quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Resistor het volgende:
[..]
Inderdaad een garantie voor succes.twitter:GeIeHesjesNL twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 12:17:34We stoppen er mee zijn nog maar met 5 man de andere zijn naar de KFC #Utrecht #gelehesjes #GeleHesjesNL reageer retweet
Nederlanders weer bang natuurlijk. Ik woon in USA maar anders had ik meegedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sluit je aan, zoals vandaag in Den Haag,Rotterdam, of Alkmaar.
In "Mein Kampf" worden de Rothschilds niet genoemd. The Rothschilds is een aparte nazi-propaganda-film. Daarnaast worden (ik meen) The Rothschilds in de film "Der Ewige Jude" genoemd. Maar zeker niet in "Mein Kampf"quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Citeer anders nog eens wat uit Mein kampf
Da's waar ook, je mag geen kritiek hebben op organisaties die stelselmatig roven, stelen, frauderen, oplichten en omkopen want sommigen hebben een joodse naam en dus is het antisemitisch. Handig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Citeer anders nog eens wat uit Mein kampf
Turkije altijd nummer 1quote:Kritiek Erdogan op geweld tegen Gele Hesjes
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan vindt dat de politie zich in onder meer Parijs en Brussel schuldig heeft gemaakt aan „buitensporig geweld” tegen de betogers in gele hesjes. Hij zei dat de chaos regeert in Europa, en dan vooral in Parijs.
https://www.telegraaf.nl/(...)ld-tegen-gele-hesjes
Tsja. Nog een lange weg te gaan naar de massale optocht waarbij Rutte onder de guillotine belandt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:07 schreef Resistor het volgende:
[..]
Inderdaad een garantie voor succes.twitter:GeIeHesjesNL twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 12:17:34We stoppen er mee zijn nog maar met 5 man de andere zijn naar de KFC #Utrecht #gelehesjes #GeleHesjesNL reageer retweet
quote:
Ja tuurlijk, lekker makkelijk zulke grote woordenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Nederlanders weer bang natuurlijk. Ik woon in USA maar anders had ik meegedaan.
Zou geheid wereldnieuws zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, lekker makkelijk zulke grote woorden![]()
Wat houdt je tegen om daar in een geel hesje voor het Nederlandse consulaat te gaan staan?
Ik ben geen student en mij raken dus één van de andere zaken maar toch ook ik vind dat we op de verkeerde weg zitten als studeren onbetaalbaar wordt dus doe niet net alsof we niet samen, vanwege het algehele gevoel van ontevredenheid over de verdeling, ten strijde zouden kunnen trekken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PVV Almere.
Ze zijn er als de kippen bij....
Iedereen is welkom bij deze groep boe-roepers. Zowel degene die vinden dat er te veel belasting wordt betaald, als ook degene (studenten) die vinden dat de eigen bijdrage voor de studie te hoog is, en geen studieschuld willen opbouwen.
Dat wordt een zware dobber om de hele hesjes-brigade de zin te geven. Wat zou de derde eis zijn? "Gratis bier" wellicht?
Dat werd vandaag idd in Enschede geroepenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PVV Almere.
Ze zijn er als de kippen bij....
Iedereen is welkom bij deze groep boe-roepers. Zowel degene die vinden dat er te veel belasting wordt betaald, als ook degene (studenten) die vinden dat de eigen bijdrage voor de studie te hoog is, en geen studieschuld willen opbouwen.
Dat wordt een zware dobber om de hele hesjes-brigade de zin te geven. Wat zou de derde eis zijn? "Gratis bier" wellicht?
Daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk wereldwijd.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, lekker makkelijk zulke grote woorden![]()
Wat houdt je tegen om daar in een geel hesje voor het Nederlandse consulaat te gaan staan?
Als je studeren voor de studenten goedkoper wil maken, zal je …quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben geen student en mij raken dus één van de andere zaken maar toch ook ik vind dat we op de verkeerde weg zitten als studeren onbetaalbaar wordt dus doe niet net alsof we niet samen, vanwege het algehele gevoel van ontevredenheid over de verdeling, ten strijde zouden kunnen trekken.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zou geheid wereldnieuws zijn..
Het zou dus enorm veel aandacht voor het protest genereren en bekendheid die je later voor eigen gewin zou kunnen inzetten. Winwinquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarmee maak je jezelf onsterfelijk belachelijk wereldwijd.
Volgens mij is er niemand die die chats daadwerkelijk lees trouwens. Het gaat zo snel, en idd alleen maar rotzooi.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:04 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik geef die chats een slinger met het scrollwiel, en ze staan stil. Irritant geknipper in beeld hou ik niet van.
Live beelden, statisch logo, geen lichtkrant die langs scrollt, leve RT dan maar.
Ja, de economische problemen van Frankrijk los je op door te rellen en auto’s in de fik te stekenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:30 schreef Confetti het volgende:
Storm in een glas water dus. Ook de Fransen hebben het nu nog te goed om honderdduizenden mensen op de been te kunnen krijgen. Rustig wachten op de volgende crisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |