Tnxquote:Op woensdag 12 december 2018 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
ben je meer van third of first person?
Je kan de game in beide spelen
Mijn advies is wel om de control scheme op Standard fps te zetten, deadzones op 0 en fov op max ( weet niet meer of je fov kan aanpassen op ps4 eigenlijk maar ok )
Goedkoper ook dan de normale versie van GTA V.quote:Op woensdag 12 december 2018 14:32 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dat is een mooie prijs voor gta. Is dat een beetje solo te spelen? En wat is het verschil met de gewone editie?
GTA V is bijna iedereen aan te raden. Behalve kiddies en mensen die het genre haten natuurlijkquote:Met het Criminal Enterprise Starter Pack kun je als nieuwe Grand Theft Auto Online-speler supersnel je misdaadimperium opbouwen.
Krijg toegang tot de leukste en populairste content van GTA Online, waaronder gebouwen, bedrijven, wapens, voertuigen en nog veel meer, met een gezamenlijke waarde van ruim 10.000.000 GTA$ indien afzonderlijk gekocht.
Je ontvangt ook 1.000.000 GTA$ in GTA Online, waarmee je je stempel kunt drukken op Los Santos en Blaine County.
Kun je die dingen instellen bij GTA ja? Enige wat ik daar meestal in aanpas is hoe de camera gaat, inverted of niet, weet nooit welke ik nou precies hebquote:Op woensdag 12 december 2018 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
ben je meer van third of first person?
Je kan de game in beide spelen
Mijn advies is wel om de control scheme op Standard fps te zetten, deadzones op 0 en fov op max ( weet niet meer of je fov kan aanpassen op ps4 eigenlijk maar ok )
Enige spel waar ik ooit mijn controller helemaal voor heb ingesteld is denk ik Gran Turismo, maar dat was nog op de PS3 want op de 4 is er nog geen normale versie.quote:
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 12 december 2018 15:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goedkoper ook dan de normale versie van GTA V.
Juist leuk en tof solo![]()
Extra dingen zijn voor GTA (V) Online:
[..]
GTA V is bijna iedereen aan te raden. Behalve kiddies en mensen die het genre haten natuurlijk
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Tja het is wel R* maar ik vond persoonlijk GTAV best prima in first person, en het rijden alleen in third person. Maargoed je moet het wel leuk vinden. Ik doe dan ook altijd free aim want lock on is nep.
Ik heb em de 1e x op de vorige generatie gespeeld dus toen zat er nog geen first person in dus vond de hele ervaring in fp wel vet gemaakt.
Ligt ook aan het soort spel, GTA in fp vind ik dus helemaal niks, maar bij Fallout 3 destijds vond ik het eerst geen zak aan in thridperson maar toen ik het later in fp speelde vond ik het opeens wel leukquote:Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenof is dat té kinderachtig?
Nee dat is ook zeker tof hoor, dat is natuurlijk het leukste eraan dat je je kleding kan customizen en je character ook een baard en tattoo's enz kan geven ! Daarom tof dat je on the fly kan switchen idd.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Op zich is fps wel totale immersie he, althans zo is het bedoeld. Wel tof dat je iig kunt kiezen. Ik vind het ook altijd wel leuk als je je character een beetje kunt bekijkenof is dat té kinderachtig?
Jaa Enter the Matrix kreeg ik bij m'n PS2.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
Enter the Matrix remaster/vervolg wanneer?
twitter:Quantic_Dream twitterde op woensdag 12-12-2018 om 17:08:35.@Detroit_PS4 is our fastest selling game to date! We would like to thank our incredibly vibrant community, @playstation, our highly talented team and of course #ConnorArmy for allowing us to reach this milestone of 2 million units sold on Playstation 4 in just 5 months. #hurray! https://t.co/Od7uON9qMp reageer retweet
Wat kut, ja gisterenavond was het al bal door Pepperquote:Op woensdag 12 december 2018 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Gisteren kon ik niet in de winkel bij mij reserveren zonder de console bij me te hebben. Heb ik dat kreng de hele dag bij me, na het werk langs het GM filiaal. Nee we zijn erdoorheenGisteren namen ze alleen reserveringen aan met aanbetaling + fysieke console. Vandaag gooiden ze alles in de telefonische reservering zonder aanbetaling
![]()
Maargoed ik heb nog tot 28 december. Tot die datum loopt de korting via Sony aan de winkels. Geheid dat GM in ruim twee weken nog wel nieuwe voorraad krijgt.
Nog nooit gespeeld?quote:Op woensdag 12 december 2018 14:44 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nou dan ga ik die maar eens binnenslepen. Nog nooit gespeeld![]()
En die prijs is echt dikke prima
lolquote:Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Multiplayer draait een game nooit om, echte ten minste niet.
Is toch gewoon zo?quote:
Deze gast heeft nooit Counterstrike, Quake 3 Arena en dergelijke games gespeeldquote:Op woensdag 12 december 2018 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Singeplayer is waar een game in uitblinkt. Hele verhaallijn, waar de graphics getoond kunnen worden. De hele ruimte en alle mogelijkheden. Waar je in het spel komt en ga zo maar door.
Multiplayer is tja een toevoeging, wellicht leuk als solo boring wordt. Brengt nooit beleving, zit geen verhaal in. Geen extra's, niet de hele kracht van een spel. Vaak gewoon heel simpel (dump mensen in een klein deel van wat singeplayer is en laat ze maar wat tegen elkaar doen).
Ik heb er zelf niet veel mee, maar waar draait het meest populaire spel van het moment om? Juist, multiplayer... (Fortnite)quote:Op woensdag 12 december 2018 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Singeplayer is waar een game in uitblinkt. Hele verhaallijn, waar de graphics getoond kunnen worden. De hele ruimte en alle mogelijkheden. Waar je in het spel komt en ga zo maar door.
Multiplayer is tja een toevoeging, wellicht leuk als solo boring wordt. Brengt nooit beleving, zit geen verhaal in. Geen extra's, niet de hele kracht van een spel. Vaak gewoon heel simpel (dump mensen in een klein deel van wat singeplayer is en laat ze maar wat tegen elkaar doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |