Horen we na vandaag nooit meer wat van. Beetje zoals Toure.quote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Maastoren het volgende:
Is Kokcu klaar voor de volgende stap?
Dat valt wel mee. Het met iets meer scherpte allang 1-5 kunnen staan.quote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, 5 minuten minder.... het is heel de wedstrijd al ploeteren voor Feyenoord hoor.
Ze zijn max 5 minuten minder geweest dan de tegenstander. Of wou je beweren dat Emmen de bovenliggende partij is deze wedstrijd?quote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, 5 minuten minder.... het is heel de wedstrijd al ploeteren voor Feyenoord hoor.
Hij zal wel moeten, onze nr 10 positie heeft wel een revelatie uit de jeugd op die plek nodig.quote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Maastoren het volgende:
Kans na kans na kansquote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit seizoen regelmatige invalbeurten en heel misschien een basisplaats hier en daar als Toornstra niet fit is of rust krijgt. En dan volgend seizoen vast in de basis als vervanger van Toornstra.quote:Op zondag 9 december 2018 16:09 schreef Maastoren het volgende:
Klopt, maar we weten hoe het vaak gaat met Feyenoord in uitwedstrijden tegen promovendi.quote:Op zondag 9 december 2018 16:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het met iets meer scherpte allang 1-5 kunnen staan.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet.quote:Op zondag 9 december 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Horen we na vandaag nooit meer wat van. Beetje zoals Toure.
Dit seizoen al meer minuten geven. In principe ben je al uitgespeeld dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 9 december 2018 16:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit seizoen regelmatige invalbeurten en heel misschien een basisplaats hier en daar als Toornstra niet fit is of rust krijgt. En dan volgend seizoen vast in de basis als vervanger van Toornstra.
Lijkt mij een mooi plan.
Ik ben blij dat ik je even terecht heb kunnen wijzen, ik hoop dat je hiervan leert.quote:Op zondag 9 december 2018 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar we weten hoe het vaak gaat met Feyenoord in uitwedstrijden tegen promovendi.
Ik was er in ieder geval niet gerust op.
Kans na kans valt ook wel weer mee.quote:
Okequote:Op zondag 9 december 2018 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kans na kans valt ook wel weer mee.
Het was vandaag weer ontzettend rommelig en gewoon weer ouderwetse oogaids wat mij betreft.
quote:Op zondag 9 december 2018 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je even terecht heb kunnen wijzen, ik hoop dat je hiervan leert.
Wel weer een meer dan prima wedstrijd van Tonny, die is echt lekker bezig de laatste weken. Beetje jammer alleen van de kansen die hij gemist heeft maar het is hem vergeven.quote:Op zondag 9 december 2018 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kans na kans valt ook wel weer mee.
Het was vandaag weer ontzettend rommelig en gewoon weer ouderwetse oogaids wat mij betreft.
Die begon nog wel leuk als vervanger van Karsdorp. Jammer dat ie er geen reet van blijkt te kunnenquote:
Larsson gaat ook wel prima de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 9 december 2018 16:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel weer een meer dan prima wedstrijd van Tonny, die is echt lekker bezig de laatste weken. Beetje jammer alleen van de kansen die hij gemist heeft maar het is hem vergeven.
Wel een lekkere vriendinquote:Op zondag 9 december 2018 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die begon nog wel leuk als vervanger van Karsdorp. Jammer dat ie er geen reet van blijkt te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |