quote:Op zondag 9 december 2018 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want ze hadden dus wel een kabinet
Laptop op schoot en muis op de leuning.quote:Op zondag 9 december 2018 03:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar alleen voor dit soort dingen. En ik zit eigenlijk gewoon op de bank, dan is een toetsenbord met touchpad ook wel handiger dan een muis.
Maar als ik mijn laptop op schoot doe vind ik het scherm te klein. En zoals ik nu zit zou ik dan met links mijn muis moeten doen. Liever niet.quote:Op zondag 9 december 2018 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laptop op schoot en muis op de leuning.
Ja echt jammer maar volgens mij speelt ook niemand dit dus dan hoeven ze het ook niet te updatenquote:Op zondag 9 december 2018 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt enorm kut ja, altijd voor dat kutroze gaan om poppetjes te tekenen.
Dit is gewoon echt MS Paint uit 1995.
Truequote:Op zondag 9 december 2018 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begreep hem wel hoor, maar vond het wat flauw.
Gedoe zeg.quote:Op zondag 9 december 2018 03:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als ik mijn laptop op schoot doe vind ik het scherm te klein. En zoals ik nu zit zou ik dan met links mijn muis moeten doen. Liever niet.
Prima, gisteren vies hard uitgeweest en vandaag uitgekaterd, denk dat ik pas om 0.00 uit de katermodus wasquote:
Wellicht is er wel een alternatieve tekengame met wel meer tekenopties.quote:Op zondag 9 december 2018 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja echt jammer maar volgens mij speelt ook niemand dit dus dan hoeven ze het ook niet te updaten
Heb wel apart scherm en toetsenbord. Ga toch niet dat ding op m'n schoot zetten als ik op de bank zit.quote:Op zondag 9 december 2018 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gedoe zeg.
Daarom heb ik niks met laptops.
Je bent wel een miet wat dat betreft hoorquote:Op zondag 9 december 2018 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima, gisteren vies hard uitgeweest en vandaag uitgekaterd, denk dat ik pas om 0.00 uit de katermodus was
Oh, 2 jaar geleden ging ik na zo'n avond gewoon om 12 uur een vergadering hebben hoorquote:Op zondag 9 december 2018 03:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent wel een miet wat dat betreft hoor
Je moet er wat voor over hebben om te tekenen.quote:Op zondag 9 december 2018 03:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb wel apart scherm en toetsenbord. Ga toch niet dat ding op m'n schoot zetten als ik op de bank zit.
Maar ben touchpad intussen wel gewend en komt niet lekker uit verder.
Kom je hier posten is het kenker (lol). Niet echt chillings als je de hele dag een kater hebt. Kan je beter wat doen.quote:Op zondag 9 december 2018 03:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, 2 jaar geleden ging ik na zo'n avond gewoon om 12 uur een vergadering hebben hoorOf kenkerbrak aanwezig zijn bij een speciale dag voor medezeggenschap die om 10 uur begon en doorging tot 16.00
Heb nu meer chillings gewoon
Zet ik wel rechts een muis neer. Maar dan ook wel een toetsenbord zonder touchpad.quote:Op zondag 9 december 2018 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om te tekenen.
Ik dacht eigenlijk ook dat ik erin postte. Heb ik bijna een halfjaar lang wel gedaan.quote:Op zondag 9 december 2018 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor nu pas dat er een fok downtime is
Ik heb dit nooit gewetenquote:Op zondag 9 december 2018 03:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat ik erin postte. Heb ik bijna een halfjaar lang wel gedaan.
Heb radio geluisterd, was erg fijnquote:Op zondag 9 december 2018 03:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Kom je hier posten is het kenker (lol). Niet echt chillings als je de hele dag een kater hebt. Kan je beter wat doen.
Geen comazuipen dus, anders had je niet kunnen posten. Gelukkigquote:
Kutradio. Ik ben eigenlijk alweer vergeten hoe al die nobuddies heten.quote:Op zondag 9 december 2018 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb radio geluisterd, was erg fijnOVerigens stond VBL al in myAT
denk jijquote:Op zondag 9 december 2018 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen comazuipen dus, anders had je niet kunnen posten. Gelukkig
Nou, ehm, Elfletterig, Lucky2Bastard, DJ_Voutquote:Op zondag 9 december 2018 03:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Kutradio. Ik ben eigenlijk alweer vergeten hoe al die nobuddies heten.
WI?quote:Op zondag 9 december 2018 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ehm, Elfletterig, Lucky2Bastard, DJ_Vout
Oh Radio49quote:Op zondag 9 december 2018 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ehm, Elfletterig, Lucky2Bastard, DJ_Vout
Jij had dit waarschijnlijk sws niet getrokkenquote:Op zondag 9 december 2018 03:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh Radio49
Dat luister ik alleen als een van jullie iets voor mij draait
Nee dit ga ik echt niet thuis op de bank luisteren.quote:Op zondag 9 december 2018 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij had dit waarschijnlijk sws niet getrokkenHet was echt teringfout
De dingen van Lucky en Vout althans...
quote:Op zondag 9 december 2018 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
Oant moarn oant moarn
Oftewel tot morgen
Later!
Joe, goede nacht.quote:
ik luister zelfs hardcore als ik in bed ligquote:Op zondag 9 december 2018 03:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee dit ga ik echt niet thuis op de bank luisteren.
JRgodquote:Op zondag 9 december 2018 04:48 schreef moemoe het volgende:
Dit is ook wel een leuke voor deze slowchat:
[ afbeelding ]
Snoek door JR-Style-93.
Absoluut!quote:Op zondag 9 december 2018 09:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aanrader? Zag hem ook gister op netflix staan, maar heb eerst gekozen voor the alienist
Ja absoluut. Ben zo blij dat ik mijn kaart opgezegd heb. Scheelt mij toch 90 minuten lang groen en geel ergeren.quote:Op zondag 9 december 2018 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Net nog even de samenvatting gezien maar het was echt héél slecht hé? (ADO-De Graafschap)
Wat een nep supporter ben je tochquote:Op zondag 9 december 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ben zo blij dat ik mijn kaart opgezegd heb.
Sowieso erg vreemd dat GGMM blijkbaar nu al denkt dat onlogisch alleen dingen kan afhandelen.quote:Op zondag 9 december 2018 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch spartelt in het Ajax-topic. Het wachten is op het moment dat GGMM wakker wordt en de puinhopen opruimt.
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEKquote:Op zondag 9 december 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een nep supporter ben je toch
quote:Op zondag 9 december 2018 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso erg vreemd dat GGMM blijkbaar nu al denkt dat onlogisch alleen dingen kan afhandelen.
GGMM die nadenkt.quote:Op zondag 9 december 2018 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso erg vreemd dat GGMM blijkbaar nu al denkt dat onlogisch alleen dingen kan afhandelen.
Hallo danquote:Op zondag 9 december 2018 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
GMquote:Op zondag 9 december 2018 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
skribblgodquote:Op zondag 9 december 2018 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
vismaatjequote:Op zondag 9 december 2018 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
topshow idd, helaas heb je dan altijd figuren zoals GGMM die maar blijven schrijven.
Een of andere Nederlandse commentator bij Eurosport voor de MLS, die het letterlijk de hele wedstrijd niet over de wedstrijd heeft gehad, in nota bene de finale.twitter:FlorVDE twitterde op zondag 09-12-2018 om 02:25:40Frank Kramer op Eurosport, een fenomeen. Intussen een dik kwartier bezig en nog niks over de wedstrijd gezegd, nu een eindeloze anekdote uit z'n leven aan het vertellen. https://t.co/qtTZYG5p0I reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |