SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Die is ook gehaald als derde keeper. Wat dat betreft is dat meer dan voldoende. Van Leer was de bedachte 'concurrent' van Onana, maar die is toch niet meegevallen. Ook nu bij NAC niet.quote:Op zondag 9 december 2018 10:31 schreef skysherrif het volgende:
Lamprou is geen vreselijke keeper overigens, maar gewoon totaal ajax onwaardig als je CL speelt, nu kan je dan ook geen 3 CL waardige keepers hebben.
We hebben in NL gewoon een chronisch tekort aan goede keepers. Onze beste nationale keepers zijn Cillessen en Zoet, dat zegt eigenlijk alles. Als je dan kijkt naar Duitsland, daar kunnen ze 10 keepers opstellen die allemaal minstens zo goed zijn als onze 2 keepers.quote:Op zondag 9 december 2018 11:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is ook gehaald als derde keeper. Wat dat betreft is dat meer dan voldoende. Van Leer was de bedachte 'concurrent' van Onana, maar die is toch niet meegevallen. Ook nu bij NAC niet.
Als dat zo is, dan lijkt mij dat een goede keeper halen voor Ajax helemaal niet lastig hoeft te zijn.quote:Op zondag 9 december 2018 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We hebben in NL gewoon een chronisch tekort aan goede keepers. Onze beste nationale keepers zijn Cillessen en Zoet, dat zegt eigenlijk alles. Als je dan kijkt naar Duitsland, daar kunnen ze 10 keepers opstellen die allemaal minstens zo goed zijn als onze 2 keepers.
Goede keepers haal je gewoon uit het buitenland idd. Als je dan ziet dat zo'n keeper van Emmen al als een talent wordt gezien dan springen je de tranen toch in de ogen?quote:Op zondag 9 december 2018 12:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan lijkt mij dat een goede keeper halen voor Ajax helemaal niet lastig hoeft te zijn.
Dat was de eerste wedstrijd geloof ik even een kleine hype maar die was snel voorbij hoorquote:Op zondag 9 december 2018 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goede keepers haal je gewoon uit het buitenland idd. Als je dan ziet dat zo'n keeper van Emmen al als een talent wordt gezien dan springen je de tranen toch in de ogen?
Zoveel soeps loopt er sowieso niet in de EDquote:Op zondag 9 december 2018 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de eerste wedstrijd geloof ik even een kleine hype maar die was snel voorbij hoor
Robbenquote:Op zondag 9 december 2018 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goede keepers haal je gewoon uit het buitenland idd. Als je dan ziet dat zo'n keeper van Emmen al als een talent wordt gezien dan springen je de tranen toch in de ogen?
Ik ben overigens wel benieuwd wat Ajax gaat doen na dit seizoen. Stel dat de Ligt ook nog vertrekt, dan heb je zo'n 150 miljoen, plus het geld wat je sowieso al had (geen idee hoeveel dat precies is). Dan zou ik meteen even wat oud spelers gaan bellen om te informerenDenk aan Vertonghen/Alderweireld, misschien Robben verleiden met een zakje geld ofzo.
Mee eens. Dat is wel echt a la Ajax. Lekker debuteren tegen Bayernquote:Op zondag 9 december 2018 12:09 schreef duo-penotti het volgende:
Lamprou is een prima Eredivisie keeper. Maar die gaat geen punten voor ons pakken tegen Bayern hoor. Heeft die berhaupt ooit op dit niveau gekeept ? Volgens mij niet.
Met Lamprou op doel sta je imo al 0-1 achter voor je het veld op komt.
Gelukkig ben je al door. Maar het blijft kut natuurlijk. Want een Ajax in goede doen, kan echt wel 1e worden in deze poule. Maar dan heb je ook een betrouwbare sluitpost nodig.
Ik ben zelfs geneigd om eerder Kotarski een kans te geven. De jeugd heeft de toekomst! Doe maar gek Erik.
Why not. Robben's contract wordt niet verlengd, het is een poging waard om eens te peilen hoe hij daar tegenover staat. An sich lopen er bij Ajax natuurlijk wel leuke ontwikkelingen, ik kan mij niet voorstellen dat Robben per definitie nee zegt.quote:Op zondag 9 december 2018 12:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Robbenkan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren. Vertonghen/alderweireld/Surez zie ik wel eens terug komen
Omdat Robben geen zin heeft in acht kunstgraswedstrijden per seizoen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Why not. Robben's contract wordt niet verlengd, het is een poging waard om eens te peilen hoe hij daar tegenover staat. An sich lopen er bij Ajax natuurlijk wel leuke ontwikkelingen, ik kan mij niet voorstellen dat Robben per definitie nee zegt.
Overmars zei afgelopen zomer al dat hij contact houdt met de oud-Ajacieden bij Tottenham, en Vertonghen is wel rijp voor een terugkeer nu. Alderweireld zal nog wel een transfer maken en de rest daar is nog te jong.quote:Op zondag 9 december 2018 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd wat Ajax gaat doen na dit seizoen. Stel dat de Ligt ook nog vertrekt, dan heb je zo'n 150 miljoen, plus het geld wat je sowieso al had (geen idee hoeveel dat precies is). Dan zou ik meteen even wat oud spelers gaan bellen om te informerenDenk aan Vertonghen/Alderweireld, misschien Robben verleiden met een zakje geld ofzo.
Robben is dan 33 ofzo. Dan laat je hem in die wedstrijden toch buiten de selectie?quote:Op zondag 9 december 2018 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Robben geen zin heeft in acht kunstgraswedstrijden per seizoen.
Als je hem haalt dan is dat wel als basisspeler en is het toch zonde om hem dan altijd te moeten missen.quote:Op zondag 9 december 2018 12:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Robben is dan 33 ofzo. Dan laat je hem in die wedstrijden toch buiten de selectie?
Misschien kunnen we gewoon allemaal zakken geld in het doel zetten.quote:Op zondag 9 december 2018 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een comedy hier
1000 miljoen op de bankrekening maar de keepers 2 en 3 kunnen er niets van
Robben gaat toch geen 34+CL+beker wedstrijden spelen in het seizoen, zeker volgend jaar niet meer. Die moet je af en toe tegen zichzelf beschermen. En met dat kunstgras krijgt hij hoe dan ook te maken als hij terugkeert; of het nou PSV, Ajax of Groningen is. Groningen gaat hij trouwens echt niet naar toe hoorquote:Op zondag 9 december 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je hem haalt dan is dat wel als basisspeler en is het toch zonde om hem dan altijd te moeten missen.
En als hij naar de Eredivisie terug gaat is dat eerder bij Groningen of PSV.
Zie het als profspelers die nog doorballen bij de amateurs na hun carrire, recreantenvoetbal.quote:Op zondag 9 december 2018 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Robben gaat toch geen 34+CL+beker wedstrijden spelen in het seizoen, zeker volgend jaar niet meer. Die moet je af en toe tegen zichzelf beschermen. En met dat kunstgras krijgt hij hoe dan ook te maken als hij terugkeert; of het nou PSV, Ajax of Groningen is. Groningen gaat hij trouwens echt niet naar toe hoorDat is wel een hele vrije val; van winnen van Barcelona naar verliezen van NAC.
Ja maar zo'n type is hij niet. Ik denk wel dat hij bij een competitief team wil spelen; of anders op z'n minst bij een team met een goed plan. Groningen vind ik nou niet echt een team met een planquote:Op zondag 9 december 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie het als profspelers die nog doorballen bij de amateurs na hun carrire, recreantenvoetbal.
Maar hij heeft wel liefde voor die club en staat in contact met die leiding, wilde volgens mij ook een huis bouwen in Groningen daar. Daarna kan hij wellicht door als trainer in de jeugdopleiding of wat hij dan ook wil doen.quote:Op zondag 9 december 2018 13:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja maar zo'n type is hij niet. Ik denk wel dat hij bij een competitief team wil spelen; of anders op z'n minst bij een team met een goed plan. Groningen vind ik nou niet echt een team met een plan
Robben lijkt mij wel iemand die door zulk sentiment heen kan kijken. Als je kijkt naar het niveau wat hij nog kan bereiken (ook al worden het steeds meer vlagen) dan moet je toch niet hopen dat hij naar Groningen gaat. PSV zou wel leuk zijn, mocht Lozano of Bergwijn weggaan.quote:Op zondag 9 december 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel liefde voor die club en staat in contact met die leiding, wilde volgens mij ook een huis bouwen in Groningen daar. Daarna kan hij wellicht door als trainer in de jeugdopleiding of wat hij dan ook wil doen.
Dat huis wordt nu gebouwd, zal denk ik ergens in de lente van volgend jaar klaar zijn. Groningen wordt het dusquote:Op zondag 9 december 2018 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel liefde voor die club en staat in contact met die leiding, wilde volgens mij ook een huis bouwen in Groningen daar. Daarna kan hij wellicht door als trainer in de jeugdopleiding of wat hij dan ook wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |