abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183649295
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
Goede nipt *O* *O* *O*
*O*
pi_183649303
Fijn douche eend! *O* :D


Klaagmodus even aan:
Ik heb zķ’n enorme pijn in mijn buik steeds, helemaal rechts bovenin, waar m’n buik net begint. Heb het idee dat het een verrekte spier is ofzo, begon als verzuring aan het einde van een lange dag, maar nu is het 24/7 :'( alles doet pijn, ademen, zitten, liggen, draaien en ben het nu na een paar weken echt zo zat :@ VK kon er ook niet veel van maken, enige wat ik kon doen is paracetamol nemen als ik ga slapen, gelukkig heb ik wel het idee dat dat een beetje helpt, maar de pijn is er overdag niet minder om helaas. Laatste twee uren van m’n werkdagen trek ik ook gewoon bijna niet meer door de pijn in m’n buik (en rug, maar da’s weer een ander verhaal :') ) Zit er fysiek echt een beetje doorheen, en die twee weken werken tot m’n verlof voelen echt nog als een eeuwigheid :@ kon zondag ook alleen nog maar huilen, alles is stom }:|

/einde klaagmodus
pi_183649312
Wat fijn! *O*

Edit:
@Krijgerrtje: dat is ook gewoon merde en stom.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_183649557
Yeeees goede nipt voor DE! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183649723
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Fijn douche eend! *O* :D


Klaagmodus even aan:
Ik heb zķ’n enorme pijn in mijn buik steeds, helemaal rechts bovenin, waar m’n buik net begint. Heb het idee dat het een verrekte spier is ofzo, begon als verzuring aan het einde van een lange dag, maar nu is het 24/7 :'( alles doet pijn, ademen, zitten, liggen, draaien en ben het nu na een paar weken echt zo zat :@ VK kon er ook niet veel van maken, enige wat ik kon doen is paracetamol nemen als ik ga slapen, gelukkig heb ik wel het idee dat dat een beetje helpt, maar de pijn is er overdag niet minder om helaas. Laatste twee uren van m’n werkdagen trek ik ook gewoon bijna niet meer door de pijn in m’n buik (en rug, maar da’s weer een ander verhaal :') ) Zit er fysiek echt een beetje doorheen, en die twee weken werken tot m’n verlof voelen echt nog als een eeuwigheid :@ kon zondag ook alleen nog maar huilen, alles is stom }:|

/einde klaagmodus
Ik hoop t niet voor je, maar: zou t je galblaas kunnen zijn?
Kwak
  maandag 10 december 2018 @ 21:25:11 #31
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183650137
*O* DE wat fijn!!

Athena, het is natuurlijk ook niet niks, ontdekken dat je zwanger bent terwijl dat niet "gepland" is. En dan afkicken van nicotine (goed dat je gestopt bent ^O^ ) er nog bij op.. Zal vast allemaal overweldigend zijn. Neem de tijd om alles rustig te laten bezinken :*

Krijgertje :* geheel terechte klacht, zo te horen. Kun je eventueel eerder met verlof, als je het niet meer trekt?

Mijn concentratie op het werk is helemaal verdwenen, terwijl ik het sinds tijden eindelijk weer eens druk heb. Maar ik heb gewoon zo'n zin om te coconnen en nestelen.. O+ Nog maar 2 weken werken tot ik anderhalve week vrij ben rond kerst. Kijk er echt naar uit!
  maandag 10 december 2018 @ 21:36:14 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183650440
DE *O*

Krijgertje, dat klinkt heel naar -O- is rust nemen misschien een optie? Klinkt misschien raar, maar werken als je zoveel last hebt is ook niet fijn natuurlijk. Dat zou ik proberen maar misschien ben ik een softie op dat gebied :+ misschien helpt het wel :+
pi_183650663
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik hoop t niet voor je, maar: zou t je galblaas kunnen zijn?
Hmm, geen idee, zal eens googelen. Het voelt wel als een echt oppervlakkige pijn en niet iets van diep van binnen ofzo (gelukkig) dus de opties die VK opperde (evt darmen of ribben) zijn het volgens mij ook niet.

En eerder stoppen met werken kan eventueel altijd, maar het zijn nog maar 2 weekjes of 7 werkdagen dus dat voelt ook zo stom :') Ben ook gewoon te koppig :@
  maandag 10 december 2018 @ 21:50:17 #34
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183650806
Mellow,
Vind het zo grappig om te lezen hoe nuchter jouw relatie met vriend overkomt. Volgens mij zijn jullie echt een leuk stel. Laidback
En het kan heel goed zijn dat jullie zometeen nergens anders meer over kunnen praten zo gauw hij zn kindje voor het eerst heeft gezien. Wanneer heb jij je eerste echo?

Chips, nu ben ik kwijt welke zuster in opleiding zwanger was, maar ha! Ik moest een beetje lachen om je intro.
Knap dat je gestopt bent met roken. Schoonzus ook en houdt het nu al 24 weken vol (ook zwanger). Zij gedroeg zich best als een kenau af en toe, maar hormonen en afkicken zijn echt een b*tch.
Waarom ga je trouwens eerst naar een huisarts en niet gelijk naar een verloskundige?
Je huisarts kan je echt niet vertellen hoe lang je zwanger bent. De enige manier is het maken van een echo en dat gebeurt daar niet (lijkt mij).
Fijne zwangerschap gewenst en natuurlijk gefeliciteerd!

En el,
Wauw. Zo’n voorschot lijkt mij zo relaxed. Ik zou absoluut niet willen denken aan het einde van Mn ouders en zij hebben ook absoluut niet zulke financiële middelen, maar woeha. Dat idee lijkt mij zo relaxed he.
Komt waarschijnlijk omdat ik altijd denk dat ‘rijke’ mensen minder zorgen hebben. Haux natuurlijk, maar als je zelf altijd goed op je geld moet letten dan vergelijk je jezelf denk ik vaker met anderen.

Over vergelijken gesproken.
Op Mn werk zijn nu 5 zwangeren waarvan nog 3 rondom mij zijn uitgerekend. Zo bizar om de verschillen qua lichaam te zien.
Ik val af in Mn gezicht en bol langzaam op. Vooral Mn borsten zijn volumineus gegroeid.
Mn baas is echt kiiiiilo’s aangekomen. Ze is met haar 20 weken van maat 38 naar 42 gegaan. Ze vind het absoluut niet leuk, maar jeez.. ze is zo’n moeilijk mens dus ik heb echt moeite om medelijden te voelen.
Directe Collega ziet er prachtig uit en dankzij haar kan ik lekker bijhouden hoe groot mijn buik ongeveer is (we schelen 5 dagen. Zij is slank en ik vol dus bij mij ga je het pas bij 5 maanden zien). bij weer een andere parttimer zie je amper dat ze zwanger is terwijl ook zij al 16 weken is. Zo leuk om al die verschillen te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder hoop geen leven.
  maandag 10 december 2018 @ 22:04:34 #35
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183651141
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:50 schreef Sisu het volgende:
Mellow,
Vind het zo grappig om te lezen hoe nuchter jouw relatie met vriend overkomt. Volgens mij zijn jullie echt een leuk stel. Laidback
En het kan heel goed zijn dat jullie zometeen nergens anders meer over kunnen praten zo gauw hij zn kindje voor het eerst heeft gezien. Wanneer heb jij je eerste echo?

Chips, nu ben ik kwijt welke zuster in opleiding zwanger was, maar ha! Ik moest een beetje lachen om je intro.
Knap dat je gestopt bent met roken. Schoonzus ook en houdt het nu al 24 weken vol (ook zwanger). Zij gedroeg zich best als een kenau af en toe, maar hormonen en afkicken zijn echt een b*tch.
Waarom ga je trouwens eerst naar een huisarts en niet gelijk naar een verloskundige?
Je huisarts kan je echt niet vertellen hoe lang je zwanger bent. De enige manier is het maken van een echo en dat gebeurt daar niet (lijkt mij).
Fijne zwangerschap gewenst en natuurlijk gefeliciteerd!

En el,
Wauw. Zo’n voorschot lijkt mij zo relaxed. Ik zou absoluut niet willen denken aan het einde van Mn ouders en zij hebben ook absoluut niet zulke financiële middelen, maar woeha. Dat idee lijkt mij zo relaxed he.
Komt waarschijnlijk omdat ik altijd denk dat ‘rijke’ mensen minder zorgen hebben. Haux natuurlijk, maar als je zelf altijd goed op je geld moet letten dan vergelijk je jezelf denk ik vaker met anderen.

Over vergelijken gesproken.
Op Mn werk zijn nu 5 zwangeren waarvan nog 3 rondom mij zijn uitgerekend. Zo bizar om de verschillen qua lichaam te zien.
Ik val af in Mn gezicht en bol langzaam op. Vooral Mn borsten zijn volumineus gegroeid.
Mn baas is echt kiiiiilo’s aangekomen. Ze is met haar 20 weken van maat 38 naar 42 gegaan. Ze vind het absoluut niet leuk, maar jeez.. ze is zo’n moeilijk mens dus ik heb echt moeite om medelijden te voelen.
Directe Collega ziet er prachtig uit en dankzij haar kan ik lekker bijhouden hoe groot mijn buik ongeveer is (we schelen 5 dagen. Zij is slank en ik vol dus bij mij ga je het pas bij 5 maanden zien). bij weer een andere parttimer zie je amper dat ze zwanger is terwijl ook zij al 16 weken is. Zo leuk om al die verschillen te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je zo voelt na een dag werken... Dan denk ik echt dat je een stap te ver gaat. Je moet wel een beetje op jezelf letten... Ik zou met m'n werkgever gaan praten, misschien kun je halve dagen werken tot de vakantie en na de vakantie kijken hoe het dan gaat? Straks krijg je nog een burnout ofzo en dan ben je verder van huis. Ik heb zelf veel meer last van kwaaltjes als ik moe ben (vooral misselijk/overgeven) maar het kost juist daardoor nog meer energie, en dat wordt dan een soort vicieuze cirkel. Ik zou hier eigenlijk al een streep trekken, maar once again, I might be a softie.

Overigens word ik alleen dik rond m'n buik, maar ik heb van mezelf al overgewicht dus het voelt echt als een bierbuik }:| :') maar nog steeds niet aangekomen, dus het is echt door de zwangerschap.
pi_183651253
Niet veel verder dan je het nu laat gaan, Sisu! Kies voor jezelf en je kindje en bespreek dit met je vk. En ik weet ook dat het nog maar anderhalve week is tot de kerstvakantie en dat je denkt dat je dan rust krijgt, maar we weten ook dat dat niet waar is. Je hoeft niet te kijken naar wat een ander wel of niet nog kan, het gaat hier om jou!

Het klinkt ontzettend naar, krijgertje! Nog twee weken tot je verlof? :*
  maandag 10 december 2018 @ 22:11:54 #37
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_183651285
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:50 schreef Sisu het volgende:
Mellow,
Vind het zo grappig om te lezen hoe nuchter jouw relatie met vriend overkomt. Volgens mij zijn jullie echt een leuk stel. Laidback
En het kan heel goed zijn dat jullie zometeen nergens anders meer over kunnen praten zo gauw hij zn kindje voor het eerst heeft gezien. Wanneer heb jij je eerste echo?

Haha, laidback... ik weet niet hoor. Misschien dat we met bepaalde dingen makkelijker zijn dan anderen, maar we hebben t af en toe echt wel zwaar met elkaars overgevoeligheid :D (ojee ons arme kind) Maar desondanks allebei wel echt t gevoel dat we 'elkaar gevonden hebben'. Best jut&jul zijn we ook wel :')

3 januari de eerste echo, maar dan is m'n man er alweer vandoor :'(
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 10 december 2018 @ 22:27:36 #38
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_183651611
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 13:45 schreef Athenais het volgende:
Dank jullie allemaal! Ik heb net op pampers of zo zitten kijken, in theorie zou het een begin augustus kotertje moeten worden.

Hier weten mijn ouders het al wel, de zijne nog niet en dat heeft zo zijn redenen. Vriend heeft een eh... MOEDER. Met een zware controledwang en ander vrij vervelend gedrag. Onlangs was er drama dat vriend de was niet meer thuis doet en hij heeft het toch te druk om zelf te doen, blablabla. Ja, Truus, hoor es: ik heb een wasmachine en ik ben degene die het ondergoed van je zoon opvouwt. Wat hij overigens ook prima zelf kan maar taakverdeling.

Eerlijk gezegd ben ik ook vreselijk aan het twijfelen of we dit nu wel moeten doen. Natuurlijk wisten we dat we met stom gedrag wel eens resultaat konden krijgen maar zo snel al... Ik rookte tot gisteren ook nog als een ketter, dus ik ben en hormonaal aan het janken en aan het afkicken van nicotine. En alles is ook stom.

Ik weet niet waar die roze wolk is, maar ik wil hem best wel graag terug.
Ik snap je situatie goed hoor, ik zat in de zomer in n vergelijkbare. Uiteindelijk besloten er voor te gaan, helemaal in de wolken en toen ging t mis. Sindsdien is de kinderwens bij ons beiden enorm, al was deze zwangerschap ook niet echt gepland maar meer iets dat we hebben laten gebeuren.
Het gevoel dat ik na de miskraam had was echt alsof er n deel van mezelf miste, een leegte die eigenlijk tot nu toe niet helemaal is weggegaan (wel veel minder nu). Nooit verwacht dat dat zo'n enorme invloed op me hebben. Ik heb geen idee of je aan abortus denkt hoor, maar ik ben zo zo zo ontzettend blij dat ik dat destijds niet heb gedaan (ik heb de kliniek wel aan de lijn gehad).

Als je die roze wolk had komt hij vast weer terug!
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 10 december 2018 @ 22:47:00 #39
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_183651950
En sisu, doe je gevoel nooit teniet! Ik ken dat wel, dat je tegen jezelf zegt dat je je aanstelt, maar dat is echt niet de manier om met jezelf om te gaan. Hoe lang je dan door moet gaan weet ik niet want ik snap je dilemma ook, maar probeer aan te voelen wanneer je op je grens zit.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_183652237
Athena Welkom! Dat is even schrikken kan ik me voorstellen, neem goed de tijd om het te laten landen. De eerste weken zijn vaak sowieso niet echt roze wolkerig.

Dames! Jeuk! Ik heb zo’n vreselijke jeuk over heel mijn lijf! Mijn hoofdhuid, armen, benen, rug, buik en borsten! Aaaahgr. Zijn er tips?! Ik probeer al minder en kouder te douchen maar vooral in bed is het erg lijkt wel. :')
♥ J & S
pi_183652331
quote:
0s.gif

Chips, nu ben ik kwijt welke zuster in opleiding zwanger was, maar ha! Ik moest een beetje lachen om je intro.
Knap dat je gestopt bent met roken. Schoonzus ook en houdt het nu al 24 weken vol (ook zwanger). Zij gedroeg zich best als een kenau af en toe, maar hormonen en afkicken zijn echt een b*tch.
Waarom ga je trouwens eerst naar een huisarts en niet gelijk naar een verloskundige?
Je huisarts kan je echt niet vertellen hoe lang je zwanger bent. De enige manier is het maken van een echo en dat gebeurt daar niet (lijkt mij).
Fijne zwangerschap gewenst en natuurlijk gefeliciteerd!

Geen zuster in opleiding hoor, ik zit meer in de geest van mensen te wroeten. ;)

De reden dat ik eerst naar de huisarts wil is omdat hier de huisarts blijkbaar wel de opvolging mag doen, ik geen idee wie wat waar en waarom zit (nieuwe stad en mijn integratie is aardig mislukt :') ), de huisarts wel de extra bevestiging kan geven dat het raak is en ik vanuit hun wel alle info kan krijgen die ik nodig heb. Plus: ik had toch al een huisarts nodig.

De huisarts waar ik nu naar toe ga werkt via een forfaitair systeem, waardoor het net zo werkt (werkte?) als in Nederland: naar de huisarts en geen gezeur met betalen, dat via een briefje in een postbus van de verzekering weer terugkrijgen wat meestal zo'n tachtig jaar duurt en die postbussen zitten nooit in de buurt en meer van dat gezeur.

Het probleem wat ik nu heb is dat de realiteit (of doemdenken, hoe je het maar net bekijkt) nu heel hard binnenkomt vallen na eerst verbijsterd naar die test te hebben gestaard. Het is nu helemaal niet ideaal, ik heb nooit een grootse kinderwens gehad (ik ging er eigenlijk altijd van uit dat ik er nooit aan zou beginnen, tot ik huidige vriend leerde kennen) en dan nog een aantal factoren waardoor alles in mij nu heel hard 'NEE' brult. Tegelijkertijd weet ik dat ik uiterst hormonaal reageer en vriend op een roze dromerige wolk zit.

Sowieso morgen maar eerst de huisarts ontmoeten, bespreken en iets van grip op de situatie krijgen.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_183655664
Sisu, ik heb ook (al) veel last van mijn bekken dit keer, ik heb het besproken met de vroedvrouw en zij gaf aan dat ik fysiotherapie volgens röst-methode kan volgen of een osteopaat. Van beide heeft ze goede resultaten gezien bij haar zwangeren. Beide geven goede tips en oefeningen om de spieren rond het bekken te versterken zodat je banden niet alles hoeven te dragen. Als de banden teveel gaan uitrekken (teveel overbelast worden), wordt het lastiger om ze weer terug te laten veren na de bevalling (ze worden dan echt slapper). Dus het is best belangrijk dat je met je bekken voorzichtig aan doet/gaat doen. Je moet nog langer mee! :*

Verder laat ik van de week ook voor de zekerheid bloed prikken om te zien of er nog tekorten zijn, want van D3 of B12 tekort bijvoorbeeld kun je je ook hartstikke rottig voelen (moe, depri, hoofdpijn etc). Evenals van een schildklier die niet optimaal werkt. Ik heb zelf niet het idee dat ik echt tekorten kom, maar in het begin van de zwangerschap had ik echt beduidend meer kwaaltjes dan vorige keren (moe, misselijk), dus vandaar toch even checken. Inmiddels voel ik me best weer vitaal ;) maar mijn bekken geeft ook echt een halt aan. Al met al laat ik dus een paar stofjes prikken om te zien of ik nog wat extra's kan gebruiken om mijn lichaam te ondersteunen. Misschien kun je dat ook bij de vroedvrouw/vk bespreken?
pi_183655685
Klap, met vlagen heb ik ook van die jeuk! Poeh.. Geen idee wat eraan te doen. Ik smeer mn buik inmiddels wel lekker in met mamaverwenolie, en dat lijkt een soort te helpen, ik heb in ieder geval het idee dat het daarna minder jeukt. Maar ik heb het wel echt in vlagen, dus sowieso niet constant.
Misschien heeft je vroedvrouw/vk tips?!

Athenais, neem je tijd, je hebt nog een heleboel weken om te wennen en alles te laten bezinken. :* Het is best heftig wat er opeens allemaal gebeurd, lichamelijk en geestelijk. Die hormonen ook ja. ;)
pi_183659215
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 22:27 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Ik snap je situatie goed hoor, ik zat in de zomer in n vergelijkbare. Uiteindelijk besloten er voor te gaan, helemaal in de wolken en toen ging t mis. Sindsdien is de kinderwens bij ons beiden enorm, al was deze zwangerschap ook niet echt gepland maar meer iets dat we hebben laten gebeuren.
Het gevoel dat ik na de miskraam had was echt alsof er n deel van mezelf miste, een leegte die eigenlijk tot nu toe niet helemaal is weggegaan (wel veel minder nu). Nooit verwacht dat dat zo'n enorme invloed op me hebben. Ik heb geen idee of je aan abortus denkt hoor, maar ik ben zo zo zo ontzettend blij dat ik dat destijds niet heb gedaan (ik heb de kliniek wel aan de lijn gehad).

Als je die roze wolk had komt hij vast weer terug!
Deze reactie helpt enorm (alle trouwens!). We overwegen abortus wel. Is Blip ongewenst? Nee, dat niet. Maar is het nu het beste voor Blip? Daar twijfelen we enorm aan omdat er zo veel speelt wat niet echt/echt niet in het voordeel is. Het is niet de stabiele basis die we voor ogen hadden en het is niet het aller-, allerbeste, wat wel altijd een vereiste aan mijn kant is geweest. Liefde zal vast veel goed maken, maar zo'n koter moet ook eten.

Natuurlijk, en die begrijp ik ook, 'dan hadden jullie niet zo stom moeten zijn.' Klopt ook, maar daar moet Blip niet vervolgens de lul van worden. Misschien was het gemakkelijker geweest als ik een soort oermoedergevoel van nature had, maar dat heb ik niet.

Het is nog veel praten en afwegen.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  dinsdag 11 december 2018 @ 12:51:42 #45
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_183659368
Wij hebben n huis! Na meer dan 8 jaar reizen, zwerven, in voertuigen of aftandse tuinhuisjes wonen, op banken slapen, kamertjes bij vrienden huren, en bij m'n moeder crashen kan ik eindelijk m'n toilettas uitpakken :D

Maar t bekangrijkste: ik heb ik nu n plekje om te baren! *O*


poe hee, een rijtjeshuis, een baby, de labrador hebben we ook al n tijdje..... zometeen maar eens de stad in om de letters LOVE HOME te kopen voor in de nieuwe vensterbank :')
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_183659506
Succes met jullie keuze Athanais. Is natuurlijk heftig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd mellow met jullie nieuwe woning! O+ Wanneer ga je over? Of ben je al over? :D


Ik werk vandaag vanuit huis en doe lekker rustig aan, drie uurtjes gewerkt en daarna een paar uur in bed gelegen, dus het is vandaag alweer een stukje rooskleuriger O+
pi_183665121
Ah, Mellow, dat is fijn! Een eigen thuis!

Morgen krijg ik de bloeduitslag van de huisarts terug, adhv hCG kunnen ze wel al een inschatting doen hoe ver ik nou ben. Dus toch, ik wist wel dat ik zoiets van mijn opleiding had meegekregen.
Ze heeft me ook vrolijk toe gelachen (uitgelachen) toen ik vertelde wat vriend en ik qua werk/studie doen. :')

Wat ik trouwens niet wist, en wel had kunnen weten, is dat ik iedereen en alles ontzettend vind stinken en daar ook goed misselijk van word. Echt, ik ben geneigd om met een fles Dettol de deur uit te gaan en het over mensen te gooien. "Je meurt. JE MEURT. DOE ER WAT AAN." Parfum van vriend is nu ook niet meer goed.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_183666021
Ik snap je afweging athenais.

Ik ben zelf ook ongepland zwanger geraakt en kwam er best wel snel achter. Als ik zou zeggen dat ik geen abortus heb overwogen zou ik liegen.

Ik ben zelf nog een (late) studente met een parttime baan erbij, mijn vriend was op dat moment werkloos, we woonden niet samen, mijn familie is tegen een zwangerschap voor het huwelijk en vonden het zelfs al lastig om mijn vriend te accepteren vanwege zijn afkomst.

Ondertussen ben ik nu 20+ weken en ben zo blij dat ik het niet heb gedaan. Alles is goed gekomen, ondertussen heeft vriend een baan, we zijn getrouwd, mijn ouders zijn blij met mijn vriend en met de toekomstige baby. Ik ga binnen een paar weken bij hem intrekken en dan is alles geregeld :)

Natuurlijk is het jouw beslissing en jouw afweging. Vooral doen waar jij achter staat. Ik wilde alleen even zeggen dat de hobbels die je voor je ziet, geen hobbels hoeven te zijn. Ze zijn in ieder geval meestal niet onoplosbaar.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:30:28 #49
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183666103
Athenais, het is ook nogal wat wat er op je afkomt en het is niet makkelijk om daar een keuze in te maken. Twijfelt je vriend ook? Jullie komen er vast wel uit :Y

Mellow, gefeliciteerd met je woning! Wanneer ga je verhuizen?
Wij gaan in februari verhuizen (ongeveer 30 weken zwanger), hoorde van een collega dat ze verhuisd is in haar kraamweek :o the horror :o

CaVaBien, nog gefeliciteerd met je huwelijk ^) fijn dat het nu allemaal lekker loopt ^O^
pi_183666330
Dankjewel allemaal O+

Oef krijgertje dat klinkt niet lekker. Pas je een beetje goed op jezelf? En als de pijn aan blijft houden, ga anders eens naar de huisarts :*

Sisu leuk al die zwangeren op werk he :D. Ik ben nu ook #4. De eerste is eind januari uitgerekend, dan een in maart, april en ik in juni. En nog een collega die in mei voor het eerst vader gaat worden. Vruchtbaar bedrijf :P. En pas goed op jezelf he, er is maar 1 Sisu en je werk heeft er ook niks aan als dit door gaat zetten naar je werk toe.

Mellow, gefeliciteerd met het huis!

Athenais, neem de tijd om te beslissen wat voor jullie juist voelt. Bij ons is de zwangerschap ontzettend gewenst (want anders ga je geen medisch traject in ;) ), maar ook hier is er wel eens een moment van AAAH-wat overkomt ons nou en kunnen wij dit wel en zijn we er echt wel zo klaar voor als we dachten. Uiteindelijk is er altijd wel een reden waarom een kind op dat moment in je leven niet handig is, als je er over nadenkt kan iedere zwangere wel meerdere redenen bedenken.
Maar maak vooral een keuze waar jullie 2 achter staan. Dat is het belangrijkste.

En alles stinkt inderdaad *O*. Straks weer vergadering van scouting op het clubhuis dus daarna mogen we beide weer door de wasstraat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')