Drugs waren ook goed voor het hart.quote:Op zondag 9 december 2018 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut hield maanden terug vol dat hij totaal geen verslaving voelde en het puur bij vakantie hoorde en daarna direct zou stoppen (lol)
Dat staat hier wel los van alleen en voor de rest #TeamKnutquote:Op zondag 9 december 2018 19:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Drugs waren ook goed voor het hart.
En je kan niet naar buiten zonder te roken?quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik rook enkel en alleen als ik bier drink. En dan eigenlijk omdat ik 15 minuten in een club achter elkaar max trek en dan wil ik gewoon even naar buiten.
is wel raarquote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je kan niet naar buiten zonder te roken?
Van de ene vieze lucht in de andere.quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je kan niet naar buiten zonder te roken?
Exact.quote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gewoon op je zolderkamer blijven
Roker gespot.quote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gewoon op je zolderkamer blijven
Ik ben van een pakje per dag naar een pakje per week gegaan.quote:
Zwak dat je niet kan stoppen, maar dit is een stap in de goede richtingquote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben van een pakje per dag naar een pakje per week gegaan.
Njah ik ben eerst een half jaar gestopt en nu koop ik gewoon elke vrijdagmiddag een pakje die dan op zondag wel op is.quote:Op zondag 9 december 2018 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak dat je niet kan stoppen, maar dit is een stap in de goede richting
Dat zeg ik altijd maar.quote:
De scheidsrechtersbaas die om de zoveel tijd aanschuift bij Foxie zei dat De Ligt en Promes rood hadden moeten hebben.quote:
Jij zou rood moeten hebben voor die usernamequote:Op zondag 9 december 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De scheidsrechtersbaas die om de zoveel tijd aanschuift bij Foxie zei dat De Ligt en Promes rood hadden moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |