Wie?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jacky Groenen is vrijgezel jaaaa
Ze zei toch dat ze een vriend had tegen iemand die haar wilde zoenen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jacky Groenen is vrijgezel jaaaa
Dat zeggen meisjes altijd als ze iemand af willen wijzen weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze een vriend had tegen iemand die haar wilde zoenen?
Zag ik langskomen op Twitter.
Dacht eigenlijk dat ze lesbisch wasquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes altijd als ze iemand af willen wijzen weet ik uit ervaring.
Wat een vooroordeel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ze lesbisch was
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes altijd als ze iemand af willen wijzen weet ik uit ervaring.
Wat is er mis met Bommel?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die Van Bommel interviews steeds minder te pruimen.
Lammers? Evenblij? Kramer?quote:
O die.quote:
Boeiend of Heracles verliest, ze degraderen toch niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Of PSV verliest punten, of het altijd vervelende Heracles verliest. Win-Win.
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend of Heracles verliest, ze degraderen toch niet.
Kutclub, gewoon kut.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend of Heracles verliest, ze degraderen toch niet.
Ze doen wel alsof ze voor kunstgras zijn wegens sponsor, maar eigenlijk weten ze gewoon heel goed dat ze zonder kunstgras direct degraderen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grauwe middenmoot gewoon.
[..]
Dat zijn er wel meer in de Eredivisie.
Lachwekkend zo'n club ja, ook al het geld direct in het eerste stoppen en geen fatsoenlijke jeugdopleiding hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze doen wel alsof ze voor kunstgras zijn wegens sponsor, maar eigenlijk weten ze gewoon heel goed dat ze zonder kunstgras direct degraderen.
Eens. Op beide punten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de zakelijke overwinning van PSV.
Deze kleurencombinatie is echt heel onduidelijk.
Waarom spelen WIJ niet in het thuisshirt?quote:
Jullie hebben toch ook een lichtblauw shirt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom spelen WIJ niet in het thuisshirt?
"veld"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |