Daarom hoef ik ook niet de politiek in voor de schermen, wil me gewoon met beleid oid kunnen bemoeien en idd niet met politieke acts.quote:Op zondag 9 december 2018 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja het is intussen wel duidelijk dat je er niks mee bereikt als je aan de zijlijn blijft tetteren in Den Haag.
Maar dat is sowieso waarom ik de politiek wel skip, veel te weinig pragmatisch
Denk je? Hij is wel bijzonder compleet op dat gebied maar een Zlatan bv in zijn toptijd (en nu nog steeds wel als ik beelden zie) vind ik ook wel indrukwekkendquote:Op zondag 9 december 2018 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Atletisch gezien de beste voetballer die ooit heeft bestaan
Dat is wel top. Het mooie is dat je spijkers met koppen kan slaan, echt wat kan doen. Gaat niet lukken als je een tonnetje per jaar opstrijkt in de kamer ofzo.quote:Op zondag 9 december 2018 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook niet de politiek in voor de schermen, wil me gewoon met beleid oid kunnen bemoeien en idd niet met politieke acts.
Wil je niet zo denigrerend doen over Huesca?quote:Op zondag 9 december 2018 00:35 schreef Masterminded het volgende:
Oh ja, Real speelt morgen natuurlijk. Maar tegen de lamme en de blinde van de slechtste ploeg in de Liga.
Zlatan is nog wel atletischer denk ik ja.quote:Op zondag 9 december 2018 00:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk je? Hij is wel bijzonder compleet op dat gebied maar een Zlatan bv in zijn toptijd (en nu nog steeds wel als ik beelden zie) vind ik ook wel indrukwekkend
Toch op een ander niveau de laatste jaren, Ronaldo blijft maar gaan en en blijft constant.quote:Op zondag 9 december 2018 00:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk je? Hij is wel bijzonder compleet op dat gebied maar een Zlatan bv in zijn toptijd (en nu nog steeds wel als ik beelden zie) vind ik ook wel indrukwekkend
Kunnen er gewoon niets van. Zelfs als clubs de rode loper uitleggen, presteren ze het nog om 2-2 te spelen. De promovendi van vorig jaar lachen hen en Rayo hard uit.quote:Op zondag 9 december 2018 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend doen over Huesca?
Dat zegt ook wel genoeg over de kracht van hem en zijn lichaam. Toen was ie toch ook al 35 ofzo?quote:Op zondag 9 december 2018 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zlatan is nog wel atletischer denk ik ja.
Bizar hoe je ook nog zo 'sterk' terugkomt na zon horrorblessure op zijn leeftijd.
Heb je gelijk in, het is een ander niveau maar als ik kijk wat Zlatan dan doet zo nu en dan denk ik dat er qua atletisch vermogen bij hem meer inzit. Zo zijn er meer voetballers die het een en ander konden laten zien maar dat niet gelukt is op de langere termijn. Ronaldinho is nog steeds de meest getalenteerde wmb.quote:Op zondag 9 december 2018 00:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Toch op een ander niveau de laatste jaren, Ronaldo blijft maar gaan en en blijft constant.
Zlatan is ook geweldig maar dat gaat alleen nog maar in momenten en in mindere competities.
Ik geef nooit zoveel aandacht aan dat soort clubjes. Hebben ze ook niet wat spelertjes waar je warm van wordt?quote:Op zondag 9 december 2018 00:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kunnen er gewoon niets van. Zelfs als clubs de rode loper uitleggen, presteren ze het nog om 2-2 te spelen. De promovendi van vorig jaar lachen hen en Rayo hard uit.
Moet toch ooit ophouden met die vent zou je denkenquote:Op zondag 9 december 2018 00:45 schreef Sked het volgende:
Zou wel leuk zijn als Zlatan echt naar Milan gaat.
Slaat nergens op van Milan, maar oké.
Cucho (Colombiaans talent) en Avila.quote:Op zondag 9 december 2018 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef nooit zoveel aandacht aan dat soort clubjes. Hebben ze ook niet wat spelertjes waar je warm van wordt?
Dat is ook zo ja, het is ook vooral een mening en smaak qua voetbalquote:Op zondag 9 december 2018 00:43 schreef Sked het volgende:
Heb je gelijk in, het is een ander niveau maar als ik kijk wat Zlatan dan doet zo nu en dan denk ik dat er qua atletisch vermogen bij hem meer inzit. Zo zijn er meer voetballers die het een en ander konden laten zien maar dat niet gelukt is op de langere termijn. Ronaldinho is nog steeds de meest getalenteerde wmb.
Moet nog wel maar zien of hij een echte topcompetitie aankan hoor, bij United was ie 2 jaar geleden nog goed maar het kan ook snel over zijn en hij wordt nu niet meer zo getestquote:Op zondag 9 december 2018 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet toch ooit ophouden met die vent zou je denken
Te groot afbreukrisicoquote:Op zondag 9 december 2018 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet nog wel maar zien of hij een echte topcompetitie aankan hoor, bij United was ie 2 jaar geleden nog goed maar het kan ook snel over zijn en hij wordt nu niet meer zo getest
Villarreal had ik altijd nog wel een soort sympathie voor met die shirtjes, deden het altijd leuk. Maar toen degradeerden zequote:Op zondag 9 december 2018 00:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cucho (Colombiaans talent) en Avila.
Maar clubs waar ik zelf echt niks mee heb zijn Villarreal, Vallecano en Huesca. De andere clubs boeien me nog wel op een bepaalde manier.
Exact. Het zijn wel twee verschillende types dus is het nog steeds de vraag waar je het meest van kan genieten. Dat heb ik dan bij Messi, maar voor de club hoop ik dat Ronaldo dit jaar werkelijk aan diggelen schiet.quote:Op zondag 9 december 2018 00:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja, het is ook vooral een mening en smaak qua voetbal![]()
Al vind ik het een vreselijke man, toch vind ik Ronaldo het allerbeste wat ons qua voetbal kan brengen.
Zlatan ongeveer hetzelfde maar vind ik toch minder als totaal voetballer.
Messi heeft overduidelijk het meeste talent maar heeft niet de power om de andere 2 te overtreffen.
Zo hebben ze allemaal wel iets en blijft het dus een kwestie van smaak
Villarreal heeft momenteel Cazorla en Fornals als leuke spelers maar daar blijft het bij. Hun topper deden ze weg naar Milan, Castillejo, maar van dat geld hebben ze niets gedaan. Presteren ook voor geen meter. Haalden toevallig de topscorer van Espanyol vorig jaar op, maar die bakt er plots geen kut meer van terwijl Borja Iglesias de pannen van het dak speelt bij Espanyol.quote:Op zondag 9 december 2018 00:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Villarreal had ik altijd nog wel een soort sympathie voor met die shirtjes, deden het altijd leuk. Maar toen degradeerden zeVallecano is zo nietszeggend. Huesca idem dito eigenlijl.
Hoe gaat het met Cazorla dan? De arme man kan zo goed voetballen, alleen werd hij maar niet fit. Als die in topvorm is zet je de wedstrijd ervoor aan. Fornais kan wel lekker ballen. Ik heb altijd wel het idee dat die een aardig elftal op de been hebben, maar het is wel een raar clubje geworden.quote:Op zondag 9 december 2018 00:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Villarreal heeft momenteel Cazorla en Fornals als leuke spelers maar daar blijft het bij. Hun topper deden ze weg naar Milan, Castillejo, maar van dat geld hebben ze niets gedaan. Presteren ook voor geen meter. Haalden toevallig de topscorer van Espanyol vorig jaar op, maar die bakt er plots geen kut meer van terwijl Borja Iglesias de pannen van het dak speelt bij Espanyol.
Tegen Betis gaf hij toevallig twee assists. Dat is een van de weinige keren dat ik naar ze heb gekeken, maar dat is puur om Betis. Die Calleja, coach, hoort er allang uit te liggen amar somehow hebben ze dat nog niet gedaan. Heeft met Berizzo bij Athletic ook lang geduurd.quote:Op zondag 9 december 2018 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Cazorla dan? De arme man kan zo goed voetballen, alleen werd hij maar niet fit. Als die in topvorm is zet je de wedstrijd ervoor aan. Fornais kan wel lekker ballen. Ik heb altijd wel het idee dat die een aardig elftal op de been hebben, maar het is wel een raar clubje geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |