quote:Op maandag 10 december 2018 07:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen Dot.... Zit je met al je vrienden te cossen?![]()
![]()
Ik kwam er niet tussen
Ja man, en dat op de vroege ochtend.quote:Op maandag 10 december 2018 07:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen Dot.... Zit je met al je vrienden te cossen?![]()
![]()
Ik kwam er niet tussen
Denk dat ze wintertijd hebben. Adje is er ook nog niet.quote:Op maandag 10 december 2018 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja man, en dat op de vroege ochtend.
Zit hier al vanaf 5 uur, gelukkig heb ik nog andere dingen op de pc te doen dat scheelt
Maaruhhh de lampen gaan ook niet meer aan om 7.30 uur
We hebben zijn pielemosie wel gezien dus ik twijfel er niet aanquote:Op maandag 10 december 2018 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@tt
Merel mag van haar vriend niet met een man in haar huisje.
Maar ik lees dat ze nu bezig is samen iets met Mike en Lotus te regelen.
Zou Mike gaan echte man zijn dan?
Morguh PTLe, dan kan tegenwoordig ook zo een omgebouwde zijn he, je weet het nietquote:Op maandag 10 december 2018 07:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
We hebben zijn pielemosie wel gezien dus ik twijfel er niet aanGM Dotteke en C
![]()
![]()
![]()
![]()
os
Ook gemist, en dan vind ik Mike qua body nog wel het mooiste lijf hebben. Misschien ook maar beter, ik verzin zijn pielemosie er wel bijquote:Op maandag 10 december 2018 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh PTLe, dan kan tegenwoordig ook zo een omgebouwde zijn he, je weet het nietEn verdorie ,die heb ik dan gemist, geen pielemosie van Mike gezien
Das waar , maar wat er hing was echt wel watquote:Op maandag 10 december 2018 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh PTLe, dan kan tegenwoordig ook zo een omgebouwde zijn he, je weet het niet
Heerlijke leeftijd, zeker als je alleen hoeft op te passen, veel plezierquote:Op maandag 10 december 2018 07:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Das waar , maar wat er hing was echt wel watik kan nog 10 min cossen , en dan ben ik weer oppas van een klein boefje die alleen maar nee zegt 2 jaar
Er zal vast nog wel een filmpje zijn van dat pielemosiequote:Op maandag 10 december 2018 07:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ook gemist, en dan vind ik Mike qua body nog wel het mooiste lijf hebben. Misschien ook maar beter, ik verzin zijn pielemosie er wel bij
Ik red hetquote:Op maandag 10 december 2018 07:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heerlijke leeftijd, zeker als je alleen hoeft op te passen, veel plezier
Nou niet dus , vaak mis je niets .quote:Op maandag 10 december 2018 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou hoe spannend is het in Utopia
[ afbeelding ]
Gezellig PTLe, de rest komt later nog welquote:Op maandag 10 december 2018 07:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Das waar , maar wat er hing was echt wel watik kan nog 10 min cossen , en dan ben ik weer oppas van een klein boefje die alleen maar nee zegt 2 jaar
Nou als hij binnen komt roept hij ook buurman en Buurman , dus tv moet aan .daar komt hij dusquote:Op maandag 10 december 2018 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig PTLe, de rest komt later nog wel
De twee heksen zijn uit bed gevallen (His en Chris)
quote:Op maandag 10 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Adje zit met zijn trog voer achter de laptop
quote:Op maandag 10 december 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Franny draait alvast haar kont naar Tim toe
Dat maakt al net zo van die soppige geluiden als............ laat maar ff mensen zitten hier vaak te ontbijtenquote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Ik kies dan toch maar voor de trog
Vond ik altijd leuk om te doenquote:Op maandag 10 december 2018 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Vreemd gedrag van die Utopiamen, waarom niemand zich afvraagt waarom Merel wel alleen in dat huisje mag slapen, maar andere mensen niet. Mike wordt ook steeds vreemder met zijn hele dag werken in de sociale werkplaats van hem. En wat levert dat op?
Hij kan ook nog steeds kleppers maken, ouderweds spelletje heb je maar twee houtjes voor nodig.
Tollen maken voor de kinderen. Een tol een stukje touw en een stokje
Ja warm bakkie en chocomel, en of soep, dat is wel lekker als het zo koud is.quote:Op maandag 10 december 2018 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk om te doen
Mensen waren zaterdag speciaal voor Maria's pleur gekomen en staat hij er niet zegt Christel
Krijg je weer van die veganistische soepquote:Op maandag 10 december 2018 08:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja warm bakkie en chocomel, en of soep, dat is wel lekker als het zo koud is.
Ik denk dat dat met deze groep niet meer gaat gebeurenquote:Op maandag 10 december 2018 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
Het enige wat ze doen elkaar pootje haken, en tegewerken, Ze zouden ook eens kunnen kijken met welke dingen ze geld mee kunnen verdienen. In plaats van elkaar dingen af te snoepen.
Ik krijg zo'n hekel aan dat woord, ik doe niet mee!quote:Op maandag 10 december 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je weer van die veganistische soep
Ik ook niet krijg meer en meer afkeer van veganistenquote:Op maandag 10 december 2018 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n hekel aan dat woord, ik doe niet mee!
Daar wordt toch ook een onnoemelijke partij rotzooi naar binnengebracht hoor in dat huisje en dat gaat zeker niet marktconformquote:Op maandag 10 december 2018 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet krijg meer en meer afkeer van veganisten
Christel een nieuwe deken???
[ afbeelding ]
Het is net een jaren getrouwd stelquote:Op maandag 10 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Ha Chris en His weer in hun hokkie
Ze hebben het over de markt
Chris zegt dat ze een goed rolverdeling moeten hebbe
De een maakt koffie de ander schenkt
Dat is ook zo raar, familie mag geen cadeautjes mee nemen maar het schuim welquote:Op maandag 10 december 2018 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook een onnoemelijke partij rotzooi naar binnengebracht hoor in dat huisje en dat gaat zeker niet marktconform![]()
Deze deken had ik al een paar keer gezien.
volgens mij mag iedereen nu gewoon van alles aannemen, maar dan moeten ze niet zeuren als een ander ook wat krijgt.quote:Op maandag 10 december 2018 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet krijg meer en meer afkeer van veganisten
Christel een nieuwe deken???
[ afbeelding ]
Weet jij het, weten wij het, weten hun het. We gaan het zienquote:
misschien wachten ze tot na de stemming. In plaats van twee kandidaten om uit te kiezen, komen er twee nieuwen en die bepalen samen welke bewoner eruit gaat.quote:
Ik vind Chris nog wel kunnen, zij is wat ouder..Dat ik dat zeg...Ik vind haar verder maar niks..Maar die jonge meiden? Brrrrquote:Op maandag 10 december 2018 09:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou meid, je bent weer prachtig![]()
Wat maken die meiden er toch kermiskoppen van. Allemaal maar die rooie lippenstift.
Niet voor het beeld want dan zouden ze het allemaal hebben.
[ afbeelding ]
Wat voor types zouden zich nog willen aanmelden? Kan alleen maar erger zijn...En ze moeten wel een rugzakje hebben hoor...quote:Op maandag 10 december 2018 09:03 schreef Setje72 het volgende:
Ik kan echt Frannie niet meer aanhorenWaar the fuck hebben ze dat kind vandaan gehaald...wat een downie is dat zeg..als ze die er al in zetten is het toch niet zo moeilijk een nieuwe te vinden
Ik weet niet, ze krijgt van die kleine oogjes en dan zo'n kunstmatig bruin hoofd wat stopt voor de oren.quote:Op maandag 10 december 2018 09:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind Chris nog wel kunnen, zij is wat ouder..Dat ik dat zeg...Ik vind haar verder maar niks..Maar die jonge meiden? Brrrr
Vega logic.quote:Op maandag 10 december 2018 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Iemand die de logica van een tuin op de fundering begrijpt?
oh ja, dat ik daar zelf niet op kwam 🤨quote:
Is toch zijn trainer hoeven de andere niet voor uit hun nest te komenquote:Op maandag 10 december 2018 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Adriaan gaat maar weer eens mensen roepen omdat over een half uur René komt.
Is nou niemand verantwoordelijk genoeg om zelf uit hun nest te komen voor een afspraak?
Ja, klopt.. Ik was ff te vroeg.quote:Op maandag 10 december 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch zijn trainer hoeven de andere niet voor uit hun nest te komen
Vanmiddag het vergeten kind, hebben we ook nog niet gehad.
Het blijft een herhaling van zetten daar
voor mij is alles nieuw omdat ik 1 nooit heb gekeken. Ze beschuldigen van het kopiëren van ideeën maar als ik het zo lees, is alles al in 1 geweest. Behalve de tent en de siloquote:Op maandag 10 december 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch zijn trainer hoeven de andere niet voor uit hun nest te komen
Vanmiddag het vergeten kind, hebben we ook nog niet gehad.
Het blijft een herhaling van zetten daar
Echt alles, de polaroid is het mooiste voorbeeldquote:Op maandag 10 december 2018 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor mij is alles nieuw omdat ik 1 nooit heb gekeken. Ze beschuldigen van het kopiëren van ideeën maar als ik het zo lees, is alles al in 1 geweest. Behalve de tent en de silo
Gift allemaol niks meidquote:
Nee, daar hadden ze een loods en een bootquote:Op maandag 10 december 2018 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
voor mij is alles nieuw omdat ik 1 nooit heb gekeken. Ze beschuldigen van het kopiëren van ideeën maar als ik het zo lees, is alles al in 1 geweest. Behalve de tent en de silo
Merel kan toch lekker bij die meiden gaan liggen, maar nee madam wil liever alleen liggen.'Diva gedragquote:Op maandag 10 december 2018 09:23 schreef Mylene het volgende:
Lekker grafstemming in het huisje van Merel met Shelly.
En het gedrag van Shelley is heel normaal?quote:Op maandag 10 december 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel kan toch lekker bij die meiden gaan liggen, maar nee madam wil liever alleen liggen.'Diva gedrag
Het wordt nog mooier. Gerrit gaat vandaag een boxspring voor 2 personen regelen. Dat gaat gehaaid gezeik opleveren. Brenda en Brandon die gaan flippen vanwege B&B. En geen ruimte meer voor inpakken.quote:Op maandag 10 december 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel kan toch lekker bij die meiden gaan liggen, maar nee madam wil liever alleen liggen.'Diva gedrag
Waar noem ik shelly in dit verhaalquote:Op maandag 10 december 2018 09:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En het gedrag van Shelley is heel normaal?
Mooie ontwikkeling, dat huisje is ook niet gemaakt als inpakhuisje of opslagruimtequote:Op maandag 10 december 2018 09:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het wordt nog mooier. Gerrit gaat vandaag een boxspring voor 2 personen regelen. Dat gaat gehaaid gezeik opleveren. Brenda en Brandon die gaan flippen vanwege B&B. En geen ruimte meer voor inpakken.
Nee, die zijn zeker niet goedkoop, en ook lekker gevaarlijk in zo houten huisjequote:Op maandag 10 december 2018 09:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Vreselijk wat een hut toch. Die kaarsen zijn trouwens ook niet de goedkoopste.
[ afbeelding ]
Havermout met fruitquote:Op maandag 10 december 2018 09:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat hij nou eet? Het isin elk geval een goed gevulde pan
quote:Op maandag 10 december 2018 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar noem ik shelly in dit verhaal
Ik vond het van de zotte dat dat mens alleen in een 4 persoonshuisje lag terwijl er drie meiden in een 2 persoonshuisje lagen
Er is aan die diva gevraagd of er iemand bij haar mocht slapen maar dat wilde ze nooit
Dan maar zo, niet goed schiks dan maar kwaadschiks
Ze hebben geen geweld of zo gebruikt
Nee, ze verbouwen alleen je hele huis en dwingen je er uit!quote:Op maandag 10 december 2018 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar noem ik shelly in dit verhaal
Ik vond het van de zotte dat dat mens alleen in een 4 persoonshuisje lag terwijl er drie meiden in een 2 persoonshuisje lagen
Er is aan die diva gevraagd of er iemand bij haar mocht slapen maar dat wilde ze nooit
Dan maar zo, niet goed schiks dan maar kwaadschiks
Ze hebben geen geweld of zo gebruikt
klopt is een slaapplek,dat inpakken doen ze maar in de caravan,of in de silo,ruimte genoeg.quote:Op maandag 10 december 2018 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie ontwikkeling, dat huisje is ook niet gemaakt als inpakhuisje of opslagruimte
Havermout, maar geen idee of hij er nog meer bij doetquote:Op maandag 10 december 2018 09:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat hij nou eet? Het isin elk geval een goed gevulde pan
Wat een wimpers heeft Franny! Ben benieuwd of ze haar make-up eraf haalt of dat die wimpers puur natuur zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Nog ff en hij schuift er hem zo in, hij heeft zich al naar haar toe gedraaid
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze mag er gewoon in blijven wonenquote:Op maandag 10 december 2018 09:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee, ze verbouwen alleen je hele huis en dwingen je er uit!
Maar da's heel gewoon hoor, dat laat jij toch ook gewoon toe neem ik aan?
WImpers zijn nepquote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een wimpers heeft Franny! Ben benieuwd of ze haar make-up eraf haalt of dat die wimpers puur natuur zijn.
ze zijn nep, en ze vallen al uitquote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een wimpers heeft Franny! Ben benieuwd of ze haar make-up eraf haalt of dat die wimpers puur natuur zijn.
Dat vroeg ik me ook af, maar heb haar horen zeggen een tijdje terug dat ze uit gingen vallen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die zijn niet echt hoor heeft ze zelf gezegd.quote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:Op maandag 10 december 2018 09:40 schreef krabje het volgende:
a3 lult weer behoorlijk uit zijn nek en hij spreekt zichzelf ook tegen![]()
![]()
Alleen die het evenement gerocked hadden.Nou dan weet je wel weer genoegquote:Op maandag 10 december 2018 09:41 schreef Dotteke het volgende:
MochtTim gisteren geen taart mee eten??
Ja hij, die zich altijd afzonderdquote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
ja echt he,hij die zijn bek vol heeft van groepsproces![]()
![]()
![]()
nee ze mochten er niet bij zijn,het was voor de groep maar meerdere wilde de jongens er niet bij hebben,en heeft ophitske hun nog een flats taart gebrachtquote:Op maandag 10 december 2018 09:41 schreef Dotteke het volgende:
De helft van de groep wilde die drie er niet bij hebben.quote:Op maandag 10 december 2018 09:41 schreef Dotteke het volgende:
O, was het weer zo ver.quote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Alleen die het evenement gerocked hadden.Nou dan weet je wel weer genoeg
Wat is een flatstaart?quote:Op maandag 10 december 2018 09:43 schreef krabje het volgende:
[..]
nee ze mochten er niet bij zijn,het was voor de groep maar meerdere wilde de jongens er niet bij hebben,en heeft ophitske hun nog een flats taart gebracht![]()
en tim doet dat steeds en confronteert mensen ermee en dat kunnen ze niet hebben dus is tim de boeman.quote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Inderdaad, hij heeft het over groepsproces, maar weigert zelf om met iemand in één ruimte te zijn.
Was een goede zet van Tim om dat zo te benoemen
Thnx, Dat laat maar weer eens zien hoe ze zelf in elkaar zitten.quote:Op maandag 10 december 2018 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De helft van de groep wilde die drie er niet bij hebben.
Hiske heeft hun een stuk taart in de yurt gebracht.
quote:Op maandag 10 december 2018 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij, die zich altijd afzonderd
Joa en Gerrit ook niet, echt he stelletje idioten.quote:Op maandag 10 december 2018 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Echt ik had me taart gepakt,was naar de groep gelopen, en de taart in hun smoelwerk gegooidquote:Op maandag 10 december 2018 09:43 schreef krabje het volgende:
[..]
nee ze mochten er niet bij zijn,het was voor de groep maar meerdere wilde de jongens er niet bij hebben,en heeft ophitske hun nog een flats taart gebracht![]()
Zo gaat het inderdaad vaak. Je hoeft Tim niet te mogen, maar hij heeft wel vaak gelijk.quote:Op maandag 10 december 2018 09:44 schreef krabje het volgende:
[..]
en tim doet dat steeds en confronteert mensen ermee en dat kunnen ze niet hebben dus is tim de boeman.
een flats is iets wat je op een bord gooit,dus je pakt een lepel en je pakt taart en flatst het op het bord(niet netjes neerleggen dus)quote:
Adje was boos dat Tim gisteren de groep confronteerde met het feit dat niet iedereen gewerkt heeft en ondanks dat het niet mocht toch gedronken heeftquote:Op maandag 10 december 2018 09:44 schreef krabje het volgende:
[..]
en tim doet dat steeds en confronteert mensen ermee en dat kunnen ze niet hebben dus is tim de boeman.
ja ik ook hoorquote:Op maandag 10 december 2018 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ik had me taart gepakt,was naar de groep gelopen, en de taart in hun smoelwerk gegooid
dat is waar,het is niet altijd de slimste manier van hem,maar dan nog blijft dat hij heel vaak gelijk heeft.quote:Op maandag 10 december 2018 09:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo gaat het inderdaad vaak. Je hoeft Tim niet te mogen, maar hij heeft wel vaak gelijk.
Ik denk echter wel dat zijn houding en manier van praten veel mensen af doen schrikken
quote:Op maandag 10 december 2018 09:45 schreef krabje het volgende:
[..]
een flats is iets wat je op een bord gooit,dus je pakt een lepel en je pakt taart en flatst het op het bord(niet netjes neerleggen dus)
Adje begrijpt niet helemaal wat evalueren inhoudt. Gerrit benoemde dat nog, maar nee, Adje hield voet bij stukquote:Op maandag 10 december 2018 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje was boos dat Tim gisteren de groep confronteerde met het feit dat niet iedereen gewerkt heeft en ondanks dat het niet mocht toch gedronken heeft
Dat was negatief zei Adje ondanks dat ze een mooi evenement weg hadden gezegd
Welk groeps procesquote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan vindt dat Tim niet mee doet aan het groeps proces
[ afbeelding ]
ja dat is nu groepsgevoelquote:Op maandag 10 december 2018 09:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zegt toch weer genoeg,A3 loopt als 1e weg bij de vergadering en de yurtboys gaan ook weg en krijgen cynisch applaus.Waardeloos volk
a3 denkt dat hij een alleweter is en zijn woord is altijd waar,de egotripper en leugenaarquote:Op maandag 10 december 2018 09:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Adje begrijpt niet helemaal wat evalueren inhoudt. Gerrit benoemde dat nog, maar nee, Adje hield voet bij stuk
Ook Mike logica hé. Die wilde het ook niet hebbenquote:Op maandag 10 december 2018 09:48 schreef Gooddeal het volgende:
Ga je een evenement evalueren, maar er mag niks negatiefs gezegd worden.
Adje logica.
Ja en ook van dat vega gedoequote:
Ja, ze ziet er niet voor niks zo opgeblazen uit!quote:Op maandag 10 december 2018 09:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Eens opletten hoeveel die Lotus op een dag vreet
Ze wil 5 kilo aankomen, dus is volproppenquote:Op maandag 10 december 2018 09:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Eens opletten hoeveel die Lotus op een dag vreet
Er zijn mensen die echt zitten te wachten op dit soort infoquote:Op maandag 10 december 2018 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed om te weten, best belangrijk nieuws.
en dan sluit je zelf iemand maar uit van taart eten. Hoe raar ben je danquote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt echt nog wel een reactie op ja. Dit kan Adriaan niet zo goed handelen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wedden dat a3 straks weer naar Tim gaat.
die was er zo maar ineens plotseling, veel sarcasme alom omdat Hiske het zogenaamd geregeld had. Het was iig bedoeld om de boel een beetje op te schudden op deze saaie zondag.quote:Op maandag 10 december 2018 09:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Maar van wie hadden ze die taart gekregen? En wie had hem gekregen?
staan ze te wachten, waarom?quote:
9.30quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe laat zou die trainer komen? Ik hoop dat hij iets te laat is. Kijken of Adriaan dan ook zegt dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden en weigert om te trainen
Bokstrainerquote:Op maandag 10 december 2018 09:55 schreef spapaars het volgende:
Lijkt of ze op iets staan te wachten.
[ afbeelding ]
De bokstrainerquote:Op maandag 10 december 2018 09:55 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Op de de meneer die er gisteren ook was, box trainerquote:Op maandag 10 december 2018 09:55 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wachten op de trainer.quote:Op maandag 10 december 2018 09:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
staan ze te wachten, waarom?
Dan is hij te laat. Kom op Adriaan. Principes, zijn principesquote:
9.30quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe laat zou die trainer komen? Ik hoop dat hij iets te laat is. Kijken of Adriaan dan ook zegt dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden en weigert om te trainen
ze ziet er zo gek uit, lijkt wel of alles in haar hoofd en schouders is gaan zitten, ze wordt er niet mooier op iigquote:Op maandag 10 december 2018 09:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja, ze ziet er niet voor niks zo opgeblazen uit!
Die slaat die leraar straks in elkaarquote:
die staat zich heus wel op te vreten. Hoofd schudden, gapen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is hij te laat. Kom op Adriaan. Principes, zijn principes![]()
![]()
Doet onze hond ook als hij wat gefrustreerd isquote:Op maandag 10 december 2018 09:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die staat zich heus wel op te vreten. Hoofd schudden, gapen.
Het is en blijft een raar figuur.quote:Op maandag 10 december 2018 09:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Adje begrijpt niet helemaal wat evalueren inhoudt. Gerrit benoemde dat nog, maar nee, Adje hield voet bij stuk
quote:
Hoe Adje er ook bij staatquote:Op maandag 10 december 2018 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
9.30 uurquote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
Ja als hij echt een man van principes is moet hij zich er ook nu aan houdenquote:Op maandag 10 december 2018 09:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is hij te laat. Kom op Adriaan. Principes, zijn principes![]()
![]()
Potverdomme, dan staat hij nu al een half uur niets te doen. Dat kan echt nietquote:
Nog 5 kilo? Ze is nu toch goed op gewicht?quote:Op maandag 10 december 2018 09:52 schreef formule het volgende:
[..]
Ze wil 5 kilo aankomen, dus is volproppen
goeiemorgen. Doe er efkes watquote:
Maak van Schrikken maar walgen. En Joa had natuurlijk zijn gesprek met Adriaan al doorgeluld gisteravond dus die had ruim de tijd om over dit gesprekje na te denken. Ad hoc kan hij ook nooit zo goed reageren en hij heeft zo zijn spionnetjes om voorbereid te zijnquote:Op maandag 10 december 2018 09:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo gaat het inderdaad vaak. Je hoeft Tim niet te mogen, maar hij heeft wel vaak gelijk.
Ik denk echter wel dat zijn houding en manier van praten veel mensen af doen schrikken
Nou, ad hoc weet Tim zich ook wel te redden hoor. En walgen. ook dat kan ik begrijpen. Die houding maakt hem niet sympathiek. Maar het is een Musketier en daarom kan ik wel wat van hem hebbenquote:Op maandag 10 december 2018 10:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maak van Schrikken maar walgen. En Joa had natuurlijk zijn gesprek met Adriaan al doorgeluld gisteravond dus die had ruim de tijd om over dit gesprekje na te denken. Ad hoc kan hij ook nooit zo goed reageren en hij heeft zo zijn spionnetjes om voorbereid te zijn
joehoeeeeeeeeeeeeequote:
Ik heb ook al geschakeld naar de andere stream. Helaas ging het daar ook over bokstrainingquote:Op maandag 10 december 2018 10:07 schreef sjampoeh het volgende:
Dat boksen boeit me net zoveel, als een zak rijst die in china omvalt
toch reageert hij stukken minder bij onverwachte confrontaties, let maar opquote:Op maandag 10 december 2018 10:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, ad hoc weet Tim zich ook wel te redden hoor. En walgen. ook dat kan ik begrijpen. Die houding maakt hem niet sympathiek. Maar het is een Musketier en daarom kan ik wel wat van hem hebben![]()
waarom wel, heeft Niks nuttigs te doen.quote:Op maandag 10 december 2018 10:00 schreef Mylene het volgende:
Joa ligt nog op zijn nest, lui varken. Hij zal ook niet eerder wakker worden dan 11:00![]()
.
Ik ga er op lettenquote:Op maandag 10 december 2018 10:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
toch reageert hij stukken minder bij onverwachte confrontaties, let maar op
Je weet het nooit in Utopia, maar als het goed is welquote:Op maandag 10 december 2018 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
Mogguh, is er ook een vergadering vandaag ?
bandanas doet adje om hij blijft dat zeggen inplaats van bandagesquote:Op maandag 10 december 2018 10:07 schreef sjampoeh het volgende:
Dat boksen boeit me net zoveel, als een zak rijst die in china omvalt
echt hequote:Op maandag 10 december 2018 10:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
agossie
Kriss kan dr post niet versturen
brievenbus is zeiknat
of erikje ff wat wil maken
vnd je dat tof om te doen
dat is fijn
ander gaan de zinnetjes en woordjes vervagen
.. Mens praat normaal
Hij heeft vaak gejankt dat hij wakker gemaakt moest worden door bijvoorbeeld een Gerrit vanwege trainenquote:Op maandag 10 december 2018 10:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
waarom wel, heeft Niks nuttigs te doen.
Ik heb liever niet dat Gerrit traint...sssttt niemand wakker makenquote:Op maandag 10 december 2018 10:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gejankt dat hij wakker gemaakt moest worden door bijvoorbeeld een Gerrit vanwege trainen. Om 8:30
![]()
.
Ik zag Gerrit al fanatiek rondjes lopenquote:Op maandag 10 december 2018 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat Gerrit traint...sssttt niemand wakker maken
Ja en laat Joa maar lekker stinken en rotten in die yurt. Er zit totaal geen pit en regelmaat in dat jochie.quote:Op maandag 10 december 2018 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat Gerrit traint...sssttt niemand wakker maken
Die is zijn vluchtroute aan het verkennenquote:Op maandag 10 december 2018 10:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zag Gerrit al fanatiek rondjes lopen
Ja, zonder geen een keer een peuk te rokenquote:Op maandag 10 december 2018 10:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
was/is ookquote:Op maandag 10 december 2018 10:14 schreef Chea49 het volgende:
GM [ afbeelding ]
Die trainer is een echte Rotterdammer.
Nog steeds geen fatsoenlijke brievenbus maar wél allerlei luxe rotzooi.quote:Op maandag 10 december 2018 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
Wat heeft chris weer te mauwen, haar post is nat ofzo . Leg het dan droog weg ?![]()
Oh de brievenbus is niet waterdicht
Fanatiek? Gerrit? Nooit gezien.quote:Op maandag 10 december 2018 10:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
ja, toen ie in shelly's broek wilde komen. Enige moment dat ik hem fanatiek heb gezien. De lapzwans.quote:
De meeste Rotterdammertjes zitten op boksles. Betaalbare sport en je kind van de straat.quote:Op maandag 10 december 2018 10:17 schreef UtoStreamer het volgende:
Boksvereniging Wim de Haan voorgeschreven door de huisarts aan kind van 10. Die huisarts wilde zeker extra werk. En iedereen die denkt dat klappen op je hoofd krijgen geen nadelige gevolgen kan hebben, heeft er zelf waarschijnlijk al te veel gehad.
En Wim de Haan, geen familie van Gerrit de Haan ?
quote:Op maandag 10 december 2018 10:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze hadden die lui van boxing 82 moeten uitnodigen.Was lachen
Allangquote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Brandon al verteld dat de broeders Adriaans trainingsschema en zwakke punten hebben onderschept?
Ligt op ook op zijn nestquote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike ook druk?
Prima leidertje hoor.
en hebben ze op dat nivo helemaal niks aan. Zolang de basis niet goed is, heeft het geen zin om je druk te gaan maken over taktieken.quote:Op maandag 10 december 2018 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Brandon al verteld dat de broeders Adriaans trainingsschema en zwakke punten hebben onderschept?
Heb ik gemaakt,is mijn huis,ik ben de knapste,ik ben de n#1,ik wil,ik ben de leider.quote:
Of hij is al naar huis....quote:Op maandag 10 december 2018 10:27 schreef UtoStreamer het volgende:
net als met bas in uto1 zullen ze last minute wel een pro-bokser gerrit laten vervangen. kan niet anders want a3 laat niks van hem heel.
Wissel van streamquote:Op maandag 10 december 2018 10:39 schreef renevanlaaren het volgende:
wil de eerste die naar de markt gaat erick een harde knal op zijn lip geven zodat hij stopt met fluiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Franny de post-op trannyquote:Op maandag 10 december 2018 10:53 schreef renevanlaaren het volgende:
uit welke porno schuur komt franny
Kin Hollandquote:Op maandag 10 december 2018 10:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Ook al herhaling van Uto 1.quote:Op maandag 10 december 2018 10:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zwangersschaps test besteld merel en ze zegt niet voor wie het is, conclusie vast voor Brenda zegt Shelly
kim hollandquote:Op maandag 10 december 2018 10:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Dat lijkt niet. Dat is zoquote:Op maandag 10 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Lijkt wel of er een geheel nieuwe hoes om de yurt zit nu. De deur gaat nu ook gemakkelijker open en dicht zonder die lap stof die er steeds tussen zat.
IUuit de zeg maar dag tegen je sterretje schuurquote:Op maandag 10 december 2018 10:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Zit ook een nieuwe hoes omquote:Op maandag 10 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Lijkt wel of er een geheel nieuwe hoes om de yurt zit nu. De deur gaat nu ook gemakkelijker open en dicht zonder die lap stof die er steeds tussen zat.
ja de 'winterhoes'quote:Op maandag 10 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Moet eerst die bokstrainer optievenquote:
ik hou van een ander soort geweld: Als iemand een hutje of een iglo helemaal kort en klein slaat bijv. bij mensen die dat verdienen.quote:Op maandag 10 december 2018 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we nu iedere dag een uur boksen zien, ik hou niet van geweld
zit ook een nieuwe hoes omquote:Op maandag 10 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Dat vind ik in een RLS wel leuk, maar dat boksen ppff hebben we wel gehad toch ondertussenquote:Op maandag 10 december 2018 11:05 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ik hou van een ander soort geweld: Als iemand een hutje of een iglo helemaal kort en klein slaat bijv. bij mensen die dat verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |