Er stond ook in de achtergrond Veronica Politiek Insidequote:Op vrijdag 14 december 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
Tief nou eens op. Het gaat godverdomme al 20 minuten niet over voetbal.
Hij wordt wat ouder hequote:Op vrijdag 14 december 2018 21:32 schreef GGMM het volgende:
Dat scheelt, want je hebt ook niet op die partij gestemd.(ook al zei je van wel)
Oke Jessequote:Op vrijdag 14 december 2018 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd terecht, het is een volslagen idioot.
Huh is dit een voetbaltalkshow dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar stond er net in de achtergrond Politiek Inside.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh is dit een voetbaltalkshow dan?
Goede comeback.gifquote:
Snap wel dat ze dat voetbal wat beu zijn en nu het over andere zaken hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er net in de achtergrond Politiek Inside.
Dus dan mag het.
4 uur per week over voetbal praten is waanzinquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een gare duimen heeft dat wijf.quote:
Ik kan mijn duimen ook op die manier opsteken, meant to bequote:Op vrijdag 14 december 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gare duimen heeft dat wijf.
3/10 zou ik niet doen
picsquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan mijn duimen ook op die manier opsteken
Bewijs?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan mijn duimen ook op die manier opsteken, meant to be
komt omdat jij je reet niet met wc papier afveegtquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan mijn duimen ook op die manier opsteken, meant to be
Zeg je nu dat Jessica dat niet doet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:39 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
komt omdat jij je reet niet met wc papier afveegt
Tering wat een witte handen zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan Jessica het beter. Ik ga oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |