Je weet aan wie je het vraagt he.quote:Op donderdag 13 december 2018 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een enorm goede prestatie van Ajax
Kost dat teveel om dat toe te geven of zo?
De poule van Ajax was ook makkelijker. Als iedereen dan niet in de rij gaat staan om 'goed gedaan Ajax!' te zeggen dan staat iedereen op z'n achterste potenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je weet aan wie je het vraagt he.
Ik vind deze discussie vooral heel erg onnodig en kansloos. Laten we gewoon blij zijn dat een Nederlandse ploeg de 2e ronde heeft gehaald in plaats van te blijven ouwehoeren over de sterkte van de poule en mogelijke wat als scenario’s.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De poule van Ajax was ook makkelijker. Als iedereen dan niet in de rij gaat staan om 'goed gedaan Ajax!' te zeggen dan staat iedereen op z'n achterste potenAEK is gewoon 3 klassen minder dan de rest. Benfica is 50/50. Bayern is normaal gesproken een maatje te groot, maar die staan niet voor niks al 10 punten achter op Dortmund, wat ook geen wonderploeg is.
Ik zeg niet dat PSV in dezelfde situatie net zoveel punten had gehaald, maar de kans dat ze in deze poule 2de zouden worden is wel een stuk groter natuurlijk. Tel daarbij op dat het PSV over 6 wedstrijden gezien nou niet bepaald mee zat wat betreft scoreverloop, en Ajax over het algemeen wat meer en je hebt de huidige situatie. Ik vind het allemaal niet zo gek.
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De poule van Ajax was ook makkelijker. Als iedereen dan niet in de rij gaat staan om 'goed gedaan Ajax!' te zeggen dan staat iedereen op z'n achterste potenAEK is gewoon 3 klassen minder dan de rest. Benfica is 50/50. Bayern is normaal gesproken een maatje te groot, maar die staan niet voor niks al 10 punten achter op Dortmund, wat ook geen wonderploeg is.
Ik zeg niet dat PSV in dezelfde situatie net zoveel punten had gehaald, maar de kans dat ze in deze poule 2de zouden worden is wel een stuk groter natuurlijk. Tel daarbij op dat het PSV over 6 wedstrijden gezien nou niet bepaald mee zat wat betreft scoreverloop, en Ajax over het algemeen wat meer en je hebt de huidige situatie. Ik vind het allemaal niet zo gek.
Laten we gewoon blij zijn dat dit een forum is waar iedereen zijn eigen mening mag gevenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind deze discussie vooral heel erg onnodig en kansloos. Laten we gewoon blij zijn dat een Nederlandse ploeg de 2e ronde heeft gehaald in plaats van te blijven ouwehoeren over de sterkte van de poule en mogelijke wat als scenario’s.
True that.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Laten we gewoon blij zijn dat dit een forum is waar iedereen zijn eigen mening mag geven
wel met je eens hoor maar die tevredenheid bij PSV vind ik ook weer overdreven, als je 4e wordt mag je nooit tevreden zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 09:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoor niet bij die groep. Ik vind het wel logisch te verklaren. Bij vlagen redelijk spel; maar niet top, kortom: niet goed genoeg om hier potten te breken. Dan had het links en rechts overal het algemeen ook nog wat meer mee kunnen zitten en was je wellicht nog op een puntje of 5/6 geëindigd. Maar tevreden, zeker niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens hoor maar die tevredenheid bij PSV vind ik ook weer overdreven, als je 4e wordt mag je nooit tevreden zijn
Haha, nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:33 schreef nickhguitar het volgende:
Maar eerlijk; Inter als 4de ploeg loten is toch totale waanzin? Die hadden in jullie poule gewoon meegespeeld voor groepswinst
Waarom niet? Bayern is niet in goede doen en Ajax staat zelfs 2de in NL. Op basis van welk gegeven is Ajax dan zoveel verder dan Inter?quote:
compleet scheelgetikt door een tottenham en barcelona dat ook niet meer is wat het is geweest, maar nick denkt dat psv ook makkelijk op 6 punten had kunnen eindigenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoor niet bij die groep. Ik vind het wel logisch te verklaren. Bij vlagen redelijk spel; maar niet top, kortom: niet goed genoeg om hier potten te breken. Dan had het links en rechts overal het algemeen ook nog wat meer mee kunnen zitten en was je wellicht nog op een puntje of 5/6 geëindigd. Maar tevreden, zeker niet.
Maar eerlijk; Inter als 4de ploeg loten is toch totale waanzin? Die hadden in jullie poule gewoon meegespeeld voor groepswinst
Makkelijk zeg ik nergens, dat zijn jouw woorden. En compleet scheel getikt is onzin. Daar hoort ook een hoge uitslag bij, en die zijn er uiteindelijk niet gevallenquote:Op donderdag 13 december 2018 09:46 schreef Adames het volgende:
[..]
compleet scheelgetikt door een tottenham en barcelona dat ook niet meer is wat het is geweest, maar nick denkt dat psv ook makkelijk op 6 punten had kunnen eindigen
hard gelachen
Ajax kan wél voetballen.quote:Op donderdag 13 december 2018 09:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Bayern is niet in goede doen en Ajax staat zelfs 2de in NL. Op basis van welk gegeven is Ajax dan zoveel verder dan Inter?
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:33 schreef nickhguitar het volgende:
Schouders ophalen en door. Brabantquote:Op donderdag 13 december 2018 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Waar iedereen zich druk om kan maken. Ajax is door, PSV helaas niet. Volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw, en dan hopen we op een gunstigere loting.
dit ja, zinloze discussie verderquote:Op donderdag 13 december 2018 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Waar iedereen zich druk om kan maken. Ajax is door, PSV helaas niet. Volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw, en dan hopen we op een gunstigere loting.
Nee hoor. Maar voorlopig gaat het in dit topic al 12 uur ‘WELLES, NIETES, WELLES, NIETES’ en in andere CL gerelateerde topics ook. Dat schiet ook niet op, je zult nooit weten hoe het was gelopen als Ajax en PSV van poule hadden gewisseld.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Schouders ophalen en door. Brabant
Vind het ook niet echt een gepaste discussie als je al 14 wedstrijden achter elkaar niet hebt gewonnen in de CL en in je eigen poule 2 punten pakt.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar voorlopig gaat het in dit topic al 12 uur ‘WELLES, NIETES, WELLES, NIETES’ en in andere CL gerelateerde topics ook. Dat schiet ook niet op, je zult nooit weten hoe het was gelopen als Ajax en PSV van poule hadden gewisseld.
Toch weer het laatste woord willen hebben, vermoeiend dit.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een gepaste discussie als je al 14 wedstrijden achter elkaar niet hebt gewonnen in de CL en in je eigen poule 2 punten pakt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch weer het laatste woord willen hebben, vermoeiend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |