Ja idd, dat is dan wel weer een beetje je eigen ruiten ingooienquote:Op maandag 10 december 2018 10:13 schreef J94ST het volgende:
Waarom zou zeggen dat ze nog twee dates heeft die week?
Eerlijk? Zou ik wel waarderen.quote:Op maandag 10 december 2018 10:13 schreef J94ST het volgende:
Waarom zou zeggen dat ze nog twee dates heeft die week?
Ik zou het ook willen weten én zelf zeggen ook.....quote:Op maandag 10 december 2018 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerlijk? Zou ik wel waarderen.
En ik zou ook overtuigd zijn dat ik toch de leukste ben.
Kijk, als dat na meerdere dates nog steeds zo is dat ze anderen blijft daten wordt het een patroon.
Ik zou het ook wel waarderen, maar toch.. Voelt natuurlijk wel als een soort risicospreiding van de date (en dat is ook zijn/haar goed recht).quote:Op maandag 10 december 2018 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerlijk? Zou ik wel waarderen.
En ik zou ook overtuigd zijn dat ik toch de leukste ben.
Kijk, als dat na meerdere dates nog steeds zo is dat ze anderen blijft daten wordt het een patroon.
Dat vind ik dan zonde. Die tijd had ze beter met mij kunnen doorbrengen.quote:Op maandag 10 december 2018 11:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel waarderen, maar toch.. Voelt natuurlijk wel als een soort risicospreiding van de date (en dat is ook zijn/haar goed recht).
Stel: Wat zou je ervan vinden als de persoon in kwestie dezelfde avond nog een andere date heeft (later op de avond).
Nee joh met mijquote:Op maandag 10 december 2018 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zonde. Die tijd had ze beter met mij kunnen doorbrengen.
Sowieso vind ik het altijd jammer om een date te hebben met een vaste eindtijd.
Soms probeer ik dat juist te regelen / communiceer ik wel zo.quote:Op maandag 10 december 2018 12:02 schreef Spijker83 het volgende:
Nee joh met mij![]()
Heb gelukkig zelf nog nooit een date gehad met een eindtijd, gebeurd dat nog wel eens?
Dat zou ik wel weer raar vinden. Gek gepland.quote:Op maandag 10 december 2018 11:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel waarderen, maar toch.. Voelt natuurlijk wel als een soort risicospreiding van de date (en dat is ook zijn/haar goed recht).
Stel: Wat zou je ervan vinden als de persoon in kwestie dezelfde avond nog een andere date heeft (later op de avond).
Kun je dan niet beter gewoon aangeven dat je niet het gevoel hebt dat het klikt tussen jullie beide? Ook een vorm van eerlijkheid toch. Want wat als het wel klikt, ga je dan de andere date afzeggen? Of neem je dan positief afscheid en ga je toch op de andere date?quote:Op maandag 10 december 2018 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms probeer ik dat juist te regelen / communiceer ik wel zo.
Zodat als het tegenzit / ellendig is, je een (makkelijke) reden hebt om weg te gaan, zonder gedoe.
Ik ging puur in om een date met een eindtijd. Stond los van eventuele date plannen of andere plannen erna.quote:Op maandag 10 december 2018 12:10 schreef Spijker83 het volgende:
Kun je dan niet beter gewoon aangeven dat je niet het gevoel hebt dat het klikt tussen jullie beide? Ook een vorm van eerlijkheid toch. Want wat als het wel klikt, ga je dan de andere date afzeggen? Of neem je dan positief afscheid en ga je toch op de andere date?
Ik zou me persoonlijk lullig voelen als ik er nog een date op naast heb. Dan zit je de hele tijd op de klok te kijken (voor mijn gevoel)..
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar ik ben misschien een uitzondering. Poly en ik heb totaal geen gevoel dat het een competitie is, of dat een date/relatie iemands 'territorium' is.quote:Op maandag 10 december 2018 11:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ah op die wijze.. Verkeerd begrepen (heb ik wel vaker bij vrouwenquote:Op maandag 10 december 2018 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ging puur in om een date met een eindtijd. Stond los van eventuele date plannen of andere plannen erna.
Ik zou sowieso nooit 2 dates achter elkaar plannen.
Nou ja.....als je buiten je eigen woonplaats gaat daten en je bent afhankelijk van de laatste trein dan kun je wel aangeven dat dát je eindtijd is.....quote:Op maandag 10 december 2018 16:44 schreef Pleaserr het volgende:
Daten met een eindtijd , is al ❌
Heb dat ook nog nooit meegemaakt, klinkt een beetje autistisch ofzo. Als het klikt blijf je langer en als het niet klikt kan je dat toch gewoon zeggen?
Met iemand die met eindtijd wil daten omdat hij/ zij het al te “zwaar” vindt om aan te geven dat het niet klikt en zo een gemakkelijk einde wil, wil je toch geen date, want die eigenschap zegt me al genoeg over een ( onzekere/ niet assertieve ) persoonlijkheid die je niet zoekt eigenlijk. Dus wat dat betreft is het wel een aardige voorselectie
Tuurlijk ! Logisch, maar dat is dan gewoon een eindtijd bepaald door externe factorenquote:Op maandag 10 december 2018 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja.....als je buiten je eigen woonplaats gaat daten en je bent afhankelijk van de laatste trein dan kun je wel aangeven dat dát je eindtijd is.....
Ja, ik snap ook wel wat je bedoelt hoorquote:Op maandag 10 december 2018 16:49 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Logisch, maar dat is dan gewoon een eindtijd bepaald door externe factorenen niet waar ik op doelde. En dan is dat het uiterste tijdstip tot je eventueel kan blijven , als het niet loopt zou je dan ook gewoon al een paar treinen vroeger kunnen nemen toch ?
Ja, daten met een eindtijdquote:Op maandag 10 december 2018 16:44 schreef Pleaserr het volgende:
Heb dat ook nog nooit meegemaakt, klinkt een beetje autistisch ofzo. Als het klikt blijf je langer en als het niet klikt kan je dat toch gewoon zeggen?
Met iemand die met eindtijd wil daten omdat hij/ zij het al te “zwaar” vindt om aan te geven dat het niet klikt en zo een gemakkelijk einde wil, wil je toch geen date, want die eigenschap zegt me al genoeg over een ( onzekere/ niet assertieve ) persoonlijkheid die je niet zoekt eigenlijk. Dus wat dat betreft is het wel een aardige voorselectie
Spreek dan niet bij iemand thuis af maar ga lekker de kroeg in bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2018 16:52 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, daten met een eindtijd
Zat ooit eens met een bijna date te praten over onze date, toen zei ze "ja, het is niet erg dat je hier heen komt hoor, maar het kan zijn dat ik na een half uur al wil dat je weggaat omdat ik het misschien ongemakkelijk vind" toen is het nooit meer van een date gekomen
Helemaal mee eens!quote:Vind dat een date gewoon leuk moet zijn en geen eind tijd moet hebben. Als het gezellig is merk je dat gauw genoeg en vliegen er uren voorbij, en als het ongemakkelijk is dan duren 10 minuten vaak in je gedachten 2-3 uur, naja. So Be It.
Gebeurd vaak zat, ik heb meer dates gehad bij diegene thuis dan in de stad of zo.quote:Op maandag 10 december 2018 17:00 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Spreek dan niet bij iemand thuis af maar ga lekker de kroeg in bijvoorbeeld.
Zijn er serieus mensen die op een 1e date thuis afspreken?
Ik zou dat zelf nooit doen.
Het is wel meteen heel persoonlijk natuurlijk. Goed van vertrouwen. Knap vind ik dat.quote:Op maandag 10 december 2018 17:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gebeurd vaak zat, ik heb meer dates gehad bij diegene thuis dan in de stad of zo.
Puur omdat je bij iemand thuis afspreekt wil dat niet zeggen dat er meteen wat gebeurd.
Het is 2x voor gekomen dat ik met iemand thuis afsprak en dat er meteen wat meer gebeurde, maar de rest van de dates hebben we gewoon wat gedronken, gepraat, serie/film gekeken en dat was het en later geplanned of er een vervolg kwam of niet.
Vaak zat thuis afgesproken, gaat prima.quote:Op maandag 10 december 2018 17:00 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Spreek dan niet bij iemand thuis af maar ga lekker de kroeg in bijvoorbeeld.
Zijn er serieus mensen die op een 1e date thuis afspreken?
Ik zou dat zelf nooit doen.
[..]
Helemaal mee eens!
Is het dan ook gelijk neuken?quote:Op maandag 10 december 2018 17:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vaak zat thuis afgesproken, gaat prima..
Heb het een keer gedaan omdat het een vriend van vrienden was en ik echt maar een uurtje had... gast had wel een verkeerd idee daar door gekregenquote:Op maandag 10 december 2018 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou het ook niet doen. Teveel gekkies die los rondlopen.
Dat is ook gewoon pure kak. Ben zelf nu inwonend bij m'n ouders om te sparen voor een koopwoning. Tot dat moment daar is voel je je zo "gedate-handicapped". Totaal niet chill. Al is de reward op het einde wel fijn natuurlijk om geen tienduizenden euro's aan een huurbaas over te maken door even een paar maanden geduld te hebben.quote:Op maandag 10 december 2018 17:13 schreef MisterLastName het volgende:
Ligt ook helemaal aan de personen natuurlijk.
Toen ik vorig jaar nog op een klein kamertje woonde gaf ik ook nooit mijn adresMaar dat was vooral omdat ik mij schaamde voor mijn situatie toen
Nu durf ik prima mijn adres aan een evt date te geven.
Boer zoekt vrouw datequote:Op maandag 10 december 2018 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou zelf ook liever ergens anders afspreken, beetje ongemakkelijk naast elkaar op de bank zitten.
En tv kijken op een eerste date lijkt me al helemaal niks.
Ah zo, never knew.quote:Op maandag 10 december 2018 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van Boer zoekt vrouw!
Je begon zelf over Boer zoekt vrouw ha ha!quote:
Het kan toch gewoon zijn dat je spontaan besluit om morgenmiddag een terrasje te doen, maar de ander simpelweg die avond al iets gepland heeft staan?quote:Op maandag 10 december 2018 16:44 schreef Pleaserr het volgende:
Eens. Al zijn er ook wel zat mannen die je ‘soms’ thuis uitnodigen.. filmpje of spelletje ofzo. Ik doe dat bijna nooit op een eerste date, maar als ik het doe maak ik het duidelijk dat er niets gaat gebeurenquote:Op maandag 10 december 2018 17:29 schreef Pleaserr het volgende:
Als je met een meid voor de eerste date in het openbaar wil afspreken , en zij geeft zelf aan van “ nee joh kan gewoon bij mij thuis” dan is dat normaal gesproken al bijna een verkapte voorzet dat ze wat anders wil dan wat drinken :p
Maar goed, ieder zijn manier en ervaringen , als ik meid/ dame was dan zou ik iemand iig niet meteen die gegevens geven en iemand zo in je privé leven toelaten op de eerste date
'spelletje en chill'quote:Op maandag 10 december 2018 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens. Al zijn er ook wel zat mannen die je ‘soms’ thuis uitnodigen.. filmpje of spelletje ofzo. Ik doe dat bijna nooit op een eerste date, maar als ik het doe maak ik het duidelijk dat er niets gaat gebeuren![]()
![]()
Lees een paar posts eronder door , gaat natuurlijk om kunstmatig geplande eindtijdenquote:Op maandag 10 december 2018 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het kan toch gewoon zijn dat je spontaan besluit om morgenmiddag een terrasje te doen, maar de ander simpelweg die avond al iets gepland heeft staan?
Tot nu toe 2x mee gemaakt dat vrouwen zeiden "Er gaat echt niks gebeuren"quote:Op maandag 10 december 2018 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens. Al zijn er ook wel zat mannen die je ‘soms’ thuis uitnodigen.. filmpje of spelletje ofzo. Ik doe dat bijna nooit op een eerste date, maar als ik het doe maak ik het duidelijk dat er niets gaat gebeuren![]()
![]()
Ja, dat kan ook. Hoor wel vaker van mannen dat vrouwen dat tegen hin zeggen en er dan toch voor gaan. Daarom zoveel mogelijk in het openbaar afspreken met iemandquote:Op maandag 10 december 2018 22:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Tot nu toe 2x mee gemaakt dat vrouwen zeiden "Er gaat echt niks gebeuren"
En met 1 van de 2 ging ik in bed film kijken en kreeg ik een arm om me heen en 5 minuten later knabbelde ik aan d'r oor en gingen we "iets" verder![]()
Die vond het niet erg zei ze dat er iets gebeurde, maar seks nog niet, en dat vond ik ook logisch!
Met de ander ging ik ook een film kijken, en halverwege de film zoende we wat en kreeg ik zo van HIER, HINT. Een condoom naar me toe gegooidDat was een leuke film.
Openbaar is zo saai..quote:Op maandag 10 december 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Hoor wel vaker van mannen dat vrouwen dat tegen hin zeggen en er dan toch voor gaan. Daarom zoveel mogelijk in het openbaar afspreken met iemand
Fixedquote:Op maandag 10 december 2018 22:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Openbaar is zo duur..
Niet met mij. Ligt dan echt aan de persoon waarmee je bent en niet alles draait om seks héquote:Op maandag 10 december 2018 22:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Openbaar is zo saai..
Onbeperkt swipen!!!quote:Op maandag 10 december 2018 22:43 schreef pitebuell85 het volgende:
Vraagje aan de ervaren daters hier, ik ga in januari weer beginnen met tinder maar nooit de betaalde variant gehad. Heeft dat plus en gold echt zo'n toegevoegde waarde?
Kost je wel je ELO / rating als je meer dan x aantal per dag swiped (2000 uit het hoofd).quote:
Ja, die las ik te laat.quote:Op maandag 10 december 2018 21:55 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Lees een paar posts eronder door , gaat natuurlijk om kunstmatig geplande eindtijden
Dat laatste is een misvatting. In de kern draait alles om seks.quote:Op maandag 10 december 2018 22:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet met mij. Ligt dan echt aan de persoon waarmee je bent en niet alles draait om seks hé
Zeg dit maar niet tegen aseksuele mensen.quote:Op maandag 10 december 2018 23:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is een misvatting. In de kern draait alles om seks.
Elo?quote:Op maandag 10 december 2018 23:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Kost je wel je ELO / rating als je meer dan x aantal per dag swiped (2000 uit het hoofd).
Maar je kan zien wie jou geliked heeft én deze ook meteen matchen dan.
Plus je locatie veranderen naar overal ter wereld.
Niet voor mij. Kan ik ook voor hoeren en/of zelf. Kinderen hoef je ook geen seks meer voor te hebben en ik wil niet dat het daarop is gebaseerdquote:Op maandag 10 december 2018 23:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is een misvatting. In de kern draait alles om seks.
Genoemd naar Arpad Elo,quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:37 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
..
(Geen idee trouwens waar het écht voor staat)
Haalt de spanning er wel af lijkt me. Vinden jullie het het geld waard?quote:Op maandag 10 december 2018 23:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Kost je wel je ELO / rating als je meer dan x aantal per dag swiped (2000 uit het hoofd).
Maar je kan zien wie jou geliked heeft én deze ook meteen matchen dan.
Plus je locatie veranderen naar overal ter wereld.
Als je het fijn vindt om sneller en efficiënter tot matches en potentiële dates te komen, en geen sloeber bent die zich niet een paar kopjes koffie extra per maand kan veroorloven, zal het zijn geld best waard zijn toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 07:12 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Haalt de spanning er wel af lijkt me. Vinden jullie het het geld waard?
Och ik zie het niet als taboe, het is wat het is tegenwoordig. Regelmatig dates gehad via Tinder maar nooit de behoefte gehad om er voor te betalen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 09:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Als je het fijn vindt om sneller en efficiënter tot matches en potentiële dates te komen, en geen sloeber bent die zich niet een paar kopjes koffie extra per maand kan veroorloven, zal het zijn geld best waard zijn toch?
Heb ook weleens betaald voor een site als Pepper, ik snap dat er nog altijd een soort van taboe zit op het betalen voor datingsites/apps, maar ik zag het meer als 'investering' en een manier om snel het kaf van het koren te scheiden.
Misschien wat minder van toepassing op Tinder, maar mijn ervaring was dat op zo'n site je sneller ook een betere vijver had met een leuker en serieuzer aanbod.
Als je eenmaal gaat daten, dan ben je toch vaak wel wat kwijt voor drankjes etc. Dus is zo'n 10tje (of wat het ook kost) extra in de maand dan heel boeiend?
Ik vind van niet. Erg duur voor wat je er voor krijgt. En fucking ingewikkeld om weer stop te zettenquote:Op maandag 10 december 2018 22:43 schreef pitebuell85 het volgende:
Vraagje aan de ervaren daters hier, ik ga in januari weer beginnen met tinder maar nooit de betaalde variant gehad. Heeft dat plus en gold echt zo'n toegevoegde waarde?
Tja, rationeel gezien snap ik dat welquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Je hebt met allebei pas 1 date gehad. Geef het even tijd. Miss denk je er na een tweede date met beiden anders over. Is het voor jou duidelijker. Je hoeft je niet schuldig te voelen.
Ook wel grappig dat je zo’n beeld schetst bij die 2 dames en dat ik ook precies zo’n date verwacht met beide gezien de leeftijdquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, rationeel gezien snap ik dat wel
Maar goed, ik zie wel hoe het zich ontwikkeld inderdaad. Maar het zijn ook allebei zulke verschillende dames... Dame 1 is 8 jaar jonger dan ik en dame 2 4 jaar ouder bijvoorbeeld. Zeker voor mijn leeftijd (eind 20) is dat best fors allemaal
Voorlopig heb ik met allebei dus iig leuk contact, maar het idee om er minimaal 1 af te moeten wijzen terwijl ik met allebei toch wel speciaal contact had voor een eerste date (tenminste, in mijn optiek is zoenen speciaal voor een eerste datezo diep praten sowieso) spreekt me niet bepaald aan
Nee, nog niet, maar ben ik wel van plan.quote:
Dame 2 geef ik ook zeker niet op hoor! Ik vind het heel belangrijk dat ik in een relatie me helemaal open en bloot kan geven en dat ik op date 1 dat al deed bij dame 2 is misschien nog wel fijner en belangrijker voor me dan dat ik dame 1 gezoend heb.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat je zo’n beeld schetst bij die 2 dames en dat ik ook precies zo’n date verwacht met beide gezien de leeftijd! Al zou ik date 2 niet opgeven..
Zoenen op de eerste date is geen must en ik zou benieuwd zijn hoe het zich kan ontwikkelen op een tweede date!
quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Van die types die eindeloos over hun zelf kunnen oraten en wat ze doen maar als je iets over jezelf zegt, is het van ‘ok oke’![]()
Toen ik vroeg of ze alleen over haarzelf wilde praten of dat ze ook nog geintresseerd in mij was heeft ze mij verwijderd
Ik vind het juist heerlijk als mensen over zichzelf praten. Kan echt uuuren luisteren naar wat een persoon maakt tot wat hij of zij is. Heerlijk die ongeremdheid terwijl ik zelf amper moeite hoef te doen om het gesprek gaande te houden. Van dergelijke openheid kan ik echt genieten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Van die types die eindeloos over hun zelf kunnen oraten en wat ze doen maar als je iets over jezelf zegt, is het van ‘ok oke’![]()
Toen ik vroeg of ze alleen over haarzelf wilde praten of dat ze ook nog geintresseerd in mij was heeft ze mij verwijderd
Laatste tijd nog gedate? Je bent zo stil hier.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk als mensen over zichzelf praten. Kan echt uuuren luisteren naar wat een persoon maakt tot wat hij of zij is. Heerlijk die ongeremdheid terwijl ik zelf amper moeite hoef te doen om het gesprek gaande te houden. Van dergelijke openheid kan ik echt genieten.
Ligt eraan. Als diegene helemaal losgaat over een brpaalde fascinatie maakt het niet uit. Als ik vragen moet stellen, antwoord krijgt maar geen wederintresse oid is het snel klaarquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk als mensen over zichzelf praten. Kan echt uuuren luisteren naar wat een persoon maakt tot wat hij of zij is. Heerlijk die ongeremdheid terwijl ik zelf amper moeite hoef te doen om het gesprek gaande te houden. Van dergelijke openheid kan ik echt genieten.
Vaak merk je dat al vrij snel ja, als iemand hele korte antwoorden geeft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als diegene helemaal losgaat over een brpaalde fascinatie maakt het niet uit. Als ik vragen moet stellen, antwoord krijgt maar geen wederintresse oid is het snel klaar
Bij dit meisje was het tweede het geval
Die feestdagen maken het misschien wel lastig nu........quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Feddd het volgende:
Meid waar ik mee probeer af te spreken stuurde toen straks dat het waarschijnlijk toch pas 2019 gaat worden![]()
Dus denk niet dat dat nog iets gaat worden, als ze niet eens ergens een uurtje of 2 vrij kan maken.
Zou er meteen klaar mee zijn om de reden die jij noemt. Trekken aan een dood paard, als een persoon er zo instaat is de interesse voor mij al 0quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Feddd het volgende:
Meid waar ik mee probeer af te spreken stuurde toen straks dat het waarschijnlijk toch pas 2019 gaat worden![]()
Dus denk niet dat dat nog iets gaat worden, als ze niet eens ergens een uurtje of 2 vrij kan maken.
Wat was de reden?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Feddd het volgende:
Oh, wat dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Feddd het volgende:
Geen tijd, moet veel werken voor feestdagen enzo. Maar zoals ik al zei, ik kan me niet voorstellen dat je niet even een paar uurtjes vrij kan maken.quote:
Dat soort typesquote:Op dinsdag 11 december 2018 17:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
'Enough about me. Let's talk about me.'quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
*Fixedquote:Op woensdag 12 december 2018 06:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Enough about you. Let's talk about me.'
Wel vervelend dat iemand geen ruimte maakt in een drukke december maand voor iemand die ze nog nooit ontmoet heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Geen tijd, moet veel werken voor feestdagen enzo. Maar zoals ik al zei, ik kan me niet voorstellen dat je niet even een paar uurtjes vrij kan maken.
Dus ga er nu ook niet te veel energie meer in steken.
Misschien is ze wel moe van het veel werken voor feestdagen enzo?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Geen tijd, moet veel werken voor feestdagen enzo. Maar zoals ik al zei, ik kan me niet voorstellen dat je niet even een paar uurtjes vrij kan maken.
Dus ga er nu ook niet te veel energie meer in steken.
Niet gewoon een date afdwingen als de echte alfaman die je bentquote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel vervelend dat iemand geen ruimte maakt in een drukke december maand voor iemand die ze nog nooit ontmoet heeft.
Precies, het hoeft ook echt geen hele dag te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:43 schreef Anneloos het volgende:
Iedereen heeft het druk. Dat we dan vooral de decembermaand als excuus gebruiken ah fijn, maar als je iemand echt wilt ontmoeten maak je gewoon tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |