Zelfbeschadiging met dartpijlen.quote:
Voor haar is het duidelijk wel een serieus iets. Dan wil ik het niet bagatelliseren.quote:Op maandag 10 december 2018 20:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat ze zo iemand dan utopia in laten.
Laat wel zien hoe wanhopig ze zijn.![]()
Al klinkt het allemaal niet heel erg serieus.
Ze praat er toch zelf over...quote:Op maandag 10 december 2018 20:02 schreef onpartijdigert het volgende:
te goor, crisisdienst had geen tijd, dus maar naar utopia. franny
waarom geen streamlock?
En bedankt.quote:Op maandag 10 december 2018 20:02 schreef onpartijdigert het volgende:
te goor, crisisdienst had geen tijd, dus maar naar utopia. franny. wel stoer van haar. niks negatiefs richting franny als dit allemaal waar is, maar utopia-regie. damn.
waarom geen streamlock?
Ze zal haar ei ook wel eens kwijt moeten.....ipv die holle gesprekken met hoy hay hoe ist......quote:
En dat moet in Utopia?quote:Op maandag 10 december 2018 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zal haar ei ook wel eens kwijt moeten.....ipv die holle gesprekken met hoy hay hoe ist......
Heel spontaan ook van Brandon.quote:
dat bedoel ik ook niet. maar ze geeft aan dat er bij de crisisdienst geen follow-up kwam, en dat het erg recent is allemaal.quote:Op maandag 10 december 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze verteld er zelf over,ik weet uit UTO 1 ook mensjes die het deden.
Zit er soms een wereldwijde depressie dag aan te komen waar talpa al een promo voor nodig heeft?quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel spontaan ook van Brandon.
Daar zeggen ze na een gesprekje;Moet je niet meer doen hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet. maar ze geeft aan dat er bij de crisisdienst geen follow-up kwam, en dat het erg recent is allemaal.
Mirtazapine misschien? Dat krijg ik er bij google uitgerold.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Metazepine? Bestaat helemaal niet.
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny lijkt me geen hardcore snijder.
Komt een spreker over depressie.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zit er soms een wereldwijde depressie dag aan te komen waar talpa al een promo voor nodig heeft?
Brandon probeerde interessant te doen.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mirtazapine misschien? Dat krijg ik er bij google uitgerold.
Ja, zij komt over als een echt lief meisje.....nou is haar stem toch wel prettig ipv die schreeuwers daar.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef Soulraven het volgende:
En toch mag ik Franny wel. Of utopia de juiste plek voor haar is is een tweede maar ze komt wel over als een lief mens
Ah.. dat verklaart het.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt een spreker over depressie.
Beetje kwetsbaar misschien wel. Maar tim vind ik ook wel erg lief voor haar gelukkig. Het is ten minste niet zo'n achterbakse.quote:Op maandag 10 december 2018 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zij komt over als een echt lief meisje.....nou is haar stem toch wel prettig ipv die schreeuwers daar.
Dat dus,goed dat ze gelijk hulp ging zoeken.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......
heeft ze ook niet gedaan, ze dacht er aan.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......
Ze zei toch zelf van wel, 1 keer?quote:Op maandag 10 december 2018 20:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
heeft ze ook niet gedaan, ze dacht er aan.
Begreep ik ook....quote:Op maandag 10 december 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zei toch zelf van wel, 1 keer?
ik hoorde dat ze het wou doen, maar dat ze in slaap viel.quote:Op maandag 10 december 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zei toch zelf van wel, 1 keer?
ze zegt een keer gedaanquote:Op maandag 10 december 2018 20:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
heeft ze ook niet gedaan, ze dacht er aan.
wat is je hulpvraagquote:Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef Jian het volgende:
Psychologisch centrum Cos, altijd weer leuk
Je hoort het wel vaker hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
weet een volwassene dan niet hoe een mes werkt? met dartpijltjes.., en dan geen verwonding... ik hoorde dat ze het wou doen, maar dat ze in slaap viel.
En toch kreeg ik het idee dat ze verder dan snijden wilde gaan.....ook omdat ze het al over haar begravenis had met haar vriendin.....quote:Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ik hoorde dat ze het wou doen, maar dat ze in slaap viel.
qua gedrag dus niets verkeerd gegaan (Gelukkig), maar wel qua gevoel dus.
zeker, vandaar de verbazing dat ze hulp zou krijgen van de crisis dienst, maar uto in ging.quote:Op maandag 10 december 2018 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch kreeg ik het idee dat ze verder dan snijden wilde gaan.....ook omdat ze het al over haar begravenis had met haar vriendin.....
Totaal niet.....en voor daar te lief denk ik. Aan de andere kant kan het ook weleens heel goed voor de groep daar zijn......quote:Op maandag 10 december 2018 20:16 schreef Soulraven het volgende:
Ik hoop iig voor haar dat ze zich nu beter voelt. Het is geen naar mens.
Ze is wel dikker, maar ik las vanmiddag hier dat ze 169 was en 64 kilo, nou daar is niet veel mis mee hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 20:20 schreef zodeju het volgende:
Lotus hangt in haar kleding.......ze kan haar armen niet meer bewegen in die jas.....nou heeft ze wel een dikke trui aan maar toch......
En logisch toch......ze verkopen aanstekers......gebruik dan die en maak reclame.......quote:Op maandag 10 december 2018 20:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus mag geen aanstekers bestellen van Joa.
Ze laat zich nog omlullen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dom volk om daar de kas te blijven spekken.quote:
Haar beentjes zijn nog steeds mager.......dik wordt ze niet maar breed......precies contra wat Brenda betreft.......quote:Op maandag 10 december 2018 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is wel dikker, maar ik las vanmiddag hier dat ze 169 was en 64 kilo, nou daar is niet veel mis mee hoor.
Zo'n bouw heeft ze ook gewoon volgens mij. Ze heeft ook zo'n rond koppie puur van haarzelf.quote:Op maandag 10 december 2018 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Haar beentjes zijn nog steeds mager.......dik wordt ze niet maar breed......precies contra wat Brenda betreft.......
zat meer te denken wat na deze waanzinquote:Op maandag 10 december 2018 20:16 schreef Soulraven het volgende:
Ik hoop iig voor haar dat ze zich nu beter voelt. Het is geen naar mens.
Ja, ja, nou zoals ik al zei haar bmi kan bijna niet beter ....quote:Op maandag 10 december 2018 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Haar beentjes zijn nog steeds mager.......dik wordt ze niet maar breed......precies contra wat Brenda betreft.......
Neejoh.....het is goed zo.......heb het aai over je bolletje niet als emo.quote:Op maandag 10 december 2018 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, nou zoals ik al zei haar bmi kan bijna niet beter ....
quote:Op maandag 10 december 2018 20:23 schreef Dotteke het volgende:
Lees dit net op fb van Cemal
Kan geen foto make. Dus doe het ff zoDat mogen ze allemaal,Bily is al geweest en vorige week Cees en Jessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wil je daar een zakdoekje bij ?quote:Op maandag 10 december 2018 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neejoh.....het is goed zo.......heb het aai over je bolletje niet als emo.
Ja asociaal.. Mien waar is mn pinpas waar is mn pinpas gebleven..quote:Op maandag 10 december 2018 20:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er is een bus vol bekenden van Merel uit Dordrecht geweest met dat feest.
denken ze dat brexit komt?quote:Op maandag 10 december 2018 20:32 schreef Jemoederniet het volgende:
De broeders zijn zo goed geweest twee volle kratten te doneren. Pannenset, pasta, pindakaas, fruit,
rijst enzo.
[ afbeelding ]
De boodschappen in de silo das al.quote:Op maandag 10 december 2018 20:37 schreef Jian het volgende:
Lotus heeft wat gekregen van de Misketiers. Mike doet lelijk naar de Misketiers, hij wil ook aanstekers gaan verkopen. Lotus vindt dat niet leuk. Zoiets dus!
Jezus he, krijg je een cadeautje, ga je miepen.quote:Op maandag 10 december 2018 20:38 schreef zodeju het volgende:
Mike wilde dus aanstekers gaan verkopen.......wat ontzettend lullig.......
Mike had ook liever hout gehad inplaats van eten......
God jongen , luister nu eens naar Lotus.......
Wacht eerst eens af voordat je je mond open trekt jaloers kreng......
Over groepsgevoel gesproken.......
De broeders jatten alle ideeën de yurt, B&B, kleding, sieraden, hamburgers, allemaal gejat! Kopieerratjes!quote:Op maandag 10 december 2018 20:38 schreef zodeju het volgende:
Hij wil geen kat en muis spelletje spelen.....vandaar ook die aanstekers verkopen.....
You snooze, you lose.quote:Op maandag 10 december 2018 20:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
De broeders jatten alle ideeën de yurt, B&B, kleding, sieraden, hamburgers, allemaal gejat! Kopieerratjes!
Je vergeet aanstekers en speksteentjes allemaal gejat....zat allemaal al in Mike zijn hoofd. Was hij al lang van plan.quote:Op maandag 10 december 2018 20:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
De broeders jatten alle ideeën de yurt, B&B, kleding, sieraden, hamburgers, allemaal gejat! Kopieerratjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |