De CO2 waarde is al over de 400ppm op het moment, was 316ppm in de jaren 50. Volgens mij deden planten het in jaren 50 ook gewoon prima. Kortom, je weet of niet waar je het over hebt, of je praat gewoon poep.quote:Op maandag 10 december 2018 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
De co2 waarde is gevaarlijk laag. Zo laag dat de bestaansrecht van planten en bomen levensbedreigend is. En daarmee dus ook zuurstof voor ons. En laat dat ook een punt van agenda2030 zijn.
Probeer eens in Beijing campagne te voeren om de CO2-waardes hoger te krijgen.quote:Op maandag 10 december 2018 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De CO2 waarde is al over de 400ppm op het moment, was 316ppm in de jaren 50. Volgens mij deden planten het in jaren 50 ook gewoon prima. Kortom, je weet of niet waar je het over hebt, of je praat gewoon poep.
TS ziet downtown Beijing waarschijnlijk als de beschermheer van het plantenrijk.quote:Op maandag 10 december 2018 11:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Probeer eens in Beijing campagne te voeren om de CO2-waardes hoger te krijgen.
Mooi volk is dat. Die vliegtuigen vliegen toevallig ook over een vlakke aarde volgens hem?quote:Op maandag 10 december 2018 11:49 schreef illusions het volgende:
Heb hier ook zo'n drol wonen die in actie aan het komen is tegen de lokale overheid om chemtrails tegen te gaan, omdat hij enorm veel chemtrails in de buurt van het vliegveld (Alicante) ziet.![]()
![]()
Ja. Echt.quote:Op maandag 10 december 2018 12:11 schreef Piva het volgende:
[..]
Mooi volk is dat. Die vliegtuigen vliegen toevallig ook over een vlakke aarde volgens hem?
Ja, maar...quote:Op maandag 10 december 2018 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Ook mooi hoe een kleinschalig experiment gelijk op wordt geblazen naar globaal toepassen
quote:Het is onder druk van de VN
quote:Het wordt mede-gefinancieerd door Bill Gates
Probeer George Soros ipv Gates als je echt serieus genomen wil worden.quote:
Weet je waarom je die vroeger niet had?quote:
Ik heb het niet zelf bedacht.quote:Op maandag 10 december 2018 13:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Probeer George Soros ipv Gates als je echt serieus genomen wil worden.
Beetje jammer dat het van facebook komt, zo'n beetje de grootste kwade genius qua data van ons huidige tijdperk. Als er iets NWO is dan is het wel social mediaquote:
Zijn we het toch nog ergens over eens ..quote:
Je snapt kennelijk weinig van simpele natuurkunde. Waarom zou dat geen contrail zijn?quote:Zie 'em gaan rond 2:00, je zal maar in zo'n "commerciële" vlucht zitten.
Wat een mindfuck. Ik dacht dat ik in het BTC-topic zat.quote:Op maandag 10 december 2018 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik begrijp niet waarom er in de OP zoveel bijgehaald moet worden.
Het is al langer bekend dat je de aarde kan afkoelen als minder zonlicht het oppervlak bereikt.
Dat effect is bekend van grote vulkaanuitbarstingen maar je kan het ook nabootsen door reflecterende deeltjes in de atmosfeer te brengen.
Dat is natuurkunde, niets bijzonders aan.
Het bewijst verder geen van de genoemde punten uit andere BNW topics.
Ja, ding dong. Waarom zouden contrails niet normaal zijn? Noem één reden waarom het onmogelijk is.quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks aan de hand.. Commerciële vluchten en condens.. uhuh..
[ afbeelding ]
Ben jij eigen ooit een inhoudelijk discussie aangegaan?quote:Op maandag 10 december 2018 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nooit beweerd dan contrails niet normaal zijn. Verder ga ik op jouw logica liever niet al te diep in, dit moet je inmiddels weten het boeit me niet, jij daarentegen blijft maar geïntrigeerd over wat ik er allemaal van vind.
Waarom vind je mensen, die niet geloven dat het chemtrails zijn, schapen CAD?quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks aan de hand.. Commerciële vluchten en condens.. uhuh..
[ afbeelding ]
"Commerciële vluchten en condens.. uhuh.. "quote:Op maandag 10 december 2018 17:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nooit beweerd dan contrails niet normaal zijn. Verder ga ik op jouw logica liever niet al te diep in, dit moet je inmiddels weten het boeit me niet, jij daarentegen blijft maar geïntrigeerd over wat ik er allemaal van vind.
Zie jij er zelf chemtrails in?quote:Op maandag 10 december 2018 17:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waarom vind je mensen, die niet geloven dat het chemtrails zijn, schapen CAD?
Ik heb geen wetenschappelijke onderbouwing gezien wat mij heeft overtuigd van chemtrails.quote:
Verrassend hahaquote:Op maandag 10 december 2018 12:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja. Echt.
Hij biedt ¤10,000 aan de 1e die het ontkracht, maar is nogal picky met het accepteren van bewijs.
Ik ook niet. Wel van weermodificatie overigens.quote:Op maandag 10 december 2018 18:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik heb geen wetenschappelijke onderbouwing gezien wat mij heeft overtuigd van chemtrails.
Dat wel, en ook van het feit dat chemtrails niet kunnen bestaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel van weermodificatie overigens.
Dat is de trail van het vermengde water, niet van de chemicaliën.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:12 schreef DeMolay het volgende:
een gewas sproevliegtuig heeft een chemtrail achter zich.....................
Het doel echter......
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is de trail van het vermengde water, niet van de chemicaliën.
Snap je wat het woord "vermengd" betekent? Wil je dat ik het je uitleg?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Vang het eens op en neem een paar flinke slokken zou ik zeggen. Toch alleen maar water.
Dan zijn het toch wel chemicaliën, zoals jij het stelt. Je spreekt jezelf heerlijk tegen.quote:Op woensdag 12 december 2018 06:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Snap je wat het woord "vermengd" betekent? Wil je dat ik het je uitleg?
je hebt je dus nooit verdiept in de materiequote:Op maandag 10 december 2018 18:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie jij er zelf chemtrails in?
Ik denk dat die strepen sowieso van condens zijn. Waarom zouden chemicaliën strepen geven? Die strepen zijn dan toch ook omdat de chemicaliën met water zijn gemengd? En waarom zouden ze dat doen? Het feit dat chemtrails niet kunnen is uitgebreid geanaliseerd, kan er wel het e.e.a. over opzoeken morgen (internet thuis is heel slecht).
Als je een veld gaat besproeien, zie je er toch ook bijna niks van? Het is vrij simpel, als je hoog vliegt vormen er meer kristallen.
Wat is überhaupt het nut? Ze zeggen toch altijd "follow the money"? Nou heeft dat hier niets mee te maken, maar op diezelfde manier kun je toch nagaan dat het een hele inefficiënte techniek zou zijn? Er zijn veel efficiëntere manieren om en masse het publiek te vergiftigen, bijv. met kraanwater, ook al wordt dat in veel landen niet gedronken, kan het ook met douchen het gewenste effect geven.
Een hoop retorische vragen, maar het mag duidelijk zijn denk ik.
Welke weerman heeft dit ooit gezegd?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je gelooft wat onze knmi weermannen zeggen dat die langdurige strepen van boten komen.
dacht hiemstra eens tijdens het journaal paar jaar terugquote:Op woensdag 12 december 2018 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke weerman heeft dit ooit gezegd?
Hebben jij of je collega gemtreelers eigenlijk al wel eens een onderzoek laten uitvoeren naar wat er zoal gesprayed zou worden, wie dat maken in welke hoeveelheid en hoe en waar ze dat in vliegtuigen pompen?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dacht hiemstra eens tijdens het journaal paar jaar terug
Weermodificatie bestaat, maar dat is wat anders dan dat nu de hele westerse wereld met miniscule deeltjes wordt besproeid continu. En met welk doel?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
Operation Indigo Skyfold is zeker ook een bridgeclubje.
Onderzoek is niet nodig zolang er youtube filmpjes zijn waarin verteld wordt wat je graag wilt horen.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben jij of je collega gemtreelers eigenlijk al wel eens een onderzoek laten uitvoeren naar wat er zoal gesprayed zou worden, wie dat maken in welke hoeveelheid en hoe en waar ze dat in vliegtuigen pompen?
In een YouTube video kan je anders prima dingen onderbouwen.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:40 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Onderzoek is niet nodig zolang er youtube filmpjes zijn waarin verteld wordt wat je graag wilt horen.
Oh echt. Hoe weet je dat? Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel van weermodificatie overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |