Waar dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef fathank het volgende:
Robben heeft al geroepen dattie alleen maar kan verliezen als hij terugkomt naar Nederland.
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel simpele rekensom.
Alle ajacieden roepen hier dat Bayern écht wel net zo goed is als Inter.
Hierdoor nemen we aan dat:
Bayern munchen = Inter
Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat:
Barcelona > Bayern munchen
Een derde aanname dat:
Benfica = Tottenham hotspurs
Dan lijkt het me duidelijk dat de poule van PSV een stuk moeilijker was dan die van Ajax:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK
ik hoop het. Naja voor de Eredivisie is het voor mij wel slecht, maar ik gun het jullie wel voor in Europa. Zal van belangrijke waarde zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2018 om 12:41:58PSV heeft Arjen Robben inmiddels (via Mark van Bommel) benaderd voor een terugkeer, heeft directeur Toon Gerbrands zojuist gezegd bij 'Brabants Bont'. Wordt ongetwijfeld vervolgd. reageer retweet
Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.
Of je bent genaaid door de scheids? Met rood voor Handanovic hadden we die zeker gewonnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?
Plus buitenspelgoalquote:Op donderdag 13 december 2018 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of je bent genaaid door de scheids? Met rood voor Handanovic hadden we die zeker gewonnen.
Normaal ben ik ook niet van die flauwekul. Maar in de thuiszorg tegen Inter is PSV echt genaaid. Niet bewust en geen complotten, maar wordt Handeraanovic er gewoon afgestuurd dan win je die pot 90% zeker.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook niet van die flauwekul. Maar in de thuiszorg tegen Inter is PSV echt genaaid. Niet bewust en geen complotten, maar wordt Handeraanovic er gewoon afgestuurd dan win je die pot 90% zeker.
Verder gewoon eens met de gedachtegang van van Bommel. PSV heeft zich aardig getoond, maar uiteindelijk zichzelf op details laten aftroeven. En juist die details maken het verschil op CL-niveau. Daaraan zie je dat de selectie van Ajax misschien niet beter is, maar wel 'verder'.
Interview met VI. Het was niet uitgesloten, maar heel positief leek het niet.quote:
Why not? Waar zou hij wel zin in hebben dan? De zandbak? Japan? lijkt hij me ook totaal geen type voor.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Robben terug zou wel lekker zijn. Kan me alleen totaal niet voorstellen dat hij daar zelf zin in heeft, helaas.
Robben lijkt me juist wel iemand die openstaat voor het ontdekken van een andere cultuur.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Why not? Waar zou hij wel zin in hebben dan? De zandbak? Japan? lijkt hij me ook totaal geen type voor.
Maar wel een cultuur waar er nog een beetje gevoetbald kan worden lijkt me. In Qatar ga je niet blij worden met je gezinnetje. Japan of China is best genieten. Maar dan moet 'ie wel begrijpen dat ie eigenlijk gestopt is met voetbal. De VS lijkt mij dan nog het meest logische voor 'm.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robben lijkt me juist wel iemand die openstaat voor het ontdekken van een andere cultuur.
Zijn gezin is de grootste afweging dus ja.. Hij heeft ook al gezegd niet in de zandbak te willen voetballen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robben lijkt me juist wel iemand die openstaat voor het ontdekken van een andere cultuur.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn gezin is de grootste afweging dus ja.. Hij heeft ook al gezegd niet in de zandbak te willen voetballen.
Mij juist niet. Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat hij graag weer terug zou keren naar NL. Als je naar de VS o.i.d. gaat dan moet je je hele gezin ook ontwortelen natuurlijk. Ik denk dat hij 'gewoon' naar NL gaat. En om eerlijk te zijn: welke optie is er dan nog meer dan PSV? Denk je nou echt dat Robben bij Groningen gaat voetballen? Dat houdt hij 3 trainingen vol en dan ergert hij zich kapot denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ligt dan niet juist de druk bij de andere teams wanneer wij er niet veel van kunnen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:17 schreef PSVCL het volgende:
De Telegraaf probeert de druk bij PSV te leggen![]()
Selectie van PSV stelt niet zoveel voor want spelers als Dumfries, Angelino en Rosario speelden recent nog op een laag niveau ,,
Valentijn
ajaxquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mij juist niet. Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat hij graag weer terug zou keren naar NL. Als je naar de VS o.i.d. gaat dan moet je je hele gezin ook ontwortelen natuurlijk. Ik denk dat hij 'gewoon' naar NL gaat. En om eerlijk te zijn: welke optie is er dan nog meer dan PSV? Denk je nou echt dat Robben bij Groningen gaat voetballen? Dat houdt hij 3 trainingen vol en dan ergert hij zich kapot denk ik.
Valentijn is engquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:17 schreef PSVCL het volgende:
Selectie van PSV stelt niet zoveel voor want spelers als Dumfries, Angelino en Rosario speelden recent nog op een laag niveau ,,
Valentijn
Hopelijk morgen met een 0tje of 4 eroverheen ,is ie voorlopig ook weer stil
waar zegt hij dat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:17 schreef PSVCL het volgende:
Valentijn
Hopelijk morgen met een 0tje of 4 eroverheen ,is ie voorlopig ook weer stil
echt nog wel goed hoor maar wat speelt hij gemiddeld 25 wedstrijden? dan wordt het wel een kostbare aangelegenheid.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef GGMM het volgende:
Robben
10 jaar geleden misschien. Nu niet, bedankt.
Jaloeziequote:Op vrijdag 14 december 2018 11:44 schreef GGMM het volgende:
Robben
10 jaar geleden misschien. Nu niet, bedankt.
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
Een speler als Robben moet je blind willen halen ook al zal hij 40% niet kunnen spelen.
Nou ja, ik vind los van Robben wel dat je echt kritisch moet kijken naar terugkomers. Ook Huntelaar en van Persie zijn eigenlijk net wat te laat terug gekomen. Van de inmiddels gestopten was Kuyt een gouden zet maar bijvoorbeeld van Bommel was ook alweer wat te laat terug.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef El-Stinho het volgende:
Een speler als Robben moet je blind willen halen ook al zal hij 40% niet kunnen spelen.
Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind los van Robben wel dat je echt kritisch moet kijken naar terugkomers. Ook Huntelaar en van Persie zijn eigenlijk net wat te laat terug gekomen. Van de inmiddels gestopten was Kuyt een gouden zet maar bijvoorbeeld van Bommel was ook alweer wat te laat terug.
Voor PSV is Robben natuurlijk al geweldig qua naam maar die afweging moet wel gemaakt worden vind ik.
Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij hoeft niet alles te spelen he ..je hebt genoeg alternatieven achter hand.
Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je de volle mep betaalt voor iemand die de helft speelt, moet hij die helft wel flink het verschil nog kunnen maken.
Dat kan je natuurlijk makkelijk zeggen zo, maar niemand heeft inhoudelijk was een speler oplevert zodra hij speelt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Robben is toch transfervrij? Of bedoel je zijn salaris? Dat gaat zich toch makkelijk uitbetalen in de wedstrijden die hij wel speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |