Deze zaak zou inhoudelijk pas na de zomer behandeld worden, het lijkt net of Roethof al bezig is met zijn slotbetoog. Best chique van de voorzitter dat hij hem zolang aan het woord laat over inhoudelijke zaken.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof hij hem maar laat lullen, voor de vorm, maar dat de conclusie al lang is getrokken.
Beetje onprofessioneel.
Het is in zoverre inhoudelijk dat hij daar een vrijlating van Jos B komt betogen.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze zaak zou inhoudelijk pas na de zomer behandeld worden, het lijkt net of Roethof al bezig is met zijn slotbetoog. Best chique van de voorzitter dat hij hem zolang aan het woord laat over inhoudelijke zaken.
Wie betaald die Roethof nu voor deze zaak? Lijkt me geen goedkope advocaat.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:57 schreef NoXia het volgende:
Ik vind Roethof toch wel heel sterk overkomen. Lijkt me een goede advocaat.
Er zijn geen sporen van geweld aangetroffen, op een hoofdwond na.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:49 schreef Nober het volgende:
Hij is dus bezweken aan zijn verwondingen na die vechtpartij.
Dit dus...quote:Op woensdag 12 december 2018 12:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ben toch bang dat het OM niet zo’n sterke zaak heeft als misschien gedacht/gehoopt.
#hoedan? Er waren immers geen sporen van geweld...quote:Op woensdag 12 december 2018 12:49 schreef Nober het volgende:
Hij is dus bezweken aan zijn verwondingen na die vechtpartij.
Heeft Jos hem gevraagd of is hem ergens ter oren gekomen dat er een verdachte was in deze zaak. En heeft hij zich gemeld bij.... Tja bij wie eigenlijk?quote:Op woensdag 12 december 2018 12:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wie betaald die Roethof nu voor deze zaak? Lijkt me geen goedkope advocaat.
Bijzonder dat Jos hem al een week voor aanhouding heeft gevraagd.
Dat is al vaker gezegd. Als ze geen konijn uit de hoge hoed toveren wordt het heel erg lastig met enkel een DNA-spoor.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ben toch bang dat het OM niet zo’n sterke zaak heeft als misschien gedacht/gehoopt.
waar zegt Jos dat ? link svpquote:Op woensdag 12 december 2018 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Wanneer was hij daar en waarom zegt Jos in 2011 zelf daar nog nooit geweest te zijn ?
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:39:19Roethof waarschuwt voor tunnelvisie. Hij geeft toe dat je je kunt afvragen hoe de dna-sporen op #Nicky terechtkwamen. “Maar hoe komt het dna van die 3 anderen daar?” reageer retweet
volgens ootjekatootje een hoofdwondquote:Op woensdag 12 december 2018 12:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
#hoedan? Er waren immers geen sporen van geweld...
Ach zo'n lulverhaal the over een handdoek, wie wat waar dan?quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:40:42Er zijn ook sporen van haren van dieren op #Nicky gevonden. “We zeggen toch ook niet dat een dier de jongen heeft gedood?” Roethof wijst op het artikel in de @Telegraaf van zaterdag. Daarin staat dat een deskundige van het OM het dna geen dadersporen noemt. reageer retweet
Ja, soort schaafwond. Staat in het boek, was een citaat van de vader van Nicky.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:56 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
volgens ootjekatootje een hoofdwond
De vrienden die hem langer kenden en een massale zoekactie op hebben gezet denken hier volgens mij anders over.quote:3 minuten geleden
Als bushcrafter vertrok Brech begin dit jaar naar Frankrijk en vandaar uit trok hij verder. "Wat nou vluchten?" zegt de advocaat #nickyverstappen
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:56:59Roethof zegt dat Jos B. beseft dat de nabestaanden graag iets willen horen, “maar hij kan hun vragen niet beantwoorden.” B. kiest ervoor te zwijgen juist omdát hij niks met de zaak te maken heeft. “We gaan de zaak niet omkeren. Hij hoeft zijn onschuld niet te bewijzen.” #Nicky reageer retweet
Oh jij maakt van een schaafwondje een hoofdwond ?quote:Op woensdag 12 december 2018 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, soort schaafwond. Staat in het boek, was een citaat van de vader van Nicky.
Een mama's kindje wat vervolgens niet op de begrafenis komt?quote:Op woensdag 12 december 2018 12:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Roethof nu over aantijgingen dat Jos Brech zou zijn gevlucht. Is dat wel zo, vraagt hij hardop af. 'Cliënt heeft lang bij moeder gewoond. Familie zei: Laat mama los. Ga je eigen weg. Hij was vervolgens lang in Polen, in India en was bezig met bushcraften in Frankrijk en Spanje, zegt Roethof. Dat verklaart waarom hij onvindbaar leek.
Hij is er anders zelf niet vies van om anderen, waarvan hun onschuld vaststaat weer "verdacht" te maken.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:58 schreef Spectator19 het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 12-12-2018 om 12:56:59Roethof zegt dat Jos B. beseft dat de nabestaanden graag iets willen horen, “maar hij kan hun vragen niet beantwoorden.” B. kiest ervoor te zwijgen juist omdát hij niks met de zaak te maken heeft. “We gaan de zaak niet omkeren. Hij hoeft zijn onschuld niet te bewijzen.” #Nicky reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |