Armadillo en Tumbleweed is anders bar weinig te doen, dat viel me erg tegen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon heel jammer dat hele gebieden en quests pas na de main story te doen zijn heeft toch een beetje een nare smaak achter gelaten.
Zou best kunnen, Red Dead Online Beta schijnt niet heel fantastisch te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
Misschien kan MMaRsu daar wat over vertellen?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou best kunnen, Red Dead Online Beta schijnt niet heel fantastisch te gaan.
Doe eerst maar wat content voor het online gebeuren als het ff kanquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
weinig te doen maar het is er wel en dat je sommige legendarische beesten pas daarna kan vangen steekt vooral ik had er lol in om Arthur in zelf gejaagde pakjes te laten lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Armadillo en Tumbleweed is anders bar weinig te doen, dat viel me erg tegen.
Het geeft een klein nostalgisch gevoel naar RDR1 maar meer is het niet.
Uhuh, we shall see.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien kan MMaRsu daar wat over vertellen?
RDO gaat pas 'draaien' als ze daadwerkelijk content gaan toevoegen ipv de zoveelste future guns voor GTA Onlinequote:Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef Gunner het volgende:
Ik hoor er eigenlijk geen goede dingen over. Heb het zelf even geprobeerd maar na een kleine intro waarna ik niemand tegenkwam ben ik afgehaakt.
Singleplayer DLC zou ik blind kopen, maar dat is sterk afwachten. bij GTAV hebben ze het uiteindelijk ook niet gedaan. Maar daar draaide Online wel 'goed'. Financieel in ieder geval wel voor ze.
https://www.rockstargames(...)d-Online-Beta-Updatequote:Proximity-Based Player Blips: Player location blips will soon appear only over short distances, reducing the range at which you are visible to others, decreasing the likelihood of being targeted by another player across large areas. Down the line, we’re also looking to introduce the ability to identify players who grief and kill indiscriminately with a progressively darkening blip that becomes more visible and at a longer range, so everyone in a session can identify potentially dangerous opponents at a glance and from a safe distance.
Het is wachten op "Proximity-Based Player Blips"quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:22 schreef rival het volgende:
Er is een kleine update geweest. Er is nu "Gun Rush" een soort fortnite iets.
Ook een update op de newswire van Rockstar, dit bevalt mij wel!
[..]
https://www.rockstargames(...)d-Online-Beta-Update
Het kan bijna niet anders dan dat we (volop) singleplayer DLC gaan krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite gaan nemen om New Austin in de game te verwerken, om er vervolgens (op rdr online na) nagenoeg niks mee te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ik acht de kans ook niet groot dat hier verder iets mee gedaan gaat worden. Vond ikzelf ook echt een smet op de game.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
Guarma zit er gewoon in vanwege de story
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik niet, je bent daar wat max 45 minuten ofzo?
Natuurlijk ben je er niet lang, maar ik vond het gewoon totaal niet in het verhaal passen. Alsof ik opeens midden in Uncharted was beland.quote:
quote:Today’s update to the Red Dead Online Beta introduces Gun Rush, where you’ll put your survival instincts to the test, gathering weapons and ammunition while the play area shrinks in this new mode for up to 32 players. Available to play now in Free-for-all and Team variations, where the last one standing wins.
More updates are coming soon including new Races and Showdown Modes and new clothing and emotes, as well as some additional changes based on player feedback including:
~Daily Challenges: Tackle new challenges each day covering every aspect of the game, from sharpshooting to evading the law.
~Law and Bounty Upgrades: Some changes are coming to the way the Law and Bounty systems work in Red Dead Online to reduce the enticements for griefing. Soon, players will get a bounty for committing crimes and will be incentivized to pay them off within an allotted time. Wait too long and bounty hunters from each of the states will track the player forcing them to either pay up or escape.
~Parley Changes: We’re making the Parley system easier to trigger so that you can avoid aggressive players more quickly. In addition, it will be easier to trigger Feuds, Posse Feuds and Leader Feuds to take on attacking players in structured competition.
~Proximity-Based Player Blips: Player location blips will soon appear only over short distances, reducing the range at which you are visible to others, decreasing the likelihood of being targeted by another player across large areas. Down the line, we’re also looking to introduce the ability to identify players who grief and kill indiscriminately with a progressively darkening blip that becomes more visible and at a longer range, so everyone in a session can identify potentially dangerous opponents at a glance and from a safe distance.
We are working on lots of new content that we will be releasing this year. Just a few of the updates in the works are:
~All-new missions to build on your Story in A Land Of Opportunities – from previously established characters like Horley and Jessica LeClerk, and some new ones as well.
~A range of Dynamic Events throughout the world
~Lots of new competitive modes including new Showdown Modes and Races
~Plus new weapons and clothing, and lots more that we’re not quite ready to announce just yet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |