Dit.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:
Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine.
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef fyah het volgende:
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?
Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
Nee hoor, de toon van de mail is perfect neutraal voor de werkvloer. Zo iemand wil je niet als coach hebben. Ik zou het niet aanvechten.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail
Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden
Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.
Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
Dit had wel in de OP gemogenquote:Op woensdag 12 december 2018 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.
Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
Ik vind het vooral een 'te-laat afgeraffeld excuus-briefje' met weinig inhoud.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
Goed verwoord ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Zelf ook even op je spelfouten letten als je iemand daarop wil wijzen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:52 schreef Leonos het volgende:
Gooi die brief weg, wat een drama.
Geen juist hoofdletter gebruik, interpunctie en aannamens.
Let even niet op de spelfouten, dit is geen brief.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zelf ook even op je spelfouten letten als je iemand daarop wil wijzen natuurlijk.
Hoofdlettergebruik... aannames....
Symptomen van "ik moet dit schrijven van iemand anders"quote:Op woensdag 12 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een rare mail. Maar dan echt. Rare zinnen, je lijkt tegen iemand te praten OVER diegene waartegen je zit te praten. Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Ah oké. Nou, alleen op basis van de mail lijkt het me een overtrokken reactie maar uitgaande van bovenstaande post is dat ook niet de reden dat het gestopt is.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
Nouja als ik concreet moet zijn verliepen de 2 coachingsgesprekken niet prettig. Ze was heel onnodig negatief en dat heb ik bij haar aangegeven, dat ik erg mijn best deed en omdat ik nieuw was nog niet alles goed kon doen. Haar feedback was dat ik aan mijn structuur moest werken.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké. Nou, alleen op basis van de mail lijkt het me een overtrokken reactie maar uitgaande van bovenstaande post is dat ook niet de reden dat het gestopt is.
Zo de fuck. Dat is zuur. Je bent genaaid door de incapabele coach en je leidinggevende is een natte dweil/eikel.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja als ik concreet moet zijn verliepen de 2 coachingsgesprekken niet prettig. Ze was heel onnodig negatief en dat heb ik bij haar aangegeven, dat ik erg mijn best deed en omdat ik nieuw was nog niet alles goed kon doen. Haar feedback was dat ik aan mijn structuur moest werken.
Vervolgens heb ik een 2e coachingsgesprek. Zij luistert gesprekken mee, die verliepen eigenlijk perfect. Ik had gewerkt aan de structuur zoals zij had aangegeven. Vervolgens gaat ze feedback geven. " Ja de structuur is nu goed, maar misschien doe je dat alleen omdat ik erbij zit dat weet ik niet". Ik zeg vervolgens dat ik dat niet fair vind dat ze dit zo zegt, omdat zij mij hierop heeft gecoached en dat specifiek als feedback had meegegeven. Ik had daar aan gewerkt en zodoende heb ik flinke verbeteringen doorgevoerd in die structuur.
Omdat ik aangaf dat ik het niet fair vond dat zij zo coaching gaf, en ik graag ook wilde weten wat ik goed had gedaan vond ze mij schijnbaar geen prettig persoon ofzo. Vervolgens heb ik bij haar aangegeven dat ik graag met haar het gesprek aan wilde gaan omdat de samenwerking niet prettig verliep. Geen gehoor op gekregen. Ik ben naar een andere coach gegaan om te vragen wat ik hier nou mee moest, het gaf me een onprettig gevoel dat de samenwerking niet lekker verliep omdat ik erg mijn best deed voor de nieuwe functie en ik zodoende graag wilde blijven en ook mezelf bewijzen.
Die andere coach gaf aan, joh geef dit aan bij je teamleider, hartstikke goed dat je hier zelf mee komt want je moet gewoon kunnen aangeven als het niet lekker loopt.
Dus ik doe dat, baas zegt ze wil gewoon verder met jou als coach en ze wil het nog een kans geven. Dus ik denk ok ( ik had haar dus verder niet 1x gesproken na het 2e coachingsmoment ) we gaan het gewoon proberen, is ook prima eigenlijk. Ik krijg een mail van haar met 4 vragen:
1.Wat heb je geleerd de afgelopen tijd
2.Waar wil je aan werken
3.Hoe ga je dat doen en hoe kan je coach hierbij helpen
4.wat zijn je verbeterpunten voor de komende tijd
Dus ik beantwoord die mail met de mail uit de OP, word vandaag door mijn baas uit de lijn gehaald en krijg te horen dat ze de coaching niet meer wilt verder zetten vanwege die mail, en dat ze op basis daarvan hebben besloten om mijn contract niet te verlengen.
Dus. Zodoende.
Ja zo voel ik dat ook wel.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo de fuck. Dat is zuur. Je bent genaaid door de incapabele coach en je leidinggevende is een natte dweil/eikel.
Misschien moet je het topic even lezen. Hierboven zegt TS dat ie net de zak gehad heeft.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:06 schreef wielrennerdt het volgende:
Misschien nog een stukje van de vraag overnemen, staat wat netter.
Voor de rest zitten er een aantal spellingsfouten in dus kijk daar nog naar. En ik zou de naam van die persoon weghalen maar er gewoon naar haar te verwijzen.
'uit de lijn gehaald'... wat voor werk deed je? callcenterwerk ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2018 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ik beantwoord die mail met de mail uit de OP, word vandaag door mijn baas uit de lijn gehaald en krijg te horen dat ze de coaching niet meer wilt verder zetten vanwege die mail, en dat ze op basis daarvan hebben besloten om mijn contract niet te verlengen.
Dus. Zodoende.
Excuus. Had alleen de OP gelezen. Succes TS, hopelijk vind je op korte termijn een nieuwe baan.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic even lezen. Hierboven zegt TS dat ie net de zak gehad heeft.
Ja dat dacht ik al. Fiets maar snel verderquote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Excuus. Had alleen de OP gelezen.
Er zijn mods die de leestekens en hoofdletters ook niet weten te vindenquote:Op woensdag 12 december 2018 13:52 schreef Leonos het volgende:
Gooi die brief weg, wat een drama.
Geen juist hoofdletter gebruik, interpunctie en aannamens.
Klant adviseur bij een klantenservice van een zorgverzekeraarquote:Op woensdag 12 december 2018 17:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic even lezen. Hierboven zegt TS dat ie net de zak gehad heeft.
[..]
'uit de lijn gehaald'... wat voor werk deed je? callcenterwerk ofzo?
Het zijn twee dingen/onderwerpen eigenlijk:quote:Op woensdag 12 december 2018 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb commentaar gekregen van mijn baas dat deze mail niet goed/netjes zou zijn. Onderstreepte is waar de coach/baas over waren gevallen.
Het is een mail richting mijn coach, en ik werk op een klantenservice.
In mijn ogen is dit gewoon een nette mail. Taal en spelfouten daargelaten, ben ik benieuwd of dit ' aanvallend ' of ' commanderend ' overkomt.
Ben op zoek naar meningen van mensen die hier neutraal instaan, ik ben dat zelf duidelijk niet.
Alvast bedankt mede fokkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |