Tsja, mensen kochten ook massaal Uggs “want ze zitten zo lekker”.quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jezus wat lelijk. Daar ga je toch niet vrijwillig mee lopen?
Jammer dat er ook nog familieverplichtingen zijnquote:
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer dat er ook nog familieverplichtingen zijn
Daarom eerst 2,5 week samen vakantie en dan pas kerst
Als het mij lukt om tegen die tijd een vriend te hebben wil ik dat ook....quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:25 schreef quickstepster het volgende:
Als vriend en ik het overleven tot volgend jaar, ga ik dat ook voorstellen hoor. Briljant. Eerst samen cocoonen en dan pas de rest![]()
Als ik met jou op stap ga dan draag ik mijn rode pencildress met zwarte pumpsquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhh, zo gaan we niet op stap hoor.
Naast dat ze er niet uitzien, zijn ze ook nog eens hartstikke slecht voor je voeten. En dan zal ik het al helemaal maar niet hebben over de arme schaapjes die de Marino wol leveren...quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:59 schreef Keyos het volgende:
Tsja, mensen kochten ook massaal Uggs “want ze zitten zo lekker”.
Now you're talking.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
Als ik met jou op stap ga dan draag ik mijn rode pencildress met zwarte pumps.
Klefbekkies zijn we tochquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het mij lukt om tegen die tijd een vriend te hebben wil ik dat ook....![]()
![]()
![]()
Aaah....klinkt zo lief dit!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Klefbekkies zijn we tochals vriend hier om de hoek zou wonen, zouden we ook altijd samen slapen
komend weekend gelukkig weer eens 2 nachtjes.
Met kerst worden het zelfs 5 nachtjes! Hij gaat vanuit hier naar z'n werk na kerst. Alleen mogelijk de zondag overdag zonder hem. Das wel een beetje een bummer
Ben ik ook! Soms.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aaah....klinkt zo lief dit!
Die wil ik ook zo eentje ha ha! Maar heerlijk van genieten julliequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ben ik ook! Soms.
Hij wel heel vaak. En ook volwassen. Neemt verantwoordelijkheid. En een ontzettende knuffelkont.zo horen ze te zijn!
Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:46 schreef quickstepster het volgende:
Ik hoop dat je snel zo'n fantastisch exemplaar vind! Ik was er toch wel sceptisch over. Maar hij heeft echt de standaard verhoogdik geniet er ieder moment van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |