SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afgelopen dagen zijn best zwaar. De boventandjes komen door, misschien dat dat de reden is voor slechter slapen overdag en humeurigheid. Ik heb soms het idee dat hij constant roept "harder, sneller, meer" en herhaal.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Uh-ohquote:Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef TolstoiFan het volgende:
Herkenbaar, die trap klimmende dreumesenSimon hoeft ook maar ergens een trap te zien en hij roept "klimmen, klimmen"
![]()
PKM, hoe leer je Banaan de trap afgaan? Achterstevoren? Simon laat zich - als wij hem niet tegen houden - gewoon op zijn buik naar beneden glijden...… niet echt veilig nog![]()
Verstoppertje spelen met Simon, hij verstopt zich op zin vaste plek achter het gordijn, voetjes zichtbaar vanonder het gordijn.
Ik speel het spelletje mee en ga overal zoeken.
"Zit Simon achter de bank? Nee"
Simon vanachter het gordijn: "bank"
"Zit Simon onder de tafel? Nee"
Simon: "tafel"
"Zit Simon achter de kast? Nee"
Simon: "kast"
"Zit Simon naast de box? nee"
Simon: "Box"
"Ojee, Simon is weg, helemaal weg"
Simon, nog steeds vanachter het gordijn: "Weg"
"Maar dan kan mama wel alleen met de blokjes spelen"
Simon komt vanachter het gordijn aangerend. Ik roep "Daar ben je! Waar was je??"
Zegt Simon "Kwijt"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We lezen regelmatig "Mama kwijt"![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |