Maar dat vind ik ergens ook wel bijzonder. Vorig jaar onder Ziganda (?) bakten ze er ook werkelijk helemaal niks van. Dan ga je je als directie toch ook afvragen of er misschien wat anders is dan de trainer.quote:Op zondag 9 december 2018 01:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tegen Betis gaf hij toevallig twee assists. Dat is een van de weinige keren dat ik naar ze heb gekeken, maar dat is puur om Betis. Die Calleja, coach, hoort er allang uit te liggen amar somehow hebben ze dat nog niet gedaan. Heeft met Berizzo bij Athletic ook lang geduurd.
Het seizoen van Athletic begon best hoopvol, alleen lukte het ze niet om zeges over de streep te trekken. De ene keer door conditie, de andere keer omdat Susaeta oliedom rood pakt terwijl ze met 0-2 voorstaan. Dan blijft de overwinning uit, ga je door een mentale molen en twijfel. En daar zijn ze nooit meer uit opgeklommen.quote:Op zondag 9 december 2018 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ergens ook wel bijzonder. Vorig jaar onder Ziganda (?) bakten ze er ook werkelijk helemaal niks van. Dan ga je je als directie toch ook afvragen of er misschien wat anders is dan de trainer.
Is ook niet eens raar nieuwsquote:Op zondag 9 december 2018 01:06 schreef skysherrif het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat belgisch kabinet gevallen is
Nooit meer klinkt zo dramatisch. Het zijn pas 14 potjes. En als het dan ook nog aantoonbaar niet met de trainer te maken heeft als het verkeerd loopt vind ik dat echt onzin. Kost die club ook weer een hoop onnodige centen.quote:Op zondag 9 december 2018 01:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het seizoen van Athletic begon best hoopvol, alleen lukte het ze niet om zeges over de streep te trekken. De ene keer door conditie, de andere keer omdat Susaeta oliedom rood pakt terwijl ze met 0-2 voorstaan. Dan blijft de overwinning uit, ga je door een mentale molen en twijfel. En daar zijn ze nooit meer uit opgeklommen.
Eigenlijk wel, want ze hadden dus wel een kabinetquote:Op zondag 9 december 2018 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is ook niet eens raar nieuws
Berizzo heeft ook best een hoop geld gekost, dus ze zijn niet over een nacht ijs gegaan.quote:Op zondag 9 december 2018 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit meer klinkt zo dramatisch. Het zijn pas 14 potjes. En als het dan ook nog aantoonbaar niet met de trainer te maken heeft als het verkeerd loopt vind ik dat echt onzin. Kost die club ook weer een hoop onnodige centen.
Het is ook een land dat gewoon niet gaat werken in de toekomst. Split vlaanderen en wallonië gewoon en hou brussel als aparte stad.quote:Op zondag 9 december 2018 01:06 schreef skysherrif het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat belgisch kabinet gevallen is
Vlaanderen weer bij Nederland, dat zou puur genot zijn. Die haven in Antwerpen alleen alquote:Op zondag 9 december 2018 01:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is ook een land dat gewoon niet gaat werken in de toekomst. Split vlaanderen en wallonië gewoon en hou brussel als aparte stad.
Ohja en die koning kan amper nederlands dus die kan naar wallonië
Je kan het vergelijken met het uitstellen van een executie. Dit zal in de toekomst zeker gebeuren
Neh.quote:
quote:
Leef jij ook nogquote:Op zondag 9 december 2018 02:40 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje wordt vast gewaardeerd hier.
Hiquote:Op zondag 9 december 2018 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leef jij ook nogEeuwen geleden dat ik jouw username voorbij zag komen
Goedenquote:Op zondag 9 december 2018 02:40 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje wordt vast gewaardeerd hier.
Je bent niet eens de slechtste denk ik.quote:Op zondag 9 december 2018 03:12 schreef Sked het volgende:
Dat ging toch nog minder slecht dan ik had verwacht (lol)
quote:Op zondag 9 december 2018 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet eens de slechtste denk ik.
Dat was Stijn die een verwarming tekende toen het woord Aladdin was.
Probleem is nu ook wel tijd vanwege touchpad. Ik kan er drie keer zo lang over doen om een lijntje te tekenenquote:Op zondag 9 december 2018 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet eens de slechtste denk ik.
Dat was Stijn die een verwarming tekende toen het woord Aladdin was.
Volgens mij tekent dat echt niet nee, ik vind mijn muis al kut.quote:Op zondag 9 december 2018 03:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is nu ook wel tijd vanwege touchpad. Ik kan er drie keer zo lang over doen om een lijntje te tekenen
Lekker gokkenquote:Op zondag 9 december 2018 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms ruik je gewoon al vrij vroeg waar het heen gaat.
Nee kan dus nauwelijks aan een lijn beginnen en het houdt op na een paar cmquote:Op zondag 9 december 2018 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij tekent dat echt niet nee, ik vind mijn muis al kut.
Ook op een rustige dag is het prima ontspanning hoor.quote:Op zondag 9 december 2018 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het na een drukke dag lekker ontspannen is met dat spel
Waarom heb je niet gewoon een muis dan?quote:Op zondag 9 december 2018 03:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee kan dus nauwelijks aan een lijn beginnen en het houdt op na een paar cm
Dat vind ik echt enorm kut ja, altijd voor dat kutroze gaan om poppetjes te tekenen.quote:Op zondag 9 december 2018 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer dat het zo beperkt is qua kleurmogelijkheden
Ik begreep hem wel hoor, maar vond het wat flauw.quote:Op zondag 9 december 2018 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn centimeter grap wordt niet begrepen
OH SHITquote:
Ja maar alleen voor dit soort dingen. En ik zit eigenlijk gewoon op de bank, dan is een toetsenbord met touchpad ook wel handiger dan een muis.quote:Op zondag 9 december 2018 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon een muis dan?
Touchpad is sowieso wel kut om te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |