Heel spontaan ook van Brandon.quote:
dat bedoel ik ook niet. maar ze geeft aan dat er bij de crisisdienst geen follow-up kwam, en dat het erg recent is allemaal.quote:Op maandag 10 december 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze verteld er zelf over,ik weet uit UTO 1 ook mensjes die het deden.
Zit er soms een wereldwijde depressie dag aan te komen waar talpa al een promo voor nodig heeft?quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel spontaan ook van Brandon.
Daar zeggen ze na een gesprekje;Moet je niet meer doen hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet. maar ze geeft aan dat er bij de crisisdienst geen follow-up kwam, en dat het erg recent is allemaal.
Mirtazapine misschien? Dat krijg ik er bij google uitgerold.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Metazepine? Bestaat helemaal niet.
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......quote:Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny lijkt me geen hardcore snijder.
Komt een spreker over depressie.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zit er soms een wereldwijde depressie dag aan te komen waar talpa al een promo voor nodig heeft?
Brandon probeerde interessant te doen.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mirtazapine misschien? Dat krijg ik er bij google uitgerold.
Ja, zij komt over als een echt lief meisje.....nou is haar stem toch wel prettig ipv die schreeuwers daar.quote:Op maandag 10 december 2018 20:08 schreef Soulraven het volgende:
En toch mag ik Franny wel. Of utopia de juiste plek voor haar is is een tweede maar ze komt wel over als een lief mens
Ah.. dat verklaart het.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt een spreker over depressie.
Beetje kwetsbaar misschien wel. Maar tim vind ik ook wel erg lief voor haar gelukkig. Het is ten minste niet zo'n achterbakse.quote:Op maandag 10 december 2018 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zij komt over als een echt lief meisje.....nou is haar stem toch wel prettig ipv die schreeuwers daar.
Dat dus,goed dat ze gelijk hulp ging zoeken.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......
heeft ze ook niet gedaan, ze dacht er aan.quote:Op maandag 10 december 2018 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het als snijden bedoelt.....begreep één keer en daarna over. snijden is bedoelt om de pijn van binnen te verdrijven......
Ze zei toch zelf van wel, 1 keer?quote:Op maandag 10 december 2018 20:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
heeft ze ook niet gedaan, ze dacht er aan.
Begreep ik ook....quote:Op maandag 10 december 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze zei toch zelf van wel, 1 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |