Nee hoor, want het voetbal was tot en met oktober zo intens, droevig slecht. Nu zie je dat we het dus wél kunnen. Bovendien zijn we uitgeschakeld door een club met niveau Telstar. Echt maximaal gepresteerd inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je nog meer domme post
Feyenoord presteert maximaal naar de mogelijkheden
Om nog beter te gaan presteren heb je geld nodig
Maar geld is ook niet alles, zie 020 die 5 seizoenen geen prijs zullen pakken
ja alsof het alleen Feyenoord overkomtquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor, want het voetbal was tot en met oktober zo intens, droevig slecht. Nu zie je dat we het dus wél kunnen. Bovendien zijn we uitgeschakeld door een club met niveau Telstar. Echt maximaal gepresteerd inderdaad
Jij was toch degene die constant roept dat Feyenoord wel even kampioen kan worden?
Met het verschil dat de tegenstand, met name van de subtop, dit jaar wel echt een stuk minder is dan in het kampioensjaar. Dat is ons geluk. Die spelen zoveel minder goed voetbal. En dan heb ik het nog niet eens over Groningen of het ontbreken van Twente. Zo'n vergelijking met punten is leuke scorebordjournalistiek, meer niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja alsof het alleen Feyenoord overkomt
Hetzelfde overkwam PSV en Ajax vorig seizoen
Dus ik weet niet waar je het over heb
Naast die europa uitschakeling is het in de competitie vergelijkbaar met het kampioensjaar
In het kampioens jaar haalde Feyenoord na dezelfde reeks wedstrijden maar 1 punt meer.
Dat ajax en psv het beter doen heeft te maken 1 of 2 spelers die er bovenuit steken
Daar heb je geld voor nodig die Feyenoord niet heeft...of niet wil uitgeven....
Luek verhaal weerquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat de tegenstand, met name van de subtop, dit jaar wel echt een stuk minder is dan in het kampioensjaar. Dat is ons geluk. Die spelen zoveel minder goed voetbal. En dan heb ik het nog niet eens over Groningen of het ontbreken van Twente. Zo'n vergelijking met punten is leuke scorebordjournalistiek, meer niet.
Het argument wat je verder aandraagt over Ajax/PSV is ook echt een non-argument. Van zo'n club als Trencin dien je gewoon te winnen. Dat ben je aan je stand verplicht.
We spelen nu prima, maar dat had veel eerder al gemoeten en de Europese uitschakeling is gewoon financieel echt heel slecht voor onze club.
Ja, die verhalen waren wel grappig inderdaad. AZ zonder Jahanbaksh en Weghorst zal wel even boven ons eindigenquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoorde aan het begin van het seizoen alleen maar verhalen dat AZ en vitesse Feyenoord zou inhalen dit seizoen...
Trencin was toch wel een debacle. Al blijft het bizar dat we thuis niet 10 keer scoorden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Had wel gedacht dat Feyenoord moeite had om 3e te worden, wat dat betreft verrassen ze mij wel positief. Net als in de wedstrijd tegen PSV. Bekertje winnen en het is niet eens een kut seizoen lijkt mij.
Hadden we wel EL poulefase gehaald hadden we nu in de competitie waarschijnlijk 8 punten minder gehad. Was het alsnog weer kut.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Trencin was toch wel een debacle. Al blijft het bizar dat we thuis niet 10 keer scoorden.
Klopt. Subtop valt sowieso erg tegen dit jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ is wel zoveel minder geworden. Die verloren vorig seizoen maar 13 (!) punten tegen clubs buiten de klassieke top 3. Dit seizoen zijn dat er nu al 18, en we zijn pas in december.
Feyenoord doet het aardigquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Subtop valt sowieso erg tegen dit jaar.
quote:Feyenoord komt met update: verrekking en duimbreuk voor Toornstra
13.43 uurPraat mee
Feyenoord komt met update: verrekking en duimbreuk voor Toornstra
Feyenoord is dinsdagmiddag met een medische update gekomen over Jens Toornstra en Jeremiah St. Juste. Het tweetal viel zondagmiddag uit in het uitduel met FC Emmen (1-4).
Toornstra moest vlak voor rust naar de kant met hamstringklachten en werd vervangen door debutant Orkun Kökcü. Onderzoek heeft uitgewezen dat de 29-jarige middenvelder een lichte verrekking heeft opgelopen. Daarnaast moet hij deze week worden geopereerd aan een duimbreuk.
Waar Feyenoord verwacht dat Toornstra op korte termijn weer inzetbaar zal zijn, is het nog niet duidelijk of St. Juste op tijd is hersteld voor het thuisduel met Fortuna Sittard van komende zondag. De 22-jarige verdediger viel in Emmen uit met schouderklachten en werd vervangen door Bart Nieuwkoop.
Het tweede van Achilles gaan we sowieso niet tegenkomen denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:33 schreef satecl het volgende:
Dus in deze divisie gaan we mogelijk instromen vanaf volgend seizoenGenieten!
Volgens mij zitten we in dezelfde competitie maar een andere poule tochquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:33 schreef satecl het volgende:
Dus in deze divisie gaan we mogelijk instromen vanaf volgend seizoenGenieten!
Toetersquote:Jong-Feyenoord gaat via een omweg mogelijk toch nog de voetbalpiramide in. PEC Zwolle meldt dat Jong PEC, net als de Rotterdammers in de kampioenspoule voor belofteteams gaan strijden voor een plek in de derde divisie.
De volgende negen ploegen (plus Jong ADO Den Haag of Jong Excelsior) zullen na de winterstop met elkaar de strijd aangaan voor het kampioenschap. De titel levert promotie op naar de Derde Divisie.
Jong FC Emmen
Jong FC Twente
Jong Feyenoord
Jong Fortuna Sittard
Jong Heracles Almelo
Jong N.E.C. Nijmegen
Jong PEC Zwolle
Jong RKC Waalwijk
Jong Willem II
Een team in de voetbalpiramide betekent wel geen wedstrijden meer voor spelers als Ayoub en Tapia. Volgens mij is er een nieuwe regel dat er geen ouderen spelers mee mee mogen doen. Of heb ik dat mis?quote:
Vanaf volgend seizoen mogen alleen nog maar spelers jonger dan 23 mee doen ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:03 schreef satecl het volgende:
Een team in de voetbalpiramide betekent wel geen wedstrijden meer voor spelers als Ayoub en Tapia. Volgens mij is er een nieuwe regel dat er geen ouderen spelers mee mee mogen doen. Of heb ik dat mis?
Ik ben overigens wel voorstander van voetbalpiramide.
Genot. Hasj, coke en pillen. Beetje vuurwerk erbij. Een groot feest!quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:19 schreef Caland het volgende:
Derde divisie, genieten. Lekker op zaterdagmiddag met 300 mongolen naar Katwijk enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |