Vannacht wel weer jaquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lig je er ook van wakker 's nachts?
Ik gebruikte dan altijd iets van Naterman met codeine erin. Zo'n hoestdrankje. Dat werkte na een aantal dagen wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruikte dan altijd iets van Naterman met codeine erin. Zo'n hoestdrankje. Dat werkte na een aantal dagen wel.
Of het moet snel een full verkoudheid worden of hierbij bliiven ja.. niet zo eentje die wekenlang duurtquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik ook dacht.
Wel hopen dat het geen full verkoudheid wordt. Nu is het wat kuchen en snotteren, dat is nog wel uit te houden
Zuster zussiequote:Op dinsdag 11 december 2018 16:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of het moet snel een full verkoudheid worden of hierbij bliiven ja.. niet zo eentje die wekenlang duurt
Maar misschien voorlopig even bier inruilen voor (extra) vitamine c
Sjalaliesjalalaquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS
Zelfs dat werkt nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gebruikte dan altijd iets van Naterman met codeine erin. Zo'n hoestdrankje. Dat werkte na een aantal dagen wel.
Je gaat je huisje nog meer versierenquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |