Die is pot. En persoonlijkheid boeit me echt niks.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef skysherrif het volgende:
Martens is knapper, maar Groenen heeft denk ik leukste persoonlijkheid.
Merel van Dongen ook leuk
Minaj?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Waarom staat dat uitgemergelde vuilnisbakkenrasje weer in de OP?
Nicky Minaj is vrij fors hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hèquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik ook. Maar mijn poes is heel thicc.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hè
Stel wat beters voor in de OPquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb vooral niks met honden eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n walgelijke kattenliefhebber hè
Nog mooie partijen op glory?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
Chelsea - City, Barca - Espanyol en Glory. Prima avondje om brak op de bank te hangen dacht ik.
Glory is voor proleten.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
Chelsea - City, Barca - Espanyol en Glory. Prima avondje om brak op de bank te hangen dacht ik.
Ben Saddik is altijd wel genot, sowieso zwaargewicht toernooi topshow.gifquote:
Ik neem die rol wel even over.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zojuist een leuk filmpje gedeeld in de app. Het is wachten op het gehuil van Doublepain
Ohja dat had ik al gelezen. Eindelijk weer een toernooi zoals bij K1.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben Saddik is altijd wel genot, sowieso zwaargewicht toernooi topshow.gif
Feyenoorder Tavares vecht voor de titel
3 potjes als je de finale vecht, aardige slijtageslagquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ohja dat had ik al gelezen. Eindelijk weer een toernooi zoals bij K1.
Toch vind ik de lichtere gewichtsklasses vaak leuker om te zien door de mooiere en snellere technieken. En ik weet eigenlijk niet eens of het KO percentage wel zoveel lager ligt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
3 potjes als je de finale vecht, aardige slijtageslag
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklassequote:Op zaterdag 8 december 2018 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch vind ik de lichtere gewichtsklasses vaak leuker om te zien door de mooiere en snellere technieken. En ik weet eigenlijk niet eens of het KO percentage wel zoveel lager ligt.
Vechten is sowieso saai.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:54 schreef Caland het volgende:
Verhoeven is ook maar een saaie vechter bijvoorbeeld
Die toernooien in Japan met o.a. Overeem, Bonjasky, Schilt en Badr Hari. Genot welquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklasse
K1 in zijn hoogtijdagen ging het broekje regelmatig uit hoor
Remy Bonjaskygenot. En Peter Aerts in zijn hoogtij dagen. Bohhh. Hoewel Aerts het klassieke voorbeeld is van iemand die veel te lang is doorgegaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens maar er is ook wel een beetje een gebrek aan spectaculaire vechters in de zwaargewichtklasse
K1 in zijn hoogtijdagen ging het broekje regelmatig uit hoor
Ik andersomquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Vind sowieso normaal boksen altijd meer spektakel dan kickboks
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.quote:
rocky blijft wel beste boksfilmquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ernesto Hoost blijft één van de grootste goden
En dat de jeugd wereldwijd meer rii MMA is gegaan dankzij UFC. Jammer dat K1 kapot is gegaan. Glory gaat dat niveau nooit halen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.
De tijd dat Badr Hari nog goed was
owja ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu eventjes? Ga zo ajax kijken
Mr. Perfectquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ernesto Hoost blijft één van de grootste goden
Is goed.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu eventjes? Ga zo ajax kijken
Million dollar baby.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rocky blijft wel beste boksfilm
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan overigens ook vooral komen door de type vechters nu in beide sporten.
De tijd dat Badr Hari nog goed was
Hoe laat begint dat Glory gebeuren?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.
Doen, aub. Want straks kijk ik PEC-AJA en ESP-BAR.quote:
Half 8 meen ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat Glory gebeuren?
Kickboks is een domme sport vergeleken met boksenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet boksen ook wel een beetje leren kijken voordat je het gaat waarderen.
je kijkt niet chelsea - city?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doen, aub. Want straks kijk ik PEC-AJA en ESP-BAR.
Absoluutquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kickboks is een domme sport vergeleken met boksen
Of te wel: voetbal wat je niet wil missen. In principe zouden we tijdens EMM-FEY 90 minuten kunnen skribblen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een ambulance richting Leiden gestuurd.
Het begint zo op veronica ouwe reusquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
WAAROM ZITTEN JULLIE NIET IN HET STADION?
[ afbeelding ]
omdat ajax uitspeeltquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
WAAROM ZITTEN JULLIE NIET IN HET STADION?
[ afbeelding ]
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zo op veronica ouwe reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |