Nou dat gaan we dan wel een keertje zien dan hea. Eerst cubes uitproberenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Je gaat er zoooo blij van worden
Van die cubes in ieder geval. Of je van mijn subliminatie blij wordt... dat valt nog te bezien
Heel fijn!! Zolang ze maar dun zijn en dus niet extra ruimte in beslag nemen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar denken dat dit onder TRV-ers gesneden koek wasGaat dus om dit soort "must-haves"
https://www.sunflake.nl/p(...)OEAQYASABEgLRsvD_BwE
[ afbeelding ]
Goeie plottwistquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef Cat wel de schulddie zit mij subliminaal te beïnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens
Oeh zou het?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie plottwist
Enne, bloeit er iets op?![]()
Als jij ook gaat slapenquote:
Hou me ook even op de hoogtequote:
quote:
Dit klinkt als op de vraag ontwijkend gedragquote:
Is handig. Ik doe het ook altijd zoquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik heb een set packing cubes(gekocht bij Amazon, waar ze een stuk goedkoper zijn). De volgende vakantie wordt de eerste keer dat ik ze gebruik. Mijn idee: ik rol alle kleding op om zoveel mogelijk ruimte te besparen. De cubes lijken me zeer handig om alles in -soort van- categorieen in te pakken en wat ik op de vakantiebestemming nodig heb, weet ik dan zó te vinden.
Ik heb geen idee of het werkelijk handig gaat zijn, maar we gaan er vast achter komen...
Wacht wat?quote:If you're really organized, you can save your travel list so that the next time you go on a trip, you don't have to start over, but we've never gotten to that point yet.
Ja ik ga weer echt net zo los als in het beginquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik dacht dat dit topic door TS gestart is om serieus te vragen naar ervaringen met packing cubes? (zo leek het althans...). Het lijkt inmiddels een soort van rant fest te worden... maar ach, gelukkig beginnen de scholen binnenkort weer en wordt de verveling op de zolderkamer ook weer wat minder (hopelijk).
Zoiets zei je al jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:50 schreef SeLang het volgende:
Als het om structuur gaat: Ik heb een paklijst in excel waarin ik aanvink wat er mee gaat. Excel rekent dan gelijk het gewicht van mijn tas uit,
Teveel werkquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets zei je al jaIn ben eigenlijk best wel bar benieuwd naar dit. Kun je dat bestand eens delen? (geanonimiseerd / alleen dummy data of zo)
Ik weeg elk item afzonderlijk op de keukenweegschaal en tel dat opquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een kofferweger besteld, komt morgen.
Ja lekker overzichtelijk in je koffer, je weet wat waar zit en het is ook handiger uit en inpakken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:25 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden van die packing cubes gekocht (of eigenlijk gekregen voor mijn verjaardag omdat ik weer eens niks wist en het eens wilde proberen), ik zou nu niet anders meer willen. De extra ruimte haal je er volgens mij uit doordat je in een cube spullen kan proppen wat je in je hele koffer of tas toch een stuk minder kan en de extra ruimte en gewicht die die cubes innemen is echt verwaarloosbaar, tenminste als je een goed merk als Osprey of Eagle Creek hebt. Zeker die double sided cubes vind ik geweldig, in de ene kant gaan je schone spullen (ik heb hier alleen kleintjes van dus ondergoed en sokken) en in de andere kant stop je je gebruikte.
Ik doe niet eens letterlijk vinkvakjes maar vul het aantal in. Meestal is dat 1 (tent, rugzak, etc) maar als het om paren sokken gaat, contactlenzen of reservebatterijen dat is dat een groter getal. En als ik iets niet meeneem vul ik bij aantal 0 in of gewoon niets (wordt ook geteld als nul).quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon even kijken hoe ik dat met die vinkvakjes doe in Excel. Maar dat is meer een DIG vraag dan voor hier.
Heel veel zin in mijn volgende reisje iig. Inmiddels binnen een week na nu
Ik ga er niet vanuit dat je Malta vervroegd hebt, dus wat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon even kijken hoe ik dat met die vinkvakjes doe in Excel. Maar dat is meer een DIG vraag dan voor hier.
Nou dat klinkt als iets waar ik wel iets veel fatsoenlijkers van kan makenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik doe niet eens letterlijk vinkvakjes maar vul het aantal in. Meestal is dat 1 (tent, rugzak, etc) maar als het om paren sokken gaat, contactlenzen of reservebatterijen dat is dat een groter getal. En als ik iets niet meeneem vul ik bij aantal 0 in of gewoon niets (wordt ook geteld als nul).
Dus in principe gewoon 4 kolommen:
Item; gewicht per stuk; aantal; Totaal (gewicht pers stuk * aantal)
En dan alles optellen.
Als je dat vergeten bent laat ik het graag een verrassingquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je Malta vervroegd hebt, dus wat dan?
Daarna lees ik graag je packing cubes review.
Je hebt een surprise me geboekt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat vergeten bent laat ik het graag een verrassing
Niet mens ik heb je toch verteld dat ik een paar dagjes naar Nice en Monaco gaquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een surprise me geboekt?
Ohhh zakjequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile was kan wmb gewoon bij elkaar in een zakje
Dat is net als Netflix die een show maakt over een of andere Japanse opruimexpert.quote:Op zondag 9 december 2018 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet voor de gein eens zoeken op Rick Steves of Sarah Murdoch. Die staan gewoon uren aan een stuk, voor een volle zaal (!!) te oreren over hoe je een tas moet inpakkenIk vind dit grenzen aan zorgwekkend
Ook zo'n onzin ja, dat mens schijnt er nog schatrijk van te worden ookquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is net als Netflix die een show maakt over een of andere Japanse opruimexpert.
Ikea verkoopt ze ook, de prijs valt mee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ohhh zakjeOok een verkapte TVP hier. Ook al een paar keer voorbij zien komen op het internet. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Heb tegenwoordig al wel al mijn kabeltjes en opladers in 1 handig tasje, packing cubes lijken me ook handig, maar ik vind ze best prijzig.
Goeie tip! Thanks!quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ikea verkoopt ze ook, de prijs valt mee.
Wel eerlijk zeggen als ze bevallen he?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou en daar ga ik dus die cubes meenemen. En dan alles ervaren hoe geweldig het allemaal is en shit.
ja jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wel eerlijk zeggen als ze bevallen he?![]()
![]()
En als ze niet bevallen, dan ook natuurlijk
Marie Kondo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zo'n onzin ja, dat mens schijnt er nog schatrijk van te worden ook
Rol jij je onderbroekje op?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Marie Kondo.
Je kan zeggen wat je wil maar als je haar methode toepast is wel je hele huis georganized.
Als het geen joy sparked moet je het wegdoen.
Ah, mocht je dan toch een hoekje overhouden: mesh zakjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
Dus je moet cubes kopen die van hetzelfde merk zijn als je kofferquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
En me nog drie minuten laten wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En me nog drie minuten laten wachtenJe hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Binnenkort samen rondjequote:Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doen
Late reactie, maar je kunt zo'n lijstje eventueel ook online maken op https://lighterpack.com als je niet met Excel aan de slag wilt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |