Floptopquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb het omdat ik eigenlijk alleen mobiel fok
En als ik dan 1 keer in de 4 maanden mn laptop erbij pak dan loopt ie vast (lol)
Heb je toch niks aanquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: [..] Het verdient uitstekend maar ik bouw geen pensioen op.
machinist Knutquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je mijn topic jat doe dan iig japan tt of japan in de op
Ben je nou nog steeds boos dat ze jou niet willen? Laat het los.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:47 schreef Doublepain het volgende:
Moet je tegenwoordig een autist zijn om mod te worden ofzo man man man
Het is nu wel duidelijk waaromquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds boos dat ze jou niet willen? Laat het los.
Ik moet dan ook door Duitsland rijden dus ben van plan om Caland die ritjes in te huren om dingen om te roepen.quote:
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet dan ook door Duitsland rijden dus ben van plan om Caland die ritjes in te huren om dingen om te roepen.
Dan geef ik beetje extra gasquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?
Terecht.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan geef ik beetje extra gas
Die woont in Frieslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat JC er een keer voor springt?
gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind kan je een foto van die fles even appen. Die magnum
quote:Op maandag 10 december 2018 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja VBL volgens mij hoofdzakelijk omdat die halve SC anders dagelijks de moeder gebanned zou worden. Heeft verder weinig relevantie inderdaad. Tijdens zoeken kreeg ik SEX ook mee als forum waar het in principe zou mogen.
Dus het totaallijstje zou KLB, ONZ, VBL, B&H, SEX, UTO en GC zijn. Ik vraag het exacte lijstje even na.
15:30quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paul hoe laat had je die ruilafspraak. We moeten mw knut dan eigenlijk in Meerssen weer ophalen om 5 uur. Ze wil ook wel naar huis treinen maar dat voelt een beetje lullig. En we moeten de auto in Meerssen ophalen.
is mw Knut ook krapquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das best krap dan eigenlijk he? Mischien moet ze dan treinen. Pff lastig dit
quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM WE HEBBEN NET BEWIJS DAT WE TIETEN MOGEN POSTEN MONGOOL
ja hihiquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM WE HEBBEN NET BEWIJS DAT WE TIETEN MOGEN POSTEN MONGOOL
Dat zal GGMM pijn doen.quote:
met een spoilertje mag het toch welquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tieten tijdens werktijd = not dun.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een spoilertje mag het toch wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Scrummie waarom ben jij nooit vrolijk
FOK!ken tijdens werktijd lijkt mij eerder not dun.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Onzin. Heb hier met Drizzt nog een discussie over gehad. Tieten mag altijd. De onderkant mag niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dat wist iedereen best.
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens werktijd lijkt mij eerder not dun.
Dat is iets tussen werkgever en werknemer.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stijn komt even met gestrekt been binnenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Of je tieten mag kijken ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is iets tussen werkgever en werknemer.
Inso kan je me uitleggen wat er is gebeurd met dreigen met hongersnood. Ik ving iets op op de radio maar ik weet niet waar de klepel hangt.quote:
fokken is het nieuwe rokenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopelijk crashed je lijstje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een lijstje japanse meisjes met borsten klaar staan
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onzin. Heb hier met Drizzt nog een discussie over gehad. Tieten mag altijd. De onderkant mag niet.
Fijn dat Jogy onze kant kiest.
Volgens een conservative moesten we gaan dreigen met voedseltekorten om Ieren over te halen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso kan je me uitleggen wat er is gebeurd met dreigen met hongersnood. Ik ving iets op op de radio maar ik weet niet waar de klepel hangt.
Hoe ziet hij dat precies voor zich? Is hij op de hoogte van havens in Ierland?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Volgens een conservative moesten we gaan dreigen met voedseltekorten om Ieren over te halen.
Ik vond dat erg geestig
Het was een vrouwquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ziet hij dat precies voor zich? Is hij op de hoogte van havens in Ierland?
Waardeloze collega ben je ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft het zwaar en slaat wild om zich heen. De ene note na de andere vliegt er uit
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was een vrouw
Een indier geloof ik
Goed geintegreerd
Borsten zijn overrated, maargoed das mijn meningquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Volwassen mensen die er plezier uithalen borsten te posten.
Lekker hoor jongens
Ook terechtquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Weet ze dat GB Indie ook heeft laten uithongeren?
Drizzt zet ze altijd in een spoilerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom worden mijn tieten nu weggehaald?
Dit gaat volledig tegen het beleid in?
Omdat we geen tetten posten tijdens werktijd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom worden mijn tieten nu weggehaald?
Dit gaat volledig tegen het beleid in?
Kerel, waarom moet je toch altijd zo serieus zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Volwassen mensen die er plezier uithalen borsten te posten.
Lekker hoor jongens
Dan zie je dat hij het niet aan kan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft het zwaar en slaat wild om zich heen. De ene note na de andere vliegt er uit
Zet ze dan in een spoiler vieze nazibloemquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we geen tetten posten tijdens werktijd.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt zet ze altijd in een spoiler
Wat mis ik die man zeg
Ik wil drizzt terug.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt zet ze altijd in een spoiler
Wat mis ik die man zeg
Gewoon een kinderachtige gewoonte.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kerel, waarom moet je toch altijd zo serieus zijn?
Jij weet niet wanneer ik werk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is 9 tot 5? (even voor de duidelijkheid)quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is 9 tot 5? (even voor se duidelijkheid)
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet niet wanneer ik werk.
Overigens is dit een nieuw beleid. Onder bewind van DrizztGod mocht dit wel.
Een FA heeft net gepost dat je in VBL ALTIJD tieten mag posten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drizzt is hier geen mod meerquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet niet wanneer ik werk.
Overigens is dit een nieuw beleid. Onder bewind van DrizztGod mocht dit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |