quote:Op maandag 10 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Adje zit met zijn trog voer achter de laptop
quote:Op maandag 10 december 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Franny draait alvast haar kont naar Tim toe
Dat maakt al net zo van die soppige geluiden als............ laat maar ff mensen zitten hier vaak te ontbijtenquote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Ik kies dan toch maar voor de trog
Vond ik altijd leuk om te doenquote:Op maandag 10 december 2018 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Vreemd gedrag van die Utopiamen, waarom niemand zich afvraagt waarom Merel wel alleen in dat huisje mag slapen, maar andere mensen niet. Mike wordt ook steeds vreemder met zijn hele dag werken in de sociale werkplaats van hem. En wat levert dat op?
Hij kan ook nog steeds kleppers maken, ouderweds spelletje heb je maar twee houtjes voor nodig.
Tollen maken voor de kinderen. Een tol een stukje touw en een stokje
Ja warm bakkie en chocomel, en of soep, dat is wel lekker als het zo koud is.quote:Op maandag 10 december 2018 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk om te doen
Mensen waren zaterdag speciaal voor Maria's pleur gekomen en staat hij er niet zegt Christel
Krijg je weer van die veganistische soepquote:Op maandag 10 december 2018 08:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja warm bakkie en chocomel, en of soep, dat is wel lekker als het zo koud is.
Ik denk dat dat met deze groep niet meer gaat gebeurenquote:Op maandag 10 december 2018 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Het enige wat ze doen elkaar pootje haken, en tegewerken, Ze zouden ook eens kunnen kijken met welke dingen ze geld mee kunnen verdienen. In plaats van elkaar dingen af te snoepen.
Ik krijg zo'n hekel aan dat woord, ik doe niet mee!quote:Op maandag 10 december 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je weer van die veganistische soep
Ik ook niet krijg meer en meer afkeer van veganistenquote:Op maandag 10 december 2018 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n hekel aan dat woord, ik doe niet mee!
Daar wordt toch ook een onnoemelijke partij rotzooi naar binnengebracht hoor in dat huisje en dat gaat zeker niet marktconformquote:Op maandag 10 december 2018 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet krijg meer en meer afkeer van veganisten
Christel een nieuwe deken???
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |