Het is dat ik te laat was, anders had hij natuurlijk Pereiro wel gebracht.quote:
Als Zoet geen keeper was geworden zou hij de hele dag in een witte tuinstoel voor de deur zitten met een tray Schultenbrau.quote:
Naast jou.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Als Zoet geen keeper was geworden zou hij de hele dag in een witte tuinstoel voor de deur zitten met een tray Schultenbrau.
Ja maar toch heb ik "je verwacht het niet" onder de copy.quote:
Gewoon tijdrekken neem ik aanquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:26 schreef Zorro het volgende:
Nou als Dumfries eraf moet kunnen we Inter vast feliciteren.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar toch heb ik "je verwacht het niet" onder de copy.
Davy was eerder. Ik vroeg om Pereiro en dat heeft v Bommel natuurlijk weer niet gedaan.quote:
En spelen best overtuigend.quote:
Ik zet de TV NU uit.quote:
Merci.quote:
Nee hoor, het is namelijk mijn schuld.quote:
Jouw schuld.quote:
Zonder Ajax was Nederland afgezakt naar een 100e plek.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
Jammer, straks weer zakken op de coefficientielijst
Zonde inderdaad, al is uit in Milaan elk puntje dat je pakt in principe bonus.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
Jammer, straks weer zakken op de coefficientielijst
#BommelOutquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Cherni het volgende:
Iedere keer na de wissels in die CL gaat het mis.
Dit Inter is echt hartstikke matig hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, al is uit in Milaan elk puntje dat je pakt in principe bonus.
Misschien moet je gewoon even rustig nadenken of je een automaat of schakelbak wil.quote:
Mwa, anders had PSV wellicht de poule van Ajax gehadquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder Ajax was Nederland afgezakt naar een 100e plek.
Dit wordt nog 2-1.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet dat het had uitgemaakt, maar het is zo zonde, PSV had met iets meer geluk nog om de 2e plek kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |