Geertje zijn vorige veroveringen kennende heb je vast gelijk, maar is dit nou echt het moment en de plaats om zoiets op te schrijven?quote:Op zondag 9 december 2018 11:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Vervelend.
Moeten ze weer een nieuwe excuusneger zoeken.
RIP.
Vind ik wel. Een absolute nobody (met alle respect) is overleden. Tja, kut voor haar en haar familie/vrienden, maar totaal niet interessant voor de rest van de wereld. Nou ja, behalve de productiemaatschappij van dat programma dan.quote:Op zondag 9 december 2018 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geertje zijn vorige veroveringen kennende heb je vast gelijk, maar is dit nou echt het moment en de plaats om zoiets op te schrijven?
Al die kinderen die Prinsessa kijken zijn ook geschokt. Ik kende haar ook niet meer vind het toch wel nieuwswaardig.quote:Op zondag 9 december 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vind ik wel. Een absolute nobody (met alle respect) is overleden. Tja, kut voor haar en haar familie/vrienden, maar totaal niet interessant voor de rest van de wereld. Nou ja, behalve de productiemaatschappij van dat programma dan.
Ik zeg ook niet dat het niet nieuwswaardig is (ik zeg ook niet dat het dat wél is trouwens); ik geef alleen mijn visie.quote:Op zondag 9 december 2018 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die kinderen die Prinsessa kijken zijn ook geschokt. Ik kende haar ook niet meer vind het toch wel nieuwswaardig.
dat zijn toch kleine kindjes die je niet gaat vertellen dat de actrice dood is, toch?quote:Op zondag 9 december 2018 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die kinderen die Prinsessa kijken zijn ook geschokt. Ik kende haar ook niet meer vind het toch wel nieuwswaardig.
Met een complete discussie over zelfmoord er achteraan.quote:Op zondag 9 december 2018 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zijn toch kleine kindjes die je niet gaat vertellen dat de actrice dood is, toch?
Das waar..die vertel je dat ze nu een sterretje is die aan de hemel straalt..of zoietsquote:Op zondag 9 december 2018 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zijn toch kleine kindjes die je niet gaat vertellen dat de actrice dood is, toch?
Die vertel je dat ze ander werk heeft, áls ze er al om vragen.quote:Op zondag 9 december 2018 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Das waar..die vertel je dat ze nu een sterretje is die aan de hemel straalt..of zoiets
zelfs dat niet, dat is allemaal compleet overbodige info voor zo’n kleintje. Actrice weg, komt een andere prinses, dat gebeurt wel vaker in zulke series en dan ga je toch niet in dit geval vertellen dat ze dood is?quote:Op zondag 9 december 2018 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Das waar..die vertel je dat ze nu een sterretje is die aan de hemel straalt..of zoiets
Ik vind vooral dat iedereen dat lekker zelf moet bepalen.quote:Op zondag 9 december 2018 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kansloos en egoïstisch, ongeacht de persoon die het doet.
Waarom zou je het kinderen niet vertellen? (van het doodgaan, niet van de zelfmoord. Dat is trouwens nog niet eens bevestigd). Doodgaan hoort toch bij het leven? Niks geheimzinnigs aan.quote:Op zondag 9 december 2018 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 10 december 2018 08:14 schreef Postbus100 het volgende:
Dat is trouwens nog niet eens bevestigd
Iemand die net overleden is een nobody noemenquote:Op zondag 9 december 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vind ik wel. Een absolute nobody (met alle respect) is overleden. Tja, kut voor haar en haar familie/vrienden, maar totaal niet interessant voor de rest van de wereld. Nou ja, behalve de productiemaatschappij van dat programma dan.
Excuusneger was inderdaad een veel lievere benaming van ‘m voor deze dode dame.quote:Op maandag 10 december 2018 08:18 schreef Nikonlover het volgende:
Iemand die net overleden is een nobody noemenlekker respectvol naar dat meisje en familie
quote:Op maandag 10 december 2018 07:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfmoord bevestigd.
https://m.hln.be/showbizz(...)spreekbaar~aeb7d41d/
Omdat jij haar niet kent. En er zit nul respect in jouw berichten. Je bent echt een sneu mannetje....quote:Op zondag 9 december 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een absolute nobody (met alle respect) is overleden.
dat is toch nooit livequote:Op zondag 9 december 2018 17:29 schreef spijkerbroek het volgende:
4-jarig meisje: "Mama, Prinses Roos was niet in het programma vandaag!"
Mama: "Nee schat, die heeft zelfmoord gepleegd"
Kan ze meteen naar de psycholoog.
Prinses is een baan voor het leven.quote:Op zondag 9 december 2018 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Die vertel je dat ze ander werk heeft, áls ze er al om vragen.
Jij vindt wel meerquote:Op maandag 10 december 2018 08:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat iedereen dat lekker zelf moet bepalen.
Ik zou haar tijdens haar leven ook een nobody hebben genoemd, maar toen kende ik haar niet... (pun intended).quote:Op maandag 10 december 2018 08:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iemand die net overleden is een nobody noemenlekker respectvol naar dat meisje en familie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |