Hele seizoen geen fout gemaakt en een stabiele factor en nu geeft 'ie in een periode van vijf dagen twee keer een misschien wel cruciale goal weg. Het zou typisch Inter zijn als ze het op deze manier laten liggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Hhahaha jaaaaaa ASsamoahgod hahaha
Schandalig dat Juve zo slecht was tegen Inter.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hele seizoen geen fout gemaakt en een stabiele factor en nu geeft 'ie in een periode van vijf dagen twee keer een misschien wel cruciale goal weg.
Met een beetje pech mist hij een kraker tegen een groepswinnaar.quote:
Je bent wel erg veeleisend. Na morgen hebben ze twintig wedstrijden gespeeld, waarvan ze er een gelijk hebben gespeeld en er een (onterecht) hebben verloren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Schandalig dat Juve zo slecht was tegen Inter.
napoli lijkt me neit de ploeg die comfortabel achterover leunt en lfc laat komenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Wicky15 het volgende:
Lekkere wedstrijd wel. Tot de 0-1 valt, dan is het kut.
wordt martinez al een beetje gebruiktquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend. Na morgen hebben ze twintig wedstrijden gespeeld, waarvan ze er een gelijk hebben gespeeld en er een (onterecht) hebben verloren.
Inter aan de andere kant moet zich doodschamen. Miljoenen geïnvesteerd en voorlopig geen haar beter dan Milan dat hooguit twaalf selectiespelers hebben die enigszins voldoen, waarvan de helft nog geblesseerd is ook.
Bedoel meer dat Liverpool er dan 3 moet maken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
napoli lijkt me neit de ploeg die comfortabel achterover leunt en lfc laat komen
Was 1 - 0 precies nou goed genoeg voor LFC, of moeten ze er hoe dan ook 2 verschil makenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat Liverpool er dan 3 moet maken.
Maar goed, zo ver is het nog niet
1-0 of verschil van 2.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was 1 - 0 precies nou goed genoeg voor LFC, of moeten ze er hoe dan ook 2 verschil maken
Niks veeleisend. Dat moet ook wil je wat in de CL. In de serie A hebben ze helaas 0 weerstand. Inter geef ik ook op. Elk jaar miljoenen investeren en nooit leuk/goed voetbal laten zien. Maar het ontbreekt ze wel al jaren aan een toptrainer. Laat ze Mourinho maar terughalen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend. Na morgen hebben ze twintig wedstrijden gespeeld, waarvan ze er een gelijk hebben gespeeld en er een (onterecht) hebben verloren.
Inter aan de andere kant moet zich doodschamen. Miljoenen geïnvesteerd en voorlopig geen haar beter dan Milan dat hooguit twaalf selectiespelers hebben die enigszins voldoen, waarvan de helft nog geblesseerd is ook.
Vaak krijgt hij een invalbeurt en heel incidenteel een basisplek als Icardi weer rust krijgt. Ik vind het nergens op slaan. Spalletti is de hele voorbereiding bezig geweest met Lautaro om Maurito heen en het werkte als een tierelier. Een slechte wedstrijd en het idee gaat de prullenbak in. Inmiddels hebben ze tientallen slechte wedstrijden achter de rug in een 4231, maar dat blijft maar doorgaan en doorgaan. Zelfs vandaag, op het moment dat er maar twee middenvelders beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wordt martinez al een beetje gebruikt
Het is de eerste seizoenshelft en Juve is slaapwandelend veel beter dan de rest van de Serie A. Je moet pieken in de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks veeleisend. Dat moet ook wil je wat in de CL. In de serie A hebben ze helaas 0 weerstand. Inter geef ik ook op. Elk jaar miljoenen investeren en nooit leuk/goed voetbal laten zien. Maar het ontbreekt ze wel al jaren aan een toptrainer. Laat ze Mourinho maar terughalen.
Lastig, het is in principe gewoon een mooie tackle, maar wel heel hard en komt echt inzweven, met geel kan ik wel levenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Wacht, sorry. De gele kaart voor Van Dijk is terecht.
Je hoogste niveau halen tegen Cagliari en Young Boys heeft geen zin. Juve is een nederlaag van Napoli weg van een beslissing om de Scudetto, en dan kan alle focus op de Coppa en de Champions League. Ik heb tot op heden nog geen ploeg gezien waarvan ik het idee heb dat Juve er met knikkende knietjes naartoe gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks veeleisend. Dat moet ook wil je wat in de CL. In de serie A hebben ze helaas 0 weerstand. Inter geef ik ook op. Elk jaar miljoenen investeren en nooit leuk/goed voetbal laten zien. Maar het ontbreekt ze wel al jaren aan een toptrainer. Laat ze Mourinho maar terughalen.
Tegen Barca/Real wel. Real komt wel weer in topvorm in 2019.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hoogste niveau halen tegen Cagliari en Young Boys heeft geen zin. Juve is een nederlaag van Napoli weg van een beslissing om de Scudetto en alle focus kan op de Coppa en de Champions League. Ik heb tot op heden nog geen ploeg gezien waarvan ik het idee heb dat Juve er met knikkende knietjes naartoe gaat.
Real Madrid laat zich uit de wedstrijd spelen door Eibar en Huesca.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen Barca/Real wel. Real komt wel weer in topvorm in 2019.
Zelfs al zou Real de topvorm weten te vinden en de problemen oplossen, dan nog zou ik er geen enkele schrik van hebben. Ik mis een goalgetter, een Ronaldo. Barcelona heb je denk ik gelijk in, maar ik vertrouw erop dat Allegri rondjes loopt om Valverde.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel gebaseerd op niks natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid laat zich uit de wedstrijd spelen door Eibar en Huesca.
Tuurlijk niet op niks. Beste spelers ter wereld. Dat moet toch een x gaan draaien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is wel gebaseerd op niks natuurlijk
Lol, nee. Verreweg niet. Deze ploeg had in het Lopetegui-tijdperk moeite om fatsoenlijke kansen te creëren met 90% balbezit, nu hebben ze zelfs moeite om überhaupt grip op de wedstrijd te krijgen. Zet een beetje druk momenteel en Solari weet het ook niet.quote:
Uit pure nood, omdat de beoogde eerste keeper, Alex Meret, op de eerste dag van de voorbereiding z'n arm brak en afgelopen weekend pas weer voor het eerst minuten heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef Caland het volgende:
Keept die Ospina bij Napoli ja, zoveel kan die er toch niet van
Backs van Ajax en PSV zijn vrij aardigquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Asahmoah is slechter dan de backs van Ajax en PSV. Genot.
Snap ook niet waarom Reina bij Milan de bank gaat warm houden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef Caland het volgende:
Keept die Ospina bij Napoli ja, zoveel kan die er toch niet van
Laatste keer geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Sta je net een lofzang voor Koulibaly te houden, doet 'ie dit.
Welke kenners?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens kenners was Salah finished.
Gaan we weer...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens kenners was Salah finished.
Hoe ?Rui? zich weg liet zetten was ook wel lachwekkend.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Sta je net een lofzang voor Koulibaly te houden, doet 'ie dit.
Zo ver is het nog niet. Even rustig godverdomme.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Juve en Roma weer de enigen die de poul overleven. Ook dit jaar is het gras groen.
Een goal van Napoli en Liverpool moet er weer twee maken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Juve en Roma weer de enigen die de poule overleven. Ook dit jaar is het gras groen.
En dan heeft roma geluk met de loting.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Juve en Roma weer de enigen die de poule overleven. Ook dit jaar is het gras groen.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Leuke club Napoli, maar natuurlijk het beste als LFC en PSG promoveren uit deze poule.
Sentimenten te spijt, wil ik gewoon mbappe en neymar verder in de CL zien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom?
Liefst Napoli en Liverpool, maar die kans is klein.
Die kans is ligt heel dicht bij de 0 inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom?
Liefst Napoli en Liverpool, maar die kans is klein.
Bijlow lacht om zo'n balletje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een normale keeper heeft die bal van Salah toch gewoon.
Ik heb het liefst Napoli door in deze poule, zelfs als het ten koste van Liverpool gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sentimenten te spijt, wil ik gewoon mbappe en neymar verder in de CL zien.
Kan je nog beter Frank Kramer hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
Wat lult die commentator bij Liverpool nou op dat schakelprogramma. Hij zegt dat Liverpool er nog eentje moet maken als Napoli scoort. Nee lul, dan moet Liverpool er twee maken vanwege het onderlinge resultaat, dat nu gelijk is (en op dit moment dus doelsaldo bepalend is).
Spurs.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Wie hebben jullie liever door, Inter of Spurs?
Inter. Maar dat is meer omdat ik Spurs echt een kut club vind en Wembleyquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Spurs, omdat Inter waarschijnlijk niet echt meekan met de grotere naampjes.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Interquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Inter.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Spursquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
Geen van tweeën.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tegen februari zitten ze toch wel in het nieuwe stadion of wat?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inter. Maar dat is meer omdat ik Spurs echt een kut club vind en Wembley
Er valt wel iets te regelen toch? Dat de nummer drie van Groep C hun ticket krijgt of zo.quote:
Oh, zou best kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen februari zitten ze toch wel in het nieuwe stadion of wat?
Volgens mij zijn er al rondleidingen voor pers of iig partners geweest.quote:
Ik hoop het. Prachtig stadion.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al rondleidingen voor pers of iig partners geweest.
En daarna Wessel Dammers.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Dat we nog minstens 2 WKs spelen met een centrum de ligt van dijk
![]()
De Ligt, Van Dijk, Frenkie en Depay gaan schitteren tijdens EK 2020quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Dat we nog minstens 2 WKs spelen met een centrum de ligt van dijk
![]()
spurs omdat meme en identiteitquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
PSV had hier echt meer kunnen doen in deze poule.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Als PSV thuis niet genaaid werd tegen Inter werden ze gewoon 3e (lol)
Wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA genot.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De Ligt, Van Dijk, Frenkie en Depay gaan schitteren tijdens EK 2020
Ga zo doorquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV had hier echt meer kunnen doen in deze poule.
Ik blijf dit herhalen.
En Bergwijn ookquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De Ligt, Van Dijk, Frenkie en Depay gaan schitteren tijdens EK 2020
Spurs thuis vergeten denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Als PSV thuis niet genaaid werd tegen Inter werden ze gewoon 3e (lol)
Ik heb switch opstaan maar ga ook wel schakelenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb wel echt genoten van Liverpool - Napoli, intens potje.
Waar zal Veltman heen gaan volgend jaar?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blind Van Dijk De Ligt VELTMAN
GENOT JAAAAAA
In plaats van De Ligt?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind nog steeds dat De Vrij in de basis hoort.
In plaats van Babel of welke weggooi aanvaller er ook voorin mag lopen.quote:
Inmiddels moet ik toch toegeven dat De Ligt en Van Dijk meer toevoegen en Nederland speelt prima in een 4-3-3 syteem nu.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Koeman vond het 5-3-2 systeem echt totaal niks qua veldspel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In plaats van Babel of welke weggooi aanvaller er ook voorin mag lopen.
Hoewel ik me ook afvraag of De Ligt nu al beter is dan De Vrij is het natuurlijk ook wel praktisch om nu al je verdedigers naast elkaar te zetten die over 2 jaar hoe dan ook in de basis staan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inmiddels moet ik toch toegeven dat De Ligt en Van Dijk meer toevoegen en Nederland speelt prima in een 4-3-3 syteem nu.
Memphis.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In plaats van Babel of welke weggooi aanvaller er ook voorin mag lopen.
Dat was ook echt dikke stront.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman vond het 5-3-2 systeem echt totaal niks qua veldspel.
Die gaat daar niet naar teruggrijpen, zeker niet na de goede resultaten in het 4-3-3 systeem.
Mountains in Memphisquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bergwijn - Memphis - Berghuis
Lekker toch.
Een linkerwingback voor de toekomst is er momenteel ook niet echt. Op rechts heb je een hele hoop opties, daar niet van. Ik heb gelezen dat Willems momenteel als middenvelder wordt gebruikt bij Frankfurt.quote:
Las ik ook ja. Niet eens zo verkeerd. Kan prima voetballen die gozer.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een linkerwingback voor de toekomst is er momenteel ook niet echt. Op rechts heb je een hele hoop opties, daar niet van. Ik heb gelezen dat Willems momenteel als middenvelder wordt gebruikt bij Frankfurt.
Maar als nummer 3 in de aanval hebben we altijd wel wat opties met Groeneveld/Dilrosun/Berghuis/Babel/Promes.quote:
Voor?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Vilhena als linkerwingback kan wel werken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een linkerwingback voor de toekomst is er momenteel ook niet echt. Op rechts heb je een hele hoop opties, daar niet van. Ik heb gelezen dat Willems momenteel als middenvelder wordt gebruikt bij Frankfurt.
Hoop echt dat Danjuma zich nog flink gaat ontwikkelen. Ben wel fan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als nummer 3 in de aanval hebben we altijd wel wat opties met Groeneveld/Dilrosun/Berghuis/Babel/Promes.
Komt wel goed, belangrijkste is dat Frenkie fit blijft.
Vilhena zou een prettigere voetballer zijn als hij niet voor elk lichaamscontact, hand pink vinger, naar de grond ging. Dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vilhena als linkerwingback kan wel werken.
En volgend seizoen kan een Malen natuurlijk ook een basisplaats krijgen bij PSV en zich nog verder ontwikkelen, genoeg opties dan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop echt dat Danjuma zich nog flink gaat ontwikkelen. Ben wel fan.
Het forum was vanmiddag zelfs even shutdown. Alle users hadden een ban (lol).quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Danny het forum weer gesloopt? Ik kan geen tweets embedden.
Het Gini-coefficient.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
Gini schiet. Kan die beter niet doen.
Die afro bij Man Utd moet ook wel aardig kunnen ballenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En volgend seizoen kan een Malen natuurlijk ook een basisplaats krijgen bij PSV en zich nog verder ontwikkelen, genoeg opties dan.
Ik was in lichte paniekquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het forum was vanmiddag zelfs even shutdown. Alle users hadden een ban (lol).
Valt best wel mee.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vilhena zou een prettigere voetballer zijn als hij niet voor elk lichaamscontact, hand pink vinger, naar de grond ging. Dat geheel terzijde.
Eerst maar afwachten waar hij aan verhuurd wordt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die afro bij Man Utd moet ook wel aardig kunnen ballen
Dat weet je niet, hoe vaak heeft De Vrij in een duo met Van Dijk of De Ligt gespeeld onder Koeman?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inmiddels moet ik toch toegeven dat De Ligt en Van Dijk meer toevoegen en Nederland speelt prima in een 4-3-3 syteem nu.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het forum was vanmiddag zelfs even shutdown. Alle users hadden een ban (lol).
Ja was even wat laat.quote:
Nee oke, maar als je ze naast elkaar 'legt' qua kwaliteiten vind ik ze beiden op dit moment completer dan De Vrij.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hoe vaak heeft De Vrij in een duo met Van Dijk of De Ligt gespeeld onder Koeman?
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja was even wat laat.
Maar ben nog steeds benieuwd hoe je het dan zou opstellen met die 3 verdedigers
[In het Nederlands elftal] vond ik De Vrij niet altijd even overtuigend in het vooruitverdedigen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee oke, maar als je ze naast elkaar 'legt' qua kwaliteiten vind ik ze beiden op dit moment completer dan De Vrij.
Cillessen; Vrij, Ligt, Dijk; Dumfries, Roon, Jong, Wijnaldum, Promes; Bergwijn, Depay. #IkBenRonaldquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja was even wat laat.
Maar ben nog steeds benieuwd hoe je het dan zou opstellen met die 3 verdedigers
Klopt, mist ook snelheid tov die twee.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[In het Nederlands elftal] vond ik De Vrij niet altijd even overtuigend in het vooruitverdedigen.
Juist leuk die spanning.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
Bij elke aanval van Napoli word ik toch een beetje zenuwachtig
En daarna eruit tegen Ruslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Als we al door zijn in de poulefase kunnen we die derde wedstrijd gewoon rustig Ake De Vrij opstellen en nog steeds een topverdediging hebben
Beetje zielig voor hem dat hij een Schot is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
RobertsonGod is een heerlijk backie.
Wellicht zit er nog een eindtoernooi voor hem in dankzij de Nations League.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje zielig voor hem dat hij een Schot is.
Keita voor hem brengen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het wachten op Henderson die straks een foute pass geeft ofzo en een tegendoelpunt veroorzaakt.
''Mehhhhhhhhhhhhsi, Mehhhhhhhhhsi''quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan gaat het niet helemaal lekker
Dat is een geitquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Mehhhhhhhhhhhhsi, Mehhhhhhhhhsi''
Hij spreekt Barcelona ook altijd op een vreselijk irritante manier uit, met een hupje in het woord.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Mehhhhhhhhhhhhsi, Mehhhhhhhhhsi''
Ik kan er wel van genieten. Doet het gewoon altijd prima.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keita voor hem brengen.
Die Milner vind ik een boerenkoolvoetballer maar toch wel vermakelijk hoe hij overal tussen zit en wat een energie erin zit
Komt door Amrabat.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
66 minuten onderweg en nog geen normale kans gecreëerd tegen Club Brugge of all people.
"Nuttige" kracht genotquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. Doet het gewoon altijd prima.
Laatste weken basis. En van wat ik lees doet hij het prima.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt hij nog wel speeltijd daar?
Wat een saaie voetballer is dat zeg.
Atlético reist dit seizoen met angst en beven af naar elke uitwedstrijd zowat.quote:
Tegen Luik stond hij in de basis en deed hij het fantastisch.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Laatste weken basis. En van wat ik lees doet hij het prima.
Zit Younes ook bij de selectie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Wicky15 het volgende:
Als Liverpool dadelijk eruit gaat door fucking Milik..
Zou het iets dragelijker maken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Wicky15 het volgende:
Als Liverpool dadelijk eruit gaat door fucking Milik..
Maakte wel laatst zijn debuut in shirtnummer 34quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit Younes ook bij de selectie?
Neequote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit Younes ook bij de selectie?
Ja van het weekend.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maakte wel laatst zijn debuut in shirtnummer 34
Hoe is het mogelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het iets dragelijker maken.
Ben wel fan van hem
Toch vind ik dat Sigthorsson nog een streepje op hem voor heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het iets dragelijker maken.
Ben wel fan van hem
Throwback naar toen hij zowaar succesvol naar binnentrok tegen Celta.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van het weekend.
Wat een irritante speler was dat toch ook zeg.
Op het eind wel, in het laatste seizoen van de boer, de enige speler die nog wat leuks liet zienquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van het weekend.
Wat een irritante speler was dat toch ook zeg.
Er gaat niks boven Danny Hoesen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Sigthorsson nog een streepje op hem voor heeft.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
Icardi gaat het nog doen voor Inter.
En tegen Schalke toen ik eindelijk rustig kon zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Throwback naar toen hij zowaar succesvol naar binnentrok tegen Celta.
PSV 2 - 0?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie dat de beste spits ter wereld er weer een in heeft liggen.
Ik verleg mijn grenzen.quote:
Dat had meer met dat zaadelftal van De Boer te maken dan dat Younes echt goed was.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op het eind wel, in het laatste seizoen van de boer, de enige speler die nog wat leuks liet zien
Uitstekende assist van Politano wel.quote:
Jeroen Zoet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
De beste keeper ter wereld laat ook weer van zich horen.
Ho ho ho, dat was de zesde beste keeper ter wereld.quote:
Cillessen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja dat verdient zijn carrière wel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat hem maar een transfer maken naar een club waar hij basis kan staan.
Het wordt wel plek 2 in de poule op deze manier.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
dacht oprecht dat je het over de redding van cillessen hadquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De redding van Oblaktopus wordt met de herhaling beter. Wat een keeper dames en heren, wat een keeper. Er zijn mensen die denken dat hij niet de allerbeste is. Het is een grove schande.
Was die redding beter dan die bij Villarreal uit?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De redding van Oblaktopus wordt met de herhaling beter. Wat een keeper dames en heren, wat een keeper. Er zijn mensen die denken dat hij niet de allerbeste is. Het is een grove schande.
DavyGod.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:38 schreef Caland het volgende:
Er waren toch ook daadwerkelijk PSVers die Zoet de beste keuze voor oranje vonden
Spursquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:43 schreef Caland het volgende:
Wie is er nu door in die poule van psv dan
Spurs en Barcaquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:43 schreef Caland het volgende:
Spurs.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:43 schreef Caland het volgende:
spursquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:43 schreef Caland het volgende:
CL Finale 2005 genot.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anders was de sfeer hier heel anders geweest.
Toch mooi dat er zovelen hier voor LFC zijn
Ik ben "fan" van Liverpool sinds Kuyt er kwam spelenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anders was de sfeer hier heel anders geweest.
Toch mooi dat er zovelen hier voor LFC zijn
Dit vind ik een minder goed argument.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben "fan" van Liverpool sinds Kuyt er kwam spelen![]()
Hopelijk worden ze kampioen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef skysherrif het volgende:
Wie had gedacht dat Dortmund zo goed zou zijn dit seizoen
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben "fan" van Liverpool sinds Kuyt er kwam spelen![]()
Ik kijk verder nooit naar de Bundesliga.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop het ook.
Die Sancho gaat ook wel transferrecords verbreken
En bovendien een waardeloze keeperquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een matige speler.
Bizar. Hij creeert ook echt heel veel maar dit soort onzin moet er écht uit.quote:
Ik herhaal gewoon mn TL nu lolquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit naar de Bundesliga.
dat moet je wel doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk verder nooit naar de Bundesliga.
Uit vorm zeker, maar in vorm echt wel dikke prima.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een matige speler.
Ga een podcast beginnenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat moet je wel doen
begint leuk te worden
Ik wil één zo'n gozer nomineren voor de KingRoland award.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon mn TL nu lol
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Stinho je heb toch wel de voetbalpodcast geluisterd gister?
onlogischquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil één zo'n gozer nomineren voor de KingRoland award.
Of hoe heet die award voor degene die de meeste open deuren intrapt?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil één zo'n gozer nomineren voor de KingRoland award.
Of hoe heet die award voor degene die de meeste open deuren intrapt?
Ik kan het niet eens zien op tv, en ga er geen stream voor zoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat moet je wel doen
begint leuk te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |