Jeetje wat ongelooflijk spannend dit.quote:Op zondag 9 december 2018 19:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn een aantal opties, dus wordt over een paar uur vervolgd!
Jeetje wat ongelooflijk spannend dit.quote:Op zondag 9 december 2018 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben japanreis aan het plannen ga denk ik hike van 7 dagen doen
Het wordt iig een zonvakantie.quote:Op zondag 9 december 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje wat ongelooflijk spannend dit.
Prima.quote:Op zondag 9 december 2018 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik je whatsapp
Je mocht iig zeker niet rokenquote:Op zondag 9 december 2018 19:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Prima.
Want geen alcohol op Britse airports is onmogelijk.
Vooral op Manchester.
Graag pics van de beren die je tegenkomt.quote:Op zondag 9 december 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he. Je moet dan natuurlijk ook allerlei dingen meenemen en er zijn beren
Roken is voor proleten.quote:Op zondag 9 december 2018 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mocht iig zeker niet rokenSlaat toch nergens op als je net 12 uur in een vliegtuig zat.
Strenge wetgevingquote:Op zondag 9 december 2018 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mocht iig zeker niet rokenSlaat toch nergens op als je net 12 uur in een vliegtuig zat.
Op vakantie sigaretje bij je bier is toch heerlijk manquote:Op zondag 9 december 2018 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van de beren die je tegenkomt.
[..]
Roken is voor proleten.
Gewoon op de wc van het vliegtuig roken. Doet iedereen toch?quote:Op zondag 9 december 2018 19:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als je een lange layover had gehad kon je met de bus naar t3 Knut.
Daar kun je roken
2 uur en kwartierquote:Op zondag 9 december 2018 19:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als je een lange layover had gehad kon je met de bus naar t3 Knut.
Daar kun je roken
Er zitten niet voor niets asbakken inquote:Op zondag 9 december 2018 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon op de wc van het vliegtuig roken. Doet iedereen toch?
Blijkbaar kan je geen 10 uur zonder, dus ga nou niet doen alsof het slechts een sigaretje bij een biertje is op vakantie, want dat is gewoon niet waar.quote:Op zondag 9 december 2018 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie sigaretje bij je bier is toch heerlijk man
Knut hield maanden terug vol dat hij totaal geen verslaving voelde en het puur bij vakantie hoorde en daarna direct zou stoppen (lol)quote:Op zondag 9 december 2018 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Roken
Rook je serieus nog met die ellende aan je hart Knut?
Drugs waren ook goed voor het hart.quote:Op zondag 9 december 2018 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut hield maanden terug vol dat hij totaal geen verslaving voelde en het puur bij vakantie hoorde en daarna direct zou stoppen (lol)
Dat staat hier wel los van alleen en voor de rest #TeamKnutquote:Op zondag 9 december 2018 19:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Drugs waren ook goed voor het hart.
En je kan niet naar buiten zonder te roken?quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik rook enkel en alleen als ik bier drink. En dan eigenlijk omdat ik 15 minuten in een club achter elkaar max trek en dan wil ik gewoon even naar buiten.
is wel raarquote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je kan niet naar buiten zonder te roken?
Van de ene vieze lucht in de andere.quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je kan niet naar buiten zonder te roken?
Exact.quote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gewoon op je zolderkamer blijven
Roker gespot.quote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gewoon op je zolderkamer blijven
Ik ben van een pakje per dag naar een pakje per week gegaan.quote:
Zwak dat je niet kan stoppen, maar dit is een stap in de goede richtingquote:Op zondag 9 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben van een pakje per dag naar een pakje per week gegaan.
Njah ik ben eerst een half jaar gestopt en nu koop ik gewoon elke vrijdagmiddag een pakje die dan op zondag wel op is.quote:Op zondag 9 december 2018 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak dat je niet kan stoppen, maar dit is een stap in de goede richting
Dat zeg ik altijd maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |