Eens ja. Ik vond de woorden van de mevrouw van de kliniek: “Daar kan ik niks aan doen”, niet erg handig en ronduit bot maar Kevin lijkt doodleuk de verantwoording van zijn drugsprobleem bij haar of de kliniek neer te leggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:40 schreef Poefbank het volgende:
Die Kevin heeft nog niet een punt bereikt om echt van dat spul af te willen komen. Zoals hij zelf al zei: "ik laat achterdeurtjes open om toch te gebruiken." Hij geeft daarmee al aan er nog niet helemaal klaar mee te zijn.
Het is heel mooi dat hij juist die instantie wil bellen waar Tygo bij is, en hoe hard het ook mag klinken. Zij zijn er idd niet verantwoordlijk voor. De wachttijd is misschien lang, maar er zijn tig andere gebruikers die de kans moeten krijgen. Kevin heeft zijn kans gehad en moet gewoon weer achteraan sluiten, hij vertoont ook manipulerend gedrag. Hij wil het allemaal goed laten overkomen maar hij heeft rock bottom nog niet bereikt.
Iemand die echt van een verslaving af wil en geen uitweg meer ziet, laat zich onder dwang opnemen zoals die vrouw dat deed waar ik de naam van kwijt ben. Kevin is nog niet zo ver.
Ik vind het niet echt bot. Je hoeft verslaafden niet met fluwelen handschoentjes te behandelen, het zijn volwassen mensen. Die vrouw is gewoon duidelijk en zegt waar het op staat. Kevin heeft nog altijd zelf de keus gemaakt om weer te gebruiken tijdens zijn verlof. Hij weet de wat de regels zijn... De manier waarop hij tegen Tygo, zijn moeder en de vrouw aan de telefoon sprak is gewoon manipulerend verslavinggedrag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 07:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens ja. Ik vond de woorden van de mevrouw van de kliniek: “Daar kan ik niks aan doen”, niet erg handig en ronduit bot maar Kevin lijkt doodleuk de verantwoording van zijn drugsprobleem bij haar of de kliniek neer te leggen.
Het is triest dat opname nog een maand of 2 zich laat wachten maar Kevin kan niet verwachten dat hij na zijn terugval gelijk weer binnen kan komen.
Ohja, wat maakt het nu dat je van GHB niet cold turkey kan stoppen? Moet dat net als bij heroïne dmv methodon afgebouwd worden of iets?
Je bedoeld zoals Kevin deed? Die opmerking over doodgaan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het juist vrij bizar om zo iets bij een medewerker van een kliniek te leggen eigenlijk, dat is nogal niet wat.
Ja precies. Vind dat wel een slag erger dan de reactie daarop.quote:Op maandag 17 december 2018 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals Kevin deed? Die opmerking over doodgaan?
Dat is pure manipulatie natuurlijk. Van drugsgebruik word je gewoon een egocentrische klootzak.
Zeker. Ik vergelijk beide opmerkingen ook niet.quote:Op maandag 17 december 2018 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies. Vind dat wel een slag erger dan de reactie daarop.
naam van docu?quote:Op maandag 17 december 2018 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo schokkend. Ik bedoel ik zie niks nieuws als het gaat om drugsproblematiek. Zag een docu over pijnstillers op Netflix. Dat was schokkender.
Tis meer de down to earth manier van filmen denk ik. Voor mij dan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo schokkend. Ik bedoel ik zie niks nieuws als het gaat om drugsproblematiek. Zag een docu over pijnstillers op Netflix. Dat was schokkender.
altijd de ander, typische verslaafde.quote:Op maandag 17 december 2018 21:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik gebruik niet... gelooft hij het zelf?
Zat in ieder geval meer in dan dat halve litertje bierquote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef Handleiding het volgende:
[..]
altijd de ander, typische verslaafde.
Klopt, heeft een synergetisch effect, 1+1=3. Versterken elkaar.quote:Op maandag 17 december 2018 22:00 schreef pvdplanet het volgende:
Dacht dat je ghb en alcohol absoluut niet mocht combineren?
Nee maar geloof dat ze daar weinig om geven..quote:Op maandag 17 december 2018 22:00 schreef pvdplanet het volgende:
Dacht dat je ghb en alcohol absoluut niet mocht combineren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |