abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2018 @ 23:16:01 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183652549
Frank Kramer solliciteert naar plek aan tafel bij VI

Dit laat hij maandagavond blijken tijdens zijn bezoek aan het programma, waar ze hem met een tafeltje apart op de eerste rij bij het publiek hebben gezet. Hij schuwt het niet om de VI-heren te voorzien van kritiek. „Dit programma dat is in verval en daar heb ik straks wel aardige voorbeelden van. En daar moet echt iets aan gebeuren, daar heb ik de oplossingen voor”, zegt hij vlak voor het reclame-blok.

Hij gooit daarna snel zijn open-sollicitatie er achteraan......

Veronica Inside houdt daarna direct een poll op Twitter, met de vraag of de kijkers meer of minder Frank Kramer willen. Op het sociale medium zijn de reacties tot nu toe gemengd.

https://www.telegraaf.nl/(...)lek-aan-tafel-bij-vi

Poll op twitter
_O- _O-
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2018 @ 23:26:12 #77
842 Zorro
Z
pi_183652730
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank Kramer solliciteert naar plek aan tafel bij VI

Dit laat hij maandagavond blijken tijdens zijn bezoek aan het programma, waar ze hem met een tafeltje apart op de eerste rij bij het publiek hebben gezet. Hij schuwt het niet om de VI-heren te voorzien van kritiek. „Dit programma dat is in verval en daar heb ik straks wel aardige voorbeelden van. En daar moet echt iets aan gebeuren, daar heb ik de oplossingen voor”, zegt hij vlak voor het reclame-blok.

Hij gooit daarna snel zijn open-sollicitatie er achteraan......

Veronica Inside houdt daarna direct een poll op Twitter, met de vraag of de kijkers meer of minder Frank Kramer willen. Op het sociale medium zijn de reacties tot nu toe gemengd.

https://www.telegraaf.nl/(...)lek-aan-tafel-bij-vi

Poll op twitter
_O- _O-
Gemengd, maar doe er een poll bij "meer of minder Valentijn Driessen" dan denk ik dat Frank een ruime voorsprong heeft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_183653313
Frank mag wel een keer aan tafel komen om een chaotische avond te veroorzaken.
Dan komt hij waarschijnlijk niet meer terug :+
SOONY
pi_183653344
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:04 schreef DKUp het volgende:
Frank mag wel een keer aan tafel komen om een chaotische avond te veroorzaken.
Dan komt hij waarschijnlijk niet meer terug :+
Ipv wilfred
pi_183653352
Johan wil meer kleurrijke mensen maar ElSierd vindt hij niets, ja hoorrrrrr.
pi_183653475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ipv wilfred
Hij kan wel een show om zeep helpen.....
:D :') :+ _O-
SOONY
pi_183653511
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:04 schreef DKUp het volgende:
Frank mag wel een keer aan tafel komen om een chaotische avond te veroorzaken.
Dan komt hij waarschijnlijk niet meer terug :+
Frank naast Hansie kan ook nog wel de nodige spektakel opleveren.
pi_183655819
Ik gok dat Johan vrijdag nog wel even van zich laat horen over Frank :')
pi_183656320
Frank heeft wel gelijk wat betreft de spanningsboog van Wilfred. Die spanningsboog van Wilfred is van een puber.
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:02:14 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183656526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:54 schreef Droathoah het volgende:
Ik gok dat Johan vrijdag nog wel even van zich laat horen over Frank :')
Want hij heeft Frank aangeboden om in zijn theatershow op te treden O-)
  dinsdag 11 december 2018 @ 14:53:41 #86
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183661780
Johan wordt ook met de week ongeloofwaardiger.

Frank Kramer een kleurrijk persoon
Sierd de Vos een minachting van de kijker

Weghorst spoort niet want juicht te overdreven
Dolberg spoort niet want juicht niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183662897

Gewoon kut, en anders niks _O- _O- _O- *O* *O* *O* :D :D :D
pi_183665214
Vond Frank wel vermoeiend gisteren
pi_183665314
Ik heb het middenstuk met Frank geskipt tijdens het terugkijken. Bijzonder irritant figuur.
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 17:48:57 #90
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_183665356
Ik vond die man echt genot.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 18:10:43 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183665777
Maak me zorgen om de mensen die Frank Kramer niet kunnen waarderen.
pi_183666003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Frank wel vermoeiend gisteren
Eens. Begin was leuk, maar die vindt zichzelf god.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183666026
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond die man echt genot.
Duurde wel te lang
AFCA!
pi_183666044
Frank Kramer is een mismatch, die past totaal niet bij VI. Raar figuur. Wel respect voor zijn actie verder.
pi_183681905
Hans Kraay Jr. is een voormalig profvoetballer en de zoon van Hans Kraay Sr. Kraay stond in zijn tijd te boek als bikkelharde verdediger. Hij speelde o.a. voor De Graafschap, Den Bosch, Haarlem, NAC Breda, AZ '67 en Excelsior. Tegenwoordig is hij te zien als televisiepresentator en voetbalanalist. Hij schuift regelmatig aan om de voetbalwereld van commentaar te voorzien bij Voetbal Inside op RTL 7. Voor SBS6 presenteerde Kraay 'Lachen om Home Video's' en hij is sinds dit seizoen verslaggever bij Champions League wedstrijden. Al langere tijd is hij verslaggever tijdens Eredivisie-duels voor FOX Sports. Daarnaast is Kraay Jr. ook amateurtrainer. Hij trainde in het verleden o.a. de voetbalclubs FC Lienden, JVC Cuijk en DOVO.

https://pauw.bnnvara.nl/gasten/hans-kraay-jr

Vanavond Hansie bij Pauw *O*
pi_183682918
quote:
Sierd de Vos fileert collega Frank Kramer: ‘Hou je gewoon met de wedstrijd bezig’
12 december 2018 door Jaap van de Venis

Tijdens de Champions League-wedstrijd tussen FC Barcelona en Tottenham Hotspur heeft commentator Sierd de Vos gereageerd op het bizarre commentaar van zijn collega Frank Kramer tijdens diens laatste wedstrijd voor Eurosport. “Hou je gewoon met de wedstrijd bezig”, zei De Vos ongevraagd.

“Het is zo onprofessioneel”, begon de Ziggo-commentator toen de scheidsrechter op zijn fluitje blies voor de aftrap. “Ook al is het je laatste wedstrijd als commentator, mensen willen weten wat er op het veld gebeurt. Wat kan mij het schelen wie jouw favoriete dichter is”, verwees De Vos naar het gedicht dat Kramer voorlas in de live-uitzending van Eurosport. “In mijn ogen ben je dan alleen met jezelf bezig”, fulmineerde de commentator van dienst terwijl Dembélé de 1-0 tegen de touwen joeg.

Na negentig minuten klaagde De Vos dat hij te weinig tijd had om echt te vertellen wat hij van Frank Kramer vond. De wedstrijd eindigde in 1-1.

:D :D *O* *O* _O- _O-
pi_183683021
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Sierd de Vos fileert collega Frank Kramer: ‘Hou je gewoon met de wedstrijd bezig’
12 december 2018 door Jaap van de Venis

Tijdens de Champions League-wedstrijd tussen FC Barcelona en Tottenham Hotspur heeft commentator Sierd de Vos gereageerd op het bizarre commentaar van zijn collega Frank Kramer tijdens diens laatste wedstrijd voor Eurosport. “Hou je gewoon met de wedstrijd bezig”, zei De Vos ongevraagd.

“Het is zo onprofessioneel”, begon de Ziggo-commentator toen de scheidsrechter op zijn fluitje blies voor de aftrap. “Ook al is het je laatste wedstrijd als commentator, mensen willen weten wat er op het veld gebeurt. Wat kan mij het schelen wie jouw favoriete dichter is”, verwees De Vos naar het gedicht dat Kramer voorlas in de live-uitzending van Eurosport. “In mijn ogen ben je dan alleen met jezelf bezig”, fulmineerde de commentator van dienst terwijl Dembélé de 1-0 tegen de touwen joeg.

Na negentig minuten klaagde De Vos dat hij te weinig tijd had om echt te vertellen wat hij van Frank Kramer vond. De wedstrijd eindigde in 1-1.

:D :D *O* *O* _O- _O-
:|W :|W w/ w/ w/ w/ w/ _O- :W :D :D
pi_183683071
quote:
el sierd vindt het duidelijk niks dat hij deze week overtroffen is
pi_183683804
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:10 schreef Slobeend het volgende:
Maak me zorgen om de mensen die Frank Kramer niet kunnen waarderen.
Ik ook. En dat zijn er best wel een hoop zo te zien. Ik vond het prachtig. Grijze muizen zijn er al genoeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')