.
. . En om het een beetje verantwoord te houden, doe ik daar dan weer wat fruit bij
. En om het een beetje verantwoord te houden, doe ik daar dan weer wat fruit bij   

.
 . 

Banaan slaapt met moeite twee keer drie kwartier tot een uur overdag.
 Banaan slaapt met moeite twee keer drie kwartier tot een uur overdag. 

Hij maakt ook heel leuk zelf contact met mensen, zo lief.
 Hij maakt ook heel leuk zelf contact met mensen, zo lief.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afgelopen dagen zijn best zwaar. De boventandjes komen door, misschien dat dat de reden is voor slechter slapen overdag en humeurigheid. Ik heb soms het idee dat hij constant roept "harder, sneller, meer" en herhaal. Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

.
 . 

Simon hoeft ook maar ergens een trap te zien en hij roept "klimmen, klimmen"
  Simon hoeft ook maar ergens een trap te zien en hij roept "klimmen, klimmen"   

maar wel super schattig van dat verstoppen
 maar wel super schattig van dat verstoppen  
  maar ja, eten = leven.
 maar ja, eten = leven.

Uh-ohquote:Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef TolstoiFan het volgende:
Herkenbaar, die trap klimmende dreumesenSimon hoeft ook maar ergens een trap te zien en hij roept "klimmen, klimmen"

PKM, hoe leer je Banaan de trap afgaan? Achterstevoren? Simon laat zich - als wij hem niet tegen houden - gewoon op zijn buik naar beneden glijden...… niet echt veilig nog
Verstoppertje spelen met Simon, hij verstopt zich op zin vaste plek achter het gordijn, voetjes zichtbaar vanonder het gordijn.
Ik speel het spelletje mee en ga overal zoeken.
"Zit Simon achter de bank? Nee"
Simon vanachter het gordijn: "bank"
"Zit Simon onder de tafel? Nee"
Simon: "tafel"
"Zit Simon achter de kast? Nee"
Simon: "kast"
"Zit Simon naast de box? nee"
Simon: "Box"
"Ojee, Simon is weg, helemaal weg"
Simon, nog steeds vanachter het gordijn: "Weg"
"Maar dan kan mama wel alleen met de blokjes spelen"
Simon komt vanachter het gordijn aangerend. Ik roep "Daar ben je! Waar was je??"
Zegt Simon "Kwijt"

We lezen regelmatig "Mama kwijt"

. En Banaan die tegen de lichtjes mept
 . En Banaan die tegen de lichtjes mept   . Kinderen die zo lekker eten
 . Kinderen die zo lekker eten   .
 .  .
 .  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

Zo hyper kan C ook worden van dat soort dingen
 Zo hyper kan C ook worden van dat soort dingen  Lastig dat de schoonfamilie niet echt meewerkt met kerst, vooral door de slaapproblematiek van Banaan, heb je ze dat uitgelegd of wordt daar dan ook lomp op gereageerd?
 Lastig dat de schoonfamilie niet echt meewerkt met kerst, vooral door de slaapproblematiek van Banaan, heb je ze dat uitgelegd of wordt daar dan ook lomp op gereageerd?  , ik prijs mezelf gelukkig dat bij onze beide ouders hele kinderslaapkamers zijn ingericht en dat we C op bed kunnen leggen. Enige wat ik spannend vind is haar er ‘s avonds weer uit halen en mee naar huis nemen, of ze dan thuis wel weer gaat slapen.
 , ik prijs mezelf gelukkig dat bij onze beide ouders hele kinderslaapkamers zijn ingericht en dat we C op bed kunnen leggen. Enige wat ik spannend vind is haar er ‘s avonds weer uit halen en mee naar huis nemen, of ze dan thuis wel weer gaat slapen.  

voor je kloof, dat is echt pijnlijk. Ik weet nog van eerste 3 à 4 maanden dat ik ook een megakloof had, dat ik met het voeden echt mijn tanden op elkaar moest zetten als Simon aanhapte en ik vaak met tranen in mijn ogen zat te voeden van de pijn. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe hels dat is
  voor je kloof, dat is echt pijnlijk. Ik weet nog van eerste 3 à 4 maanden dat ik ook een megakloof had, dat ik met het voeden echt mijn tanden op elkaar moest zetten als Simon aanhapte en ik vaak met tranen in mijn ogen zat te voeden van de pijn. Ik kan me dus helemaal voorstellen hoe hels dat is   Ik hoop dat ie snel geneest
  Ik hoop dat ie snel geneest   
  Iets met beste stuurlui staan aan wal, gelukkig kom je voor Banaan op. Lastig hè met die slaapproblemen, en het onbegrip en "makkelijk" advies van dan maar even slaaptijden wat opschuiven. Ik hoop dat jullie een goede oplossing vinden en dat het toch ook nog leuk wordt!
  Iets met beste stuurlui staan aan wal, gelukkig kom je voor Banaan op. Lastig hè met die slaapproblemen, en het onbegrip en "makkelijk" advies van dan maar even slaaptijden wat opschuiven. Ik hoop dat jullie een goede oplossing vinden en dat het toch ook nog leuk wordt! 

En ik blijf het zo knap vinden hoe veel woorden Simon al kent!
 En ik blijf het zo knap vinden hoe veel woorden Simon al kent! 
 's avonds is er nog wel wat rek (ze leeft op in de drukte en chaos), maar 's middags komen we dus wanneer we komen. Gelukkig vindt iedereen dat goed (genoeg), maar anders had ik het net zo goed gedaan
  's avonds is er nog wel wat rek (ze leeft op in de drukte en chaos), maar 's middags komen we dus wanneer we komen. Gelukkig vindt iedereen dat goed (genoeg), maar anders had ik het net zo goed gedaan   Een beetje flexibel, prima, maar jij zit niet een week met een compleet in de war-schema voor een avond waarop je niet kunt genieten omdat je kind humeurig/moe is.
 Een beetje flexibel, prima, maar jij zit niet een week met een compleet in de war-schema voor een avond waarop je niet kunt genieten omdat je kind humeurig/moe is.   

voor de kloof.
 voor de kloof.  . Ach, moet ook gebeuren.
 . Ach, moet ook gebeuren. 

en wat een inflexibele familie.
 en wat een inflexibele familie. " attitude zeg maar.
" attitude zeg maar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |