil je niet als coach hebben. Ik zou het niet aanvechten.

Je wil toch ook geen vriendin die over de rooie gaat als je zegt dat je deze familieverjaardag ff overslaat :') Good riddance.
graag verwijderen
pi_183681498
hoe oud is TS?
pi_183681518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.

Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
Dit had wel in de OP gemogen :D
graag verwijderen
pi_183681521
TS is afwasser in een restaurant en J is ober die met servies gooit?
  woensdag 12 december 2018 @ 14:02:04 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183681528
Wat een taalfouten, TS. Dit kan niet hoor.
#KICKOUTZP
pi_183681540
Verder maakt het geen reet uit wat wij daar van vinden. Als jouw winkel dit niet ok vindt dan is dit voor hen niet ok.

Persoonlijk vind ik het onzin.
graag verwijderen
pi_183681547
Het barst van de spelfouten en aannames.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 14:03:57 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 14:03:26 #24
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183681558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
Ik vind het vooral een 'te-laat afgeraffeld excuus-briefje' met weinig inhoud.

Afhankelijk van de persoon, wat er speelt c.q. welke afspraken en verwachtingen er zijn kun je ervoor kiezen om de mail inderdaad beknopt te laten. En juist aan te sturen op een gesprek. Maar als zij een 'reflectie-verslag'-achtig-iets op de mail wil ter voorbereiding van een gesprek dan is dit het niet, denk ik.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 14:05:31 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183681595
Wat een rare mail. Maar dan echt. Rare zinnen, je lijkt tegen iemand te praten OVER diegene waartegen je zit te praten. Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183681620
Doe eens lief mensen
pi_183681621
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Goed verwoord ja. :')
In zo'n korte tekst zoveel oneliners en cliches
pi_183681627
De toon is verder prima en niet aanvallend.
Laat ik het daar dan bij houden.
  woensdag 12 december 2018 @ 14:08:21 #29
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_183681630
quote:
4s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:52 schreef Leonos het volgende:

Zelf ook even op je spelfouten letten als je iemand daarop wil wijzen natuurlijk.

Hoofdlettergebruik... aannames.... ;)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_183681677
quote:
19s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zelf ook even op je spelfouten letten als je iemand daarop wil wijzen natuurlijk.

Hoofdlettergebruik... aannames.... ;)
Let even niet op de spelfouten, dit is geen brief. ;)
pi_183681725
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een rare mail. Maar dan echt. Rare zinnen, je lijkt tegen iemand te praten OVER diegene waartegen je zit te praten. Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Symptomen van "ik moet dit schrijven van iemand anders"
graag verwijderen
  woensdag 12 december 2018 @ 14:15:23 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183681745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ah oké. Nou, alleen op basis van de mail lijkt het me een overtrokken reactie maar uitgaande van bovenstaande post is dat ook niet de reden dat het gestopt is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_183681753
Maar aan de andere kant van de weegschaal; als de betreffende persoon zich uberhaupt voelt aangevallen door zulke onzin kunnen ze zich nog wel eens echt goed voelen bij een mooie opgeblazen correctiemail :') Ik weet niet zo goed hoe dat werkt met fragiele mensen.
graag verwijderen
pi_183681900
Ik zou die 2e en 3e Janine vervangen door:

Hierbij heb ik ook hulp gehad van jou.....

Ik wil onze samenwerking verbeteren...

En vervang het “ik neem aan...” op het einde door iets in de richting van:

Heb je op korte termijn tijd om eens rond de tafel te gaan zitten....
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 12 december 2018 @ 14:28:18 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681922
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah oké. Nou, alleen op basis van de mail lijkt het me een overtrokken reactie maar uitgaande van bovenstaande post is dat ook niet de reden dat het gestopt is.
Nouja als ik concreet moet zijn verliepen de 2 coachingsgesprekken niet prettig. Ze was heel onnodig negatief en dat heb ik bij haar aangegeven, dat ik erg mijn best deed en omdat ik nieuw was nog niet alles goed kon doen. Haar feedback was dat ik aan mijn structuur moest werken.

Vervolgens heb ik een 2e coachingsgesprek. Zij luistert gesprekken mee, die verliepen eigenlijk perfect. Ik had gewerkt aan de structuur zoals zij had aangegeven. Vervolgens gaat ze feedback geven. " Ja de structuur is nu goed, maar misschien doe je dat alleen omdat ik erbij zit dat weet ik niet". Ik zeg vervolgens dat ik dat niet fair vind dat ze dit zo zegt, omdat zij mij hierop heeft gecoached en dat specifiek als feedback had meegegeven. Ik had daar aan gewerkt en zodoende heb ik flinke verbeteringen doorgevoerd in die structuur.

Omdat ik aangaf dat ik het niet fair vond dat zij zo coaching gaf, en ik graag ook wilde weten wat ik goed had gedaan vond ze mij schijnbaar geen prettig persoon ofzo. Vervolgens heb ik bij haar aangegeven dat ik graag met haar het gesprek aan wilde gaan omdat de samenwerking niet prettig verliep. Geen gehoor op gekregen. Ik ben naar een andere coach gegaan om te vragen wat ik hier nou mee moest, het gaf me een onprettig gevoel dat de samenwerking niet lekker verliep omdat ik erg mijn best deed voor de nieuwe functie en ik zodoende graag wilde blijven en ook mezelf bewijzen.

Die andere coach gaf aan, joh geef dit aan bij je teamleider, hartstikke goed dat je hier zelf mee komt want je moet gewoon kunnen aangeven als het niet lekker loopt.

Dus ik doe dat, baas zegt ze wil gewoon verder met jou als coach en ze wil het nog een kans geven. Dus ik denk ok ( ik had haar dus verder niet 1x gesproken na het 2e coachingsmoment ) we gaan het gewoon proberen, is ook prima eigenlijk. Ik krijg een mail van haar met 4 vragen:

1.Wat heb je geleerd de afgelopen tijd
2.Waar wil je aan werken
3.Hoe ga je dat doen en hoe kan je coach hierbij helpen
4.wat zijn je verbeterpunten voor de komende tijd

Dus ik beantwoord die mail met de mail uit de OP, word vandaag door mijn baas uit de lijn gehaald en krijg te horen dat ze de coaching niet meer wilt verder zetten vanwege die mail, en dat ze op basis daarvan hebben besloten om mijn contract niet te verlengen.

Dus. Zodoende.
  woensdag 12 december 2018 @ 15:22:12 #36
54408 Parzival
Where it happens
pi_183682695
Dat ze je contract niet verlengen op basis van je antwoord was (naar mijn idee wel te verwachten).. want je geeft gewoon aan.. hey leuk die coaching (2 verschillende).. en nu ben ik er wel klaar mee.. want ik ben 'genezen'.. en ik zie het nut er niet meer van in ..

Dit soort trajecten kosten de werkgever foeki veel geld, en over dat soort dingen moet je supervoorzichtig zijn in officiele mails/brieven.. dus je moet 10x in je mail ingaan op dat het echt superveel heeft geholpen, dat het jouw als persoon/werknemer beter heeft gemaakt etc.. ipv 4 knullige antwoordjes op de vragen..

maar goed.. als je het nog kan redden.. redt het.. en anders voor de volgende keer..

als je iets aanneemt ben je blij met een nieuw pakketje van de TNT post..

en als je ergens vanuit gaat .. in (ik gok een lage positie) is dat leuk.. maar een aanname.. (en iemand leest het hier als een opdracht).. en assumptions are the.. etc..

Mijn tip.. probeer het altijd van de andere kant te zien, betrek die kant in je antwoord en dan ook nog positief.. (en dat is lastiger dan het lijkt)..

"Het geboden coachingstraject heeft me al positief beinvloed en ik ben erg blij met de geboden diensten. Mag ik voorstellen dat we deze continueren na een evaluatie en samen bekijken in hoeverre de coaching een positieve bijdrage aan mij als persoon en mijn werk kan leveren in de nabije toekomst"

"Door het gezamelijk werken aan structuur in mijn werk en leven in de afgelopen weken.. blabla..

zie.. betrek de ander erbij in je antwoord (op een positieve manier).. en vanuit daar breng je twijfels in of het nog zin heeft om verder te gaan.. (na evaulatie, etc..)

het feit dat zij trouwens een 4 tal vragen opsomt, does not imply dat je ook puntsgewijs moet antwoorden.. dit is een beetje een lage school opsomming.. en korte zinnen etc..

dus probeer er werk van te maken dat je langere antwoorden geeft, in paragrafen die dan die 4 tal vragen beantwoorden in die paragrafen.. dat komt veel professioneler over..

[ Bericht 11% gewijzigd door Parzival op 12-12-2018 15:28:56 ]
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 12 december 2018 @ 15:39:50 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183682960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja als ik concreet moet zijn verliepen de 2 coachingsgesprekken niet prettig. Ze was heel onnodig negatief en dat heb ik bij haar aangegeven, dat ik erg mijn best deed en omdat ik nieuw was nog niet alles goed kon doen. Haar feedback was dat ik aan mijn structuur moest werken.

Vervolgens heb ik een 2e coachingsgesprek. Zij luistert gesprekken mee, die verliepen eigenlijk perfect. Ik had gewerkt aan de structuur zoals zij had aangegeven. Vervolgens gaat ze feedback geven. " Ja de structuur is nu goed, maar misschien doe je dat alleen omdat ik erbij zit dat weet ik niet". Ik zeg vervolgens dat ik dat niet fair vind dat ze dit zo zegt, omdat zij mij hierop heeft gecoached en dat specifiek als feedback had meegegeven. Ik had daar aan gewerkt en zodoende heb ik flinke verbeteringen doorgevoerd in die structuur.

Omdat ik aangaf dat ik het niet fair vond dat zij zo coaching gaf, en ik graag ook wilde weten wat ik goed had gedaan vond ze mij schijnbaar geen prettig persoon ofzo. Vervolgens heb ik bij haar aangegeven dat ik graag met haar het gesprek aan wilde gaan omdat de samenwerking niet prettig verliep. Geen gehoor op gekregen. Ik ben naar een andere coach gegaan om te vragen wat ik hier nou mee moest, het gaf me een onprettig gevoel dat de samenwerking niet lekker verliep omdat ik erg mijn best deed voor de nieuwe functie en ik zodoende graag wilde blijven en ook mezelf bewijzen.

Die andere coach gaf aan, joh geef dit aan bij je teamleider, hartstikke goed dat je hier zelf mee komt want je moet gewoon kunnen aangeven als het niet lekker loopt.

Dus ik doe dat, baas zegt ze wil gewoon verder met jou als coach en ze wil het nog een kans geven. Dus ik denk ok ( ik had haar dus verder niet 1x gesproken na het 2e coachingsmoment ) we gaan het gewoon proberen, is ook prima eigenlijk. Ik krijg een mail van haar met 4 vragen:

1.Wat heb je geleerd de afgelopen tijd
2.Waar wil je aan werken
3.Hoe ga je dat doen en hoe kan je coach hierbij helpen
4.wat zijn je verbeterpunten voor de komende tijd

Dus ik beantwoord die mail met de mail uit de OP, word vandaag door mijn baas uit de lijn gehaald en krijg te horen dat ze de coaching niet meer wilt verder zetten vanwege die mail, en dat ze op basis daarvan hebben besloten om mijn contract niet te verlengen.

Dus. Zodoende.
Zo de fuck. Dat is zuur. Je bent genaaid door de incapabele coach en je leidinggevende is een natte dweil/eikel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 12 december 2018 @ 16:32:30 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183683839
quote:
13s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Zo de fuck. Dat is zuur. Je bent genaaid door de incapabele coach en je leidinggevende is een natte dweil/eikel.
Ja zo voel ik dat ook wel.

Natuurlijk heb ik in de mail in de OP het een en ander laten vallen, en is mijn communicatie wellicht niet perfect. Maar daar wil ik best aan werken als ik daar ook daadwerkelijke feedback over krijg.

Die coach is trouwens een vrouw van in de 50, erg star en zakelijk. Ik zie andere coaches leuke gesprekken hebben met mijn collega's en zij komt er naast zitten en wil mij niet eens helpen een vraag te beantwoorden. Zegt ze nee ik zit hier alleen om te coachen niet om vragen te beantwoorden.

Nouja sorry hoor ik heb het gewoon aangegeven bij mijn baas van ja het loopt niet lekker, hoe kan ik dit oplossen want ik vind het zonde dat het zo verloopt.

En nu krijg ik de bons :').
pi_183684526
Misschien nog een stukje van de vraag overnemen, staat wat netter.

Voor de rest zitten er een aantal spellingsfouten in dus kijk daar nog naar. En ik zou de naam van die persoon weghalen maar er gewoon naar haar te verwijzen.
  woensdag 12 december 2018 @ 17:07:59 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_183684544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef wielrennerdt het volgende:
Misschien nog een stukje van de vraag overnemen, staat wat netter.

Voor de rest zitten er een aantal spellingsfouten in dus kijk daar nog naar. En ik zou de naam van die persoon weghalen maar er gewoon naar haar te verwijzen.
Misschien moet je het topic even lezen. Hierboven zegt TS dat ie net de zak gehad heeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef MMaRsu het volgende:

Dus. Zodoende.
'uit de lijn gehaald'... wat voor werk deed je? callcenterwerk ofzo?
pi_183684565
quote:
19s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Misschien moet je het topic even lezen. Hierboven zegt TS dat ie net de zak gehad heeft.
Excuus. Had alleen de OP gelezen. Succes TS, hopelijk vind je op korte termijn een nieuwe baan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 17:09:49 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 17:09:24 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_183684571
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Excuus. Had alleen de OP gelezen.
Ja dat dacht ik al. Fiets maar snel verder ;)
pi_183684997
quote:
4s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:52 schreef Leonos het volgende:

Er zijn mods die de leestekens en hoofdletters ook niet weten te vinden B-)
  woensdag 12 december 2018 @ 17:45:27 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183685320
quote:
19s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

[..]

'uit de lijn gehaald'... wat voor werk deed je? callcenterwerk ofzo?
Klant adviseur bij een klantenservice van een zorgverzekeraar
pi_183702161
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb commentaar gekregen van mijn baas dat deze mail niet goed/netjes zou zijn. Onderstreepte is waar de coach/baas over waren gevallen.

Het is een mail richting mijn coach, en ik werk op een klantenservice.

In mijn ogen is dit gewoon een nette mail. Taal en spelfouten daargelaten, ben ik benieuwd of dit ' aanvallend ' of ' commanderend ' overkomt.

Ben op zoek naar meningen van mensen die hier neutraal instaan, ik ben dat zelf duidelijk niet.

Alvast bedankt mede fokkers
Het zijn twee dingen/onderwerpen eigenlijk:

Een zin beginnen met "Ik" is niet netjes.
De andere twee zinnen laten zien dat je niet zeker bent, dus "in mijn optiek" weglaten en "ik durf niet te zeggen" laat ook zien dat je er niet zeker over bent.
  donderdag 13 december 2018 @ 13:40:09 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183702658
Ja ik was er ook niet zeker over wat mijn verbeterpunten waren aangezien ik daar pas sinds 17 okt werkzaam was en net de training een maand of wat geleden heb afgerond, en daarna 2x een coachingsmoment die dus niet lekker liepen.
  donderdag 13 december 2018 @ 15:34:25 #47
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183705085
Je brief schuurt aan alle kanten. Het leest totaal niet weg, er zitten bizarre zinsconstructies in en zoals je zelf aangeeft ook taalfouten. Misschien vindt je baas dat je een betweterige toon aanslaat, als hij over het onderstreepte valt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_183752018
De mail is het probleem het niet. Die coach is gewoon kutwijf maar je manager wil haar liever te vriend houden. Niet raar, want zij heeft waarschijnlijk een vast contract. Dat mens heeft het gevoel dat jij haar niet, of niet hoog inschat.

Je enige redding? Informeer of overplaatsing naar een ander team nog mogelijk is. Je mail is kut, maar niet zo kut dat het de reden is van je ontslag.
pi_183796648
Die coach is gewoon een zuurpruim die niet tegen kritiek kan :r
  woensdag 19 december 2018 @ 21:20:20 #50
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_183840729
Ik mis vraag 5:

Wil je dit werk tot je pensioen doen?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: