koude voetjesquote:Op zondag 16 december 2018 10:57 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat afwijkende foto. Maar de strekking is duidelijk
quote:Op zondag 16 december 2018 10:57 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat afwijkende foto. Maar de strekking is duidelijk
Je hoeft geen stalletje neer te zetten iig.quote:Op zondag 16 december 2018 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ons kindje Jezus
quote:Op zondag 16 december 2018 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ons kindje Jezus
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
Frost vind het de laatste tijd leuk om op de prullenbak te springen en ons dan aan te staren.
Dat is weer eens een andere definitie van dumpster divingquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
Frost vind het de laatste tijd leuk om op de prullenbak te springen en ons dan aan te staren. Soms probeert hij zelfs de kast in te springen, maar die hoek haalt hij niet. Maar als hij de prullenbak verlaat vliegt de prullenbak open...en als hij de sprong niet haalt...je kan het raden
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is weer eens een andere definitie van dumpster diving
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:26 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Corry snapt helemaal niets van de sneeuw![]()
![]()
Ze is niet weg te krijgen bij het raam.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:
https://imgur.com/a/eFLmfig
De eerste keer sneeuw
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:
De eerste keer sneeuw
quote:
Die van ons moeten er ook niks van hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:
De eerste keer sneeuw
Arme tvquote:Op maandag 28 januari 2019 23:18 schreef Sorella het volgende:
Ik zal en moet hier hm liggen
[ afbeelding ]
hebbe, hebbe, hebbe.
[ afbeelding ]
Nou moe waar is mijn eten gebleven.
[ afbeelding ]
Namens Bertus bedankt hij vond zich zo jarig dat hij in de half hoogslaper van mijn dochter geklommen was. Note Hij kan amper klimmen en springen en is vooral lompquote:
Dan vraag je jezelf vast wel af hoe hij er in geraakt is. Ik kan elk jaar wel een krabpaal vervangen zo veel klimt en springt hij er in en uit. Senna is nu 5 dus ben benieuwd of er over 5 jaar ook nog zo veel leven in zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Namens Bertus bedankt hij vond zich zo jarig dat hij in de half hoogslaper van mijn dochter geklommen was. Note Hij kan amper klimmen en springen en is vooral lomp
Met heel veel herrie en zich via het trapje optrekken. Kracht genoeg in een maine coonquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan vraag je jezelf vast wel af hoe hij er in geraakt is. Ik kan elk jaar wel een krabpaal vervangen zo veel klimt en springt hij er in en uit. Senna is nu 5 dus ben benieuwd of er over 5 jaar ook nog zo veel leven in zit.
Dat geloof ik graag, maine coons zijn groot.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Met heel veel herrie en zich via het trapje optrekken. Kracht genoeg in een maine coon
Deze is ook voor een coon groot ex dekkater dus genoeg hormonen gehadquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maine coons zijn groot.
Ergens wel te begrijpen dat hij niet graag springt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Deze is ook voor een coon groot ex dekkater dus genoeg hormonen gehad
Als hij springt hoor je ook echt kedonk-bonk. Als ons dubieus geval springt hoor je niks. Die is dan ook klein en elegant ipv groot en lompquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ergens wel te begrijpen dat hij niet graag springt.
Elegant? Hoe doe je dat? Hier heb ik lomp en lomper.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als hij springt hoor je ook echt kedonk-bonk. Als ons dubieus geval springt hoor je niks. Die is dan ook klein en elegant ipv groot en lomp
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elegant? Hoe doe je dat? Hier heb ik lomp en lomper.
Hieperdepieperdepiep voor Fire!quote:Op maandag 11 februari 2019 10:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hiep hiep hoera voor Fire vandaag 12 jaar
quote:
Dat is hij zeker, en een super karakter. Wat wil je nog meerquote:
och jee wat sneuquote:Op zondag 17 februari 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste foto's van Rox. Iets meer dan een week terug in moeten slapen op 2 jarige leeftijd, hij wordt gemist, was echt een schatje
Erg jong nogquote:Op zondag 17 februari 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste foto's van Rox. Iets meer dan een week terug in moeten slapen op 2 jarige leeftijd, hij wordt gemist, was echt een schatje
wat jongquote:Op zondag 17 februari 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:
Wat een mooierd.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Siamees is ook zo'n schatquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, en een super karakter. Wat wil je nog meer.
Erg leuk. alsof ze midden in speelbui in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe mijn monsters slapen.
Lekker klef.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe mijn monsters slapen.
Jep - bram_en_samquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:22 schreef RaspberryPies het volgende:
Zijn hier mensen met een insta voor hun katten/andere dieren? Ik zou die namelijk sowieso volgen!
bengals_moon_and_rajah, al post ik niet heel vaak meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:22 schreef RaspberryPies het volgende:
Zijn hier mensen met een insta voor hun katten/andere dieren? Ik zou die namelijk sowieso volgen!
Lopen de konijnen los binnen bij de katten? Gaat dat goed?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:22 schreef RaspberryPies het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |